Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Bij beide velgen, en zeker icm de zwarte buitenkleur, zou ik ook de chroom raamomlijsting nemen, en dan die rode striping weglaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/10/2020 om 10:44, -krikke- zei:

Wielertoeristen zijn gewoon schorem.  Dat is zelfs wetenschappelijk bewezen. 😁

Schorem die wel 992 rijdt :lolz: 

3 uren geleden, The Swede zei:

Efkes mening vragen hier:

Welke velg staat hier het mooist onder? 

Ben zelf redelijk fan van de "fuchs" stijl, als zijn die hier wel wat groot tegenwoordig.

 

Black Met-5 Fuchs.jpg

Black Met-5 spoke.jpg

1 - die striping weglaten... Zonder weten ze ook wel dat het een porsche is... Dit is iets wat je nodig hebt op een cayenne, of zo :D

2 - Carrera classic velgen... De fuchs velgen zijn niet fuchs genoeg... Een fuchs moet diepte hebben en dat hebben die nieuwe niet...

3 uren geleden, -krikke- zei:

@The Swede maar de vraag die er echt toe doet is deze:  waarom zou je je keuze beperken tot deze twee lelijke velgen? 😛

 

Waarom bv niet de RS? 😍

Die RS velgen vind ik bvb niet mooi...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is uw GT Silver ? Dat vind ik nog altijd DE kleur.

Wat zijt ge met de striping aan het doen kozze ? Onlangs stuurde je me een schitterende combo in GT silver.

Nu is het precies of uwe kleine al in zijn puberteit zit en uwe Porsche mag kiezen





















[emoji851][emoji28]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Post is van de Zweed.

En idd, laat uw puberende zoon niet beslissen, want dan ben je opeens aan ‘t rijden met een rode gevleugelde Porsche. [emoji2960]

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Waar is uw GT Silver ? Dat vind ik nog altijd DE kleur.

Wat zijt ge met de striping aan het doen kozze ? Onlangs stuurde je me een schitterende combo in GT silver.

Nu is het precies of uwe kleine al in zijn puberteit zit en uwe Porsche mag kiezen





















emoji851.pngemoji28.png

Ik weet ni hoeveel coke gij vandaag al binnen hebt, maar da's ni mijn post eh...  

Zwaar dagje op't werk nadat ze die megavangst in Antwerpen hebben gedaan?  😁

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Naish zei:

Schorem die wel 992 rijdt :lolz: 

Rijde gij ook al met de koersvélo ja? (Want ik niet)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen die twee ook de "Fuchs" voor mij, maar liefst niet in zwart/poli bicolor versie, maar de gewone std versie:

image.png.ee4b53413afd0b9c0bac63599328991c.png

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@The Swede zelfde mening zoals alle anderen: die striping moet eraf man. 

Trekt op geen hol, tenzij uw homo vriendjes op de parking van Sterrebeek anders in den donker ni genoeg zien dat het al een Porsche is. :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, -krikke- said:

@The Swede maar de vraag die er echt toe doet is deze:  waarom zou je je keuze beperken tot deze twee lelijke velgen? 😛

 

Waarom bv niet de RS? 😍

Welke RS bedoelt ge?

Zelf vind ik net deze twee velgen het mooist.

Idem met de striping. Is niet zozeer om te zeggen dat het een Porsche is (trek ik me ne kloot aan wat een ander denkt. Ik ben ***** niet, he). Vind die striping gewoon erg 80-ies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, BMWMB said:

Bij beide velgen, en zeker icm de zwarte buitenkleur, zou ik ook de chroom raamomlijsting nemen, en dan die rode striping weglaten.

Zat ik ook es te bekijken, maar op de huidige generatie ziet dat er wat raar uit.

Qua kleur zou ik zelfs voor gewoon zwart durven gaan. Al is dat wel super delicaat om krasvrij te houden. 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Naish said:

Schorem die wel 992 rijdt :lolz: 

 

... maar geen 12 euro heeft om zijn forum subscriptie te betalen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=86]BMWMB[/mention] zeg klinkenzot, dees is iet voor u eh, nee?  [emoji56]
 

Neen, teveel gepruttel. Ik ben net blij dat de 992 dat niet te fel doet, want bij de 991.1 GTS vond ik het al snel storend dat fake gepruttel als je van het gas gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, BMWMB zei:


Neen, teveel gepruttel. Ik ben net blij dat de 992 dat niet te fel doet, want bij de 991.1 GTS vond ik het al snel storend dat fake gepruttel als je van het gas gaat.

In Sport Plus bedoel je?

Als je enkel de kleppen openzet van de sport uitlaat, valt het nog goed mee vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Tussen die twee ook de "Fuchs" voor mij, maar liefst niet in zwart/poli bicolor versie, maar de gewone std versie:

image.png.ee4b53413afd0b9c0bac63599328991c.png

 

Ik vind de spaken van deze Fuchs interpretative niet breed genoeg. Als het deze toch moet zijn dan liefst in zwart bi-color.
Mijn voorkeur gaat naar de Carrera Classic velg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke RS bedoelt ge?
Zelf vind ik net deze twee velgen het mooist.
Idem met de striping. Is niet zozeer om te zeggen dat het een Porsche is (trek ik me ne kloot aan wat een ander denkt. Ik ben ***** niet, he). Vind die striping gewoon erg 80-ies.

Swede wa hebde gij voor ?

Midlife crisis ? Ninoofse roots? Identiteitscrisis ?

Als je er over wil praten, ik ben er voor je. :):)
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Audi S8 zei:

Ik vind de spaken van deze Fuchs interpretative niet breed genoeg. Als het deze toch moet zijn dan liefst in zwart bi-color.
Mijn voorkeur gaat naar de Carrera Classic velg.

Bredere spaken op zo'n gigantisch wiel, op een sportauto (die d'office visueel baat heeft bij een zo open mogelijke velg) ... dat zou m.i. geen goede zaak zijn.

Geen van beide velgen zou mijn keuze zijn, maar de keuze was tussen deze twee (voor Swede).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, gTa zei:

Geen van beide velgen zou mijn keuze zijn, maar de keuze was tussen deze twee (voor Swede).

Effe als sjonnies onder mekaar...  Welke spinners zou jij er dan op pleuren?

 

 

😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, -krikke- zei:

Effe als sjonnies onder mekaar...  Welke spinners zou jij er dan op pleuren?

 

 

😁

Spinners, bwahah, welkom in 1997 ofwa? :D 

This is (the tuner in) me: HRE 935 op mijn Gulf Taycan R, jongeuh!

image.png.76e12609c5c68e6cc058853c9bd81f1e.png

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die striping zou wel mogen, mocht het zoals bij de R zijn. Dus doorlopen op de zijflank. Nu enkel op de deur trekt dat op niet veel. ( wel een ander kleurtje ook) 

Kan je dan trouwens gewoon zelf laten doen, voor pakweg  50euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid