Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, X5. zei:

Hier kan je het vrij goed zien. Nieren hebben een iets andere vorm bij de coupé. En de M3 en M4 hebben identiek dezelfde neus (deze van de coupe). Bij de E90 was dit ook zo, dus vrij logisch dat de nieuwe M3 ook die gigantische nieren van de 4 coupé zal krijgen.

attachment.php?attachmentid=1205386&d=14

P90245206_highRes_bmw-4-series-m-sport.thumb.jpg.a957eb805f3404bcf41775c9f2cb4706.jpg

bmw-m3-vs-bmw-m4.jpg-image-6.jpg

Gele is een M4, blauwe M3.

 

Mooi zo een gele M4.

 

😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, flupke73 zei:

ik hoop dat ze bij Alpina voldoende productie-quota hebben gereserveerd bij BMW

Uhu... gemakkelijke keuze dan

alpina-b3-sedan-g20-2020-041.jpg

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Thebiemerke zei:

Deze render lijkt me jammer genoeg toch redelijk realistisch te zijn :)

attachment.php?attachmentid=2165117&stc=1&d=1571832436

Dat kan toch niet :')

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zal zijn dat er dus daadwerkelijk een hoop idioten dat gaan kopen en ze zich bij BMW op de borst gaan kloppen met de woorden: ' we zijn goed bezig gasten. Volgende keer iets meer nier'.

Of er gaat logischerwijs geen hond dat ding kopen, en ze gaan zeggen: 'jongens, de tijd van speeltjes is voorbij. Het volk wil fwd busjes. Schrap de laatste leuke modelletjes ook maar.'

 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 4
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Frekkel said:

Het probleem zal zijn dat er dus daadwerkelijk een hoop idioten dat gaan kopen en ze zich bij BMW op de borst gaan kloppen met de woorden: ' we zijn goed bezig gasten. Volgende keer iets meer nier'.

Of er gaat logischerwijs geen hond dat ding kopen, en ze gaan zeggen: 'jongens, de tijd van speeltjes is voorbij. Het volk wil fwd busjes. Schrap de laatste leuke modelletjes ook maar.'

 

Very true.

En als ik rondkijk op de verschillende fora te lande, dan zie je toch wel echt dat de meesten hun kist gewoon kopen voor het logo. Het vermogen of de capaciteiten van de auto gebruiken ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid