Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Gisteren zowel de M3 als M4 in Zolder live gezien. Uiteraard beide met de "speciale" neus. Persoonlijk niet mijn ding, maar ja. De M3 stond er in een mat grijs, de M4 in een tint groen. Bij de M4 vielen de carbon onderdelen natuurlijk wel feller op door het grotere contrast met de buitenkleur. De stoelen vooraan vielen me op, een heel nieuw ontwerp tov wat ik tot nu toe gezien heb. In de M3 waren duidelijke carbon verhogingen in het midden vooraan van het zitgedeelte, In de M4 stonden nog andere kuipen, maar die zagen er wel goed uit.
Achteraan een duidelijke diffuser en de uitlaattips leken me groter te zijn dan op de huidige modellen.

Enne foto's nemen was onmogelijk en uiteraard verboden: GSM's moesten in een zakje en er stond security.

aangepast door Capitol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeleken met z'n pig nose vind ik dit machtig mooi.
Los van enige vergelijking: zeer extravert, maar toch verdomme vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/8/2020 at 1:58 PM, Luv4DLM said:

We gaan full Lexus nu met zo een uitlaat emoji1787.png

Geen idee welke versie die gaat worden, "CS" misschien?f2ca311f0adc50917d3461bbaf91e211.jpg

Wtf, wat zou die designer slikken seg?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren naar de voorstelling geweest. Er stond een M3 in mat grijs en M4 in Isle of Man groen. Front valt op eerste zicht wel mee. Ze stonden daar natuurlijk met full carbon pack. Niet echt mijn ding, benieuwd naar de "standaard" versie. Carbon kuipen hebben bvb tussen de benen een carbon uitstulping. Waarvoor dat goed is :)??

Sideskirts zijn in blinkend shadowline. Lijkt mij heel fragiel en totaal mijn ding niet.

Voorlopig nog geen plannen om te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid