Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Spoilt666 zei:

De M-performance parts, een circus op wielen 😁

 

By Peugeot Sport ofwa? Wat een Johnnybak seg 😅

Ik vind het er als liefhebber al zwaar over, ik vraag me af wat "normale" mensen denken als je voorbij rijdt in zo'n knalgele M4 met M-performancemeuk en veel ongetwijfeld overdreven lawaai uit die 4 buizen, da's toch gewoon gĂȘnant om je eender waar in te verplaatsen?

Ik vermoed dat ze bij smakeloze tuners als Schnitzer of Hamann vandaag ook met hun handen in het haar zitten, wat kun je daar nu nog verder aan verkloten? Hopelijk beginnen ze onderdelen te maken die juist subtieler zijn, lijkt me meer markt voor stilaan.

Geef mij maar een Alpina B3 :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk toch een gemeende WTF als ik die launch specs bekijk. :blink:  Mil-jaar zeg, da's echt gemaakt voor peten zonder smaak (aka wodkadancingiërs, woestijntapijtiërs en fareastiërs). Shiiiit. 

( Pardon, peten (m/v/x) met een andere smaak. *kuch* )

 

Anyway: die gifgroene M4 met Angry Birds pignose, zwarte wielen, std rode remklauwen, optioneel goudkleurige remklauwen, zwart interieur met blauw-zwarte zetels met limoenkleurige details, zigzag-deco lederen middenstreep, glanzend carbon, alu, plastic schakellepels met rode accenten, ...  Wa kleurboek 😕

Head Explode GIF by memecandy - Find & Share on GIPHY

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gTa zei:

Eigenlijk toch een gemeende WTF als ik die launch specs bekijk. :blink:  Mil-jaar zeg, da's echt gemaakt voor peten zonder smaak (aka wodkadancingiërs, woestijntapijtiërs en fareastiërs). Shiiiit. 

( Pardon, peten (m/v/x) met een andere smaak. *kuch* )

 

Anyway: die gifgroene M4 met Angry Birds pignose, zwarte wielen, std rode remklauwen, optioneel goudkleurige remklauwen, zwart interieur met blauw-zwarte zetels met limoenkleurige details, zigzag-deco lederen middenstreep, glanzend carbon, alu, plastic schakellepels met rode accenten, ...  Wa kleurboek 😕

Head Explode GIF by memecandy - Find & Share on GIPHY

 

Oh wait

image.png.6c6c609db660445e891977d385098c2f.png

Ik ben nog de gele contrast stitching (in het blauwe leder) vergeten, uiteraard mooi "aangevuld" (NOT) door het leder bovenaan de deuren en het dashboard dat dan weer een zilverkleurige contrast stitching krijgt :silly: 

Ze hebben niet alleen een clown aan het hoofd van het exterieur designteam gezet (incl. de M Performance parts, WTF is me dat zeg), maar ze hebben een kleuterschool de interieurcombo's laten kiezen, precies.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, gTa said:

Oh wait

image.png.6c6c609db660445e891977d385098c2f.png

Ik ben nog de gele contrast stitching (in het blauwe leder) vergeten, uiteraard mooi "aangevuld" (NOT) door het leder bovenaan de deuren en het dashboard dat dan weer een zilverkleurige contrast stitching krijgt :silly: 

Ze hebben niet alleen een clown aan het hoofd van het exterieur designteam gezet (incl. de M Performance parts, WTF is me dat zeg), maar ze hebben een kleuterschool de interieurcombo's laten kiezen, precies.

Ze wilden gTa compleet doen flippen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.1b682bb9ab06cec56efe59aed95fa5c2.png

 

Die dag, in MĂŒnchen: "DAS KNALORAANJE-SCHWARZE BICOLOR INTERIEUR IST NOCH NICHT KNALLERICH GENUG FÜR DIE AUGEN !!!!!   FIXEN SIE DAS SOFORT !!!!!!!"
Ah, goei oplossing: zo'n psychedelisch motiefken op de middenbaan, zou dĂĄt niet wat zijn? Ja, goed idee. Doen we.

:fp: 

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, toere zei:

Mijn knalgele BMW gaat nog veel geld gaan😁

 

1 minuut geleden, toere zei:

Mijn knalgele BMW gaat nog veel geld gaan😁

Ja zo gaat-ie snel in waarde verdubbelen :lolz: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gTa said:

image.png.1b682bb9ab06cec56efe59aed95fa5c2.png

 

Die dag, in MĂŒnchen: "DAS KNALORAANJE-SCHWARZE BICOLOR INTERIEUR IST NOCH NICHT KNALLERICH GENUG FÜR DIE AUGEN !!!!!   FIXEN SIE DAS SOFORT !!!!!!!"
Ah, goei oplossing: zo'n psychedelisch motiefken op de middenbaan, zou dĂĄt niet wat zijn? Ja, goed idee. Doen we.

:fp: 

 

Ganz schon Helmut! Schonen mittel motif! Ist das kaka?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan denkt ge: ah dan neem ik gewoon een zachte kleur, bv dat silverstone. Combo met zwart is nog iet of wat "zacht" voor de ogen, past met veel buitenkleuren. Allez, dan dat, hé, dus.

image.png.8466ba60328334c577096bdcb41d40e8.png

Steken ze godverdomme wel die zijstroken van de schouderstukken en hoofdsteun niet in van dat "metallic zilver"-kleurig leder, zeker? :roll:  :sick: 

Hebben die echt nog nooit in een motorlederwarenwinkel gelopen en live met hun eigen ogen gezien dat zo'n "metallic"-leder echt van 't goorste is dat er bestaat, qua looks?  Ziet er slechter uit dan skai.

WTF...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin te snappen waarom ze die M3 touring brengen.

"Schnell, Wolfgang, gib den M3 touring grĂŒnes Licht, vielleicht können wir damit die EuropĂ€er ein wenig ruhig halten..."

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik geef het op.

Zelfs het zwart interieur verneukten ze nog met de psycho-motiefken en dat metallic-zilver leder op de schouders en hoofdsteunen. :fp: 

image.png.278de0a90234ed34f11f2ac80bd560c2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope. Bij 't oranje interieur zijn die strepen zijdelings op de schouders en de hoofdsteun dan in een soort metallic zwart met ruwere textuur.

Ik denk dat ze helaas hun 80's motorracepakken die ze nog ergens in de kelder hadden liggen, versneden hebben en daarvan de M3/M4-interieurs hebben gemaakt:

image

 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, JanC zei:

'k Wou hier even komen posten wat de concurrentie in dit segment aanbiedt, maar 't zou te confronterend zijn. Er zijn grenzen.

Bij Audi is 't meestal gene vetten qua interieur (koele styling, zeer beperkt aantal kleuren), maar dat lijkt nu inderdaad plots helemaal zo erg niet meer.

En dan zie je dit:

b924aea70711564b43247cc0c639c950.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben me al heel de dag in bochten aan het wringen om hem toch op Ă©Ă©n of andere manier mooi te vinden, maar helaas đŸ„Ž

Fast and the Furious is er niks tegen. Misschien is hij in heel klassieke spec zonder al die opsmuk nog doenbaar maar die optie hebben ze zelfs niet open gelaten denk ik.

"Met de carbon kuipen bespaar je wel 10kg, "which is a lot" zegt die clown letterlijk in dat filpmje. Vergeten er wel even bij te zeggen dat die 130kg meer weegt dan de F80. 130kg!!? 😳

Het enige positieve zijn de brede heupen op de M3, that's it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Audi is 't meestal gene vetten qua interieur (koele styling, zeer beperkt aantal kleuren), maar dat lijkt nu inderdaad plots helemaal zo erg niet meer.
En dan zie je dit:
b924aea70711564b43247cc0c639c950.jpg&key=40d55051b52f8cbb77e20251007a5c03d4bdff8b4acadca4ebe24fd8176aa439
Het kan ook bij Audi, mits wat moeite. Maar standaard is het vrij "basic" ja.

5faf3e515a2d14a5505eb4ea3c5aa341.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Greg zei:

"Met de carbon kuipen bespaar je wel 10kg, "which is a lot" zegt die clown letterlijk in dat filpmje. Vergeten er wel even bij te zeggen dat die 130kg meer weegt dan de F80. 130kg!!? 😳

Wow en de F80 voelde al te zwaar aan 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid