Ga naar inhoud

2019 Toyota Supra


Martini Racing

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, ir_fuel zei:

 

Kijk al eens naar de dwarsnaden onderaan het stuur.

en de airbag, en het alu stuk en.....

 

 

enige vergelijking die ik zie is dat het ook rond is.

dat van een duster trouwens ook

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur komt van Toyota zelf, Knoppen zijn van BMW

Hieronder kan je mooi zien welke onderdelen en materialen van BMW afkomstig zijn.

 

how-many-bmw-bits-ca.jpg

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Parsifal said:

Stuur komt van Toyota zelf, Knoppen zijn van BMW

Hieronder kan je mooi zien welke onderdelen en materialen van BMW afkomstig zijn.

 

how-many-bmw-bits-ca.jpg

Pook en die knoppen errond herken ik niet.

Of ze zouden bedoelen ‘ontwikkeld door BMW’ natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Phil zei:

Pook en spiegels niet...

Pookknop komt toch recht uit een F30?

Steptronic1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag vier vrachtwagens vol zien rijden, gisteren ook al bij een concessie voor de deur een zien staan. Het is allemaal van een indruk en niet langdurig bekeken maar ik vind het toch niet mis.

Als ik dit topic lees heb ik vooral het idee dat men het heiligschennis vindt naar de oude Supra en naar de Z4. Maar als je dat loslaat dan valt het volgens mij wel mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

t is zo typisch lelijk Japans gestyled, met die uitpuilende achterlichten en allerhande rare lijnen.

Vergeleken met Duits is het uiteraard een wereld van verschil.

Dat ze er vanaf BMWbasis ‘typisch Japans’ van kunnen maken is op zich al knap natuurlijk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik dit topic lees heb ik vooral het idee dat men het heiligschennis vindt naar de oude Supra en naar de Z4. Maar als je dat loslaat dan valt het volgens mij wel mee...


Waar ik mij aan stoor is dat Toyota 10 jaar suspens heeft opgebouwd over de nieuwe supra en dat het dan uiteindelijk grotendeels een kopie is van de Z4
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Jules_W zei:

 


Waar ik mij aan stoor is dat Toyota 10 jaar suspens heeft opgebouwd over de nieuwe supra en dat het dan uiteindelijk grotendeels een kopie is van de Z4

 

Iedereen wil een Japanse auto, hoe goed de bmw onderdelen ook zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontwikkelingskost was te hoog om een "eigen" Supra te maken, het was dus dit of niks. Ik denk had het een manuele geweest dat beter had meegevallen.

TBH een gele zie ik wel nog zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, CAS zei:

De originele kwam ook vooral met automaat. Ik lees toch veel gebleit over een eigenlijk super goeie wagen. 

Ik lees veel gebleit van mensen die zo'n auto toch niet nieuw kopen en dus niet echt de doelgroep zijn van Toyota/BMW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja het gebleit gaat in mijn ogen vooral over dat met een paar kleine wijzigingen de wagen een pak beter had kunnen zijn. Maar ik heb zo een gevoel dat er nog heel wat versies gaan komen van de Supra die dat gaan aanpakken en die zie dan weer aan woekerprijzen kunnen verkopen :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De originele kwam ook vooral met automaat. Ik lees toch veel gebleit over een eigenlijk super goeie wagen. 


Dat betwist ik niet, maar 10 jaar of langer teasen met een volledig nieuwe Toyota en dan moeten concluderen dat de productiekost te hoog is vind ik een misser van Toyota.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid