Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, ir_fuel zei:

Wat nooit zal gebeuren.

Akkoord, maar lijkt me wel markt open te stellen voor een aangepast/aftermarket hedendaags front? 

IMG-20200923-WA0003.jpg.16ae8e12f5ecb7b3f27f797a79e517f2.jpg

Dat zou toch verkopen als zoete broodjes?

Indien niet, dan zal Alpina nog nooit zoveel B3's verkocht hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Geertt zei:

Akkoord, maar lijkt me wel markt open te stellen voor een aangepast/aftermarket hedendaags front? 

IMG-20200923-WA0003.jpg.16ae8e12f5ecb7b3f27f797a79e517f2.jpg

Dat zou toch verkopen als zoete broodjes?

Indien niet, dan zal Alpina nog nooit zoveel B3's verkocht hebben...

Zo issie perfect 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ir_fuel zei:

Maargoed, Ik vind de F80 M3 zeker geen misse auto. 

Ik lees trouwens redelijk wat positieve feedback over dat rood-zwarte foorkraam :lol: en dan niet in de landen waar @gTa het over heeft :D 

Viel me ook op. 't Spel zal uiteindelijk wel weer verkopen.

Audi single frame grille all over again

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, zwoemba zei:

Viel me ook op. 't Spel zal uiteindelijk wel weer verkopen.

Dit.

Zelfs hier, in Europa. Ben ik zeker van. We surfen (globaal gezien) wel mee op de smaakevolutie richting 80's-kermis-style, inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, bm3er zei:

Kermis styling mag dan tegenvallen , technisch valt het ook niet mee. 1.800 KG voor de achterwielaangedreven M3 / M4! met Xdrive richting de 1,9 ton, voor een M3😳🥴 

 

Huh? Da's nog een pak meer dan een RS5, waaraan ligt dat? Zelfs niet veel minder dan een M5... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, bm3er said:

Kermis styling mag dan tegenvallen , technisch valt het ook niet mee. 1.800 KG voor de achterwielaangedreven M3 / M4! met Xdrive richting de 1,9 ton, voor een M3😳🥴 

 

Don't worry, er is een carbon dak om het zwaartepunt (met de nadruk op zwaarte) te verlagen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Don't worry, er is een carbon dak om het zwaartepunt (met de nadruk op zwaarte) te verlagen :D 

Maar ja :lol: 

Effe proberen: "Die Ingenieure unserer Rennabteilung haben ihre Erfahrung auch auf dieses allersportlichste Straßenauto übertragen. Nach zweijähriger Forschung an einem noch leichteren Verbundwerkstoff wurde entschieden, als erstes Auto den M3 und M4 mit einer Dachhaut aus Kohlefaser der nächsten Generation auszustatten, die bis zu 4 Kilogramm einspart. Diese Gewichtsersparnis ganz oben im Auto senkt den Mässenschwerpunkt spürbar und trägt zu den deutlich gesteigerten dynamischen Kompetenzen des M3 und M4 bei. Motorsport auf der Straße, täglich zugänglich, wunderbar sichtbar, weit fortschrittlich."

Zo verkopen die dat wel.

Dat is dan 3.800 EUR alstublieft! :lol: 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

En wat moet dat spel nu kosten? zitten we nog onder de grens van de 100K?

image.png.29e7b3e847dd00ecb5cb1590e93b4c4b.png

image.png.805847a0ac52822e1f7994c1dcae9149.png

 

Maw: met wat opties, nope. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

7 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Allez, ge moet al een zeer rijke patser zijn dan

Ge moet keer horen bij onze verkoopspeten hier aan welk type klant al die AMG's en M's nieuw doorgaans verkocht worden.

Er staan hier in mijn buurt een (vorige generatie) RS7 (toen nieuw gekocht), een nieuwe M5 Competition, 4 AMG's (één prev gen CLS 63, een huidige C 63, een huidige E 63 en een vorige generatie GLE 63) en een Range Rover Sport SVR (pre-facelift). Van die 7 karren hebben er 4 een perso-plaque in de trant van "IZMIR-H" oid, eentje een perso-plaque waar ik geen staat op kan maken, en m'n kop eraf als er bij de andere aan de binnenspiegel geen 'glazen oog' oid hangt te bengelen.

Maar bon, ik heb dit niet (met afgunst) gezegd, want #blm uiteraard en die mensen kunnen daar ook niet aan doen en krijgen geen kansen en zo en al. (Nee ik meen het echt: geen probleem mee, elk maakt z'n eigen keuzes.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's het teken dat ze goed verdienen eeeeeh.

Anders wordt dat krediet toch niet goedgekeurd?

Nu ja, nog thuis wonen, geen kinderen,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in een Turks bastion, alle nieuwe modellen van de Duitse drie zie ik hier in recordtempo na voorstelling al rijden. Uiteraard met de gekende perso platen en dito stickers van Atatürk.

Prijs is geen probleem voor die mannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, binnenmuisarchitekt said:

Nu ja, nog thuis wonen, geen kinderen,...

Die wonen altijd "thuis".

Gisteren bij de koper van mijn appartement geweest, om compromis te tekenen. Dat is daar 3 generaties onder 1 dak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's het teken dat ze goed verdienen eeeeeh.
Anders wordt dat krediet toch niet goedgekeurd?
Nu ja, nog thuis wonen, geen kinderen,...
Dat was vroeger zo, nu zijn dat gasten die bedrijven hebben die het eigenlijk zo slecht niet doen. Vooral in de bouw, kabeltrekken en asfalteringen.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid