Ga naar inhoud

2019 Toyota Supra


Martini Racing

Aanbevolen berichten

1 uur terug, binnenmuisarchitekt zei:

ik wil er wel één :inlove:

Het perfecte excuus voor u om een BMW te kopen. :ninja:

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is van JP Performance. Staat op 20" Rotiform's.

Ik vind hem mooi zo.1bd448187d1e400d4f1bae36a02e3f2e.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/7/2019 om 20:21, Jules_W zei:


Waar ik mij aan stoor is dat Toyota 10 jaar suspens heeft opgebouwd over de nieuwe supra en dat het dan uiteindelijk grotendeels een kopie is van de Z4

 

Dit dus, auto verdient de Supra badge niet. Ze hadden er beter Celica op gezet.

Op 24/7/2019 om 09:37, Niko80 zei:

De ontwikkelingskost was te hoog om een "eigen" Supra te maken, het was dus dit of niks. Ik denk had het een manuele geweest dat beter had meegevallen.

TBH een gele zie ik wel nog zitten.

Ik vind die uitleg van Toyota wel heel goedkoop. Toyota is de nummer 1 in de wereldwijde verkoop, een nieuw model dat met wat verlies gemaakt word gaat hun heus niet zuur opbreken.

Kijk naar Nissan met de GT-R. Die zullen er ook vast en zeker verlies op maken, maar de return van dat model is gigantisch qua imago, naamsbekendheid, fans en dergelijke. De GT-R is in zijn huidige vorm al 12 jaar op de markt en nog steeds de droomauto van velen, dus dat model heeft echt wel een gigantische impact gehad.

Had Toyota beter ook gedaan met de Supra, want dat werd in JDM kringen toch ook gezien als de eeuwige rivaal van de GT-R, nu blijft daar niks meer van over. En het is ook onbegrijpelijk dat ze geen enkel designelement hebben overgenomen van de vorige legendarische Supra.

Dus op het eind van de dag zal deze Supra niet meer zijn dan een opgeleukte Japanse BMW, en alles behalve het icoon dat de vorige was. Echt een gemiste kans van Toyota.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel een vet machien. Hij staat in de luchthaven van Zaventem, en irl is hij zeer knap.

Eén van mijn vrienden heeft meegeholpen aan de ontwikkeling van deze Supra, en ze hebben de motor iets verder naar achter gelegd om de gewichtsverdeling te verbeteren. Zou heen simpele opdracht geweest zijn. Toen ik ‘m vorige aansprak over het hogere vermogen beweerde hij daar niets van te weten.

 

83ad65973ba41c514bb8da7295fe5be7.jpg&key=d8e82b2daf7af20cd6311cf576c623f66ecb1a0e740695f9480797ad3d270d64

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die uitleg van Toyota wel heel goedkoop. Toyota is de nummer 1 in de wereldwijde verkoop, een nieuw model dat met wat verlies gemaakt word gaat hun heus niet zuur opbreken.
Kijk naar Nissan met de GT-R. Die zullen er ook vast en zeker verlies op maken, maar de return van dat model is gigantisch qua imago, naamsbekendheid, fans en dergelijke. De GT-R is in zijn huidige vorm al 12 jaar op de markt en nog steeds de droomauto van velen, dus dat model heeft echt wel een gigantische impact gehad.
Had Toyota beter ook gedaan met de Supra, want dat werd in JDM kringen toch ook gezien als de eeuwige rivaal van de GT-R, nu blijft daar niks meer van over. En het is ook onbegrijpelijk dat ze geen enkel designelement hebben overgenomen van de vorige legendarische Supra.
Dus op het eind van de dag zal deze Supra niet meer zijn dan een opgeleukte Japanse BMW, en alles behalve het icoon dat de vorige was. Echt een gemiste kans van Toyota.


Dit dus. Ik vind dit echt een gemiste kans voor een groot merk als Toyota. Hier hadden ze marketing gewijs zoveel meer mee kunnen doen imo.

Ik had gehoopt op weer een echte concurrent van de gtr.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Dimitri zei:

Dit dus, auto verdient de Supra badge niet. Ze hadden er beter Celica op gezet.

Ik vind die uitleg van Toyota wel heel goedkoop. Toyota is de nummer 1 in de wereldwijde verkoop, een nieuw model dat met wat verlies gemaakt word gaat hun heus niet zuur opbreken.

Kijk naar Nissan met de GT-R. Die zullen er ook vast en zeker verlies op maken, maar de return van dat model is gigantisch qua imago, naamsbekendheid, fans en dergelijke. De GT-R is in zijn huidige vorm al 12 jaar op de markt en nog steeds de droomauto van velen, dus dat model heeft echt wel een gigantische impact gehad.

Had Toyota beter ook gedaan met de Supra, want dat werd in JDM kringen toch ook gezien als de eeuwige rivaal van de GT-R, nu blijft daar niks meer van over. En het is ook onbegrijpelijk dat ze geen enkel designelement hebben overgenomen van de vorige legendarische Supra.

Dus op het eind van de dag zal deze Supra niet meer zijn dan een opgeleukte Japanse BMW, en alles behalve het icoon dat de vorige was. Echt een gemiste kans van Toyota.

 

De koplampen zijn toch duidelijk geïnspireerd door het oude model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het nog durven kopen.

16 hours ago, BMWMB said:

Ik vind het wel een vet machien. Hij staat in de luchthaven van Zaventem, en irl is hij zeer knap.

Eén van mijn vrienden heeft meegeholpen aan de ontwikkeling van deze Supra, en ze hebben de motor iets verder naar achter gelegd om de gewichtsverdeling te verbeteren. Zou heen simpele opdracht geweest zijn. Toen ik ‘m vorige aansprak over het hogere vermogen beweerde hij daar niets van te weten.

 

83ad65973ba41c514bb8da7295fe5be7.jpg&key=d8e82b2daf7af20cd6311cf576c623f66ecb1a0e740695f9480797ad3d270d64

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag eens een klassieke configuratie zien als ze dat aanbieden want als ik zo'n zwart/rood stuur zie denk ik aan thrustmaster, dat hadden we voor onze pc bijna 20j geleden.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

Zo vet op die HRE's :inlove: 

(maar dat ligt voor 90% aan de HRE's als je 't mij vraagt :D )

Ja en met dat setje HRE's erbij zit je aan Cayman geld :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen is er mij een zwarte gepasseerd hier in Vilvoorde, en ik moet eerlijk zeggen zo in het echt is het een knap ding.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, ir_fuel said:

Ja en met dat setje HRE's erbij zit je aan Cayman geld :lol: 

Die je dan niet wil omdat er 4 cilinder inzit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zeker of het een gemiste kans is.
Een wagen zoals de Gtr ontwikkelen in een wereldje waar alle zware motoren moeten verdwijnen is momenteel misschien weggegooid geld.
De Nissan is er dan ook al 12 jaar.
Van de NSX is ook iedereen zot maar die verkoopt ook niet.

Ik denk dat deze in Azië en Amerika wel weer een serieus aantal kopers zal vinden.

Over de naam kan je wel discuteren maar tegenwoordig zijn er merken die hun suv de naam geven van een oude coupe ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen zit van de NSX?

Ik lees toch heel andere dingen over die kar. Alles behalve geliefd in de JDM wereld, en zeker daarbuiten niet.

Doet nog amper denken aan zijn voorganger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/8/2019 om 11:29, Gixxer zei:

Ik ben niet zeker of het een gemiste kans is.
Een wagen zoals de Gtr ontwikkelen in een wereldje waar alle zware motoren moeten verdwijnen is momenteel misschien weggegooid geld.
De Nissan is er dan ook al 12 jaar.
Van de NSX is ook iedereen zot maar die verkoopt ook niet.

Ik denk dat deze in Azië en Amerika wel weer een serieus aantal kopers zal vinden.

Over de naam kan je wel discuteren maar tegenwoordig zijn er merken die hun suv de naam geven van een oude coupe ed.

 

16 uren geleden, Dimitri zei:

Iedereen zit van de NSX?

Ik lees toch heel andere dingen over die kar. Alles behalve geliefd in de JDM wereld, en zeker daarbuiten niet.

Doet nog amper denken aan zijn voorganger.

Het is een gemiste kans. En dat de pers zegt, ja maar dat is een tunerskar, er is nog marge naar boven is bs. Dan je ook zeggen dat een Cayman na een engine swap beter gaat zijn of een nsx zonder batterijen beter gaat rijden. 

Alfa 4c, BMW m4, nsx, supra, Cayman, megane rs, ttrs, de nieuwe cupra... Het rijtje gemiste kansen is de laatste jaren eigenlijk te groot om te begrijpen. Enkel bmw heeft nog goed ingegrepen met een CS. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Ambi zei:

Wat is er gemiste kans aan een Megane RS, M4 of Cayman?

Heb je de gen 3 Megane RS  al gereden? In vergelijking met de voorganger imho een stap terug. Als ik in de regen wil sterven, dan doe ik dat liever in een vette dan in een M4. En 60k+ dokken voor een 4 cilinder, kom zeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

't Is vooral de Z4 die hier verkocht wordt geloof ik. Die ziet er wel goed uit op de weg.

Ondertussen dit gezien op Topgear en die handelingen zien er toch goed uit, vooral het remmend insturen

 

aangepast door Le Capri Mauve
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Achteraf gezien wel grappig dat de ontwikkelingskost van de Supra het excuus was om er een opgewaardeerde Z4 van te maken, terwijl ze nu afkomen met hun Yaris GR, alsof daar de ontwikkelingskost geen probleem was 🤦‍♂️

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Dimitri zei:

Achteraf gezien wel grappig dat de ontwikkelingskost van de Supra het excuus was om er een opgewaardeerde Z4 van te maken, terwijl ze nu afkomen met hun Yaris GR, alsof daar de ontwikkelingskost geen probleem was 🤦‍♂️

WRC project 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid