Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Mag het nog, of zijn die reacties al verboden? Here it goes: oh boy :cry:  die neus is toch HARD verneukt. :cry: 

Voor de rest oogt de M3 wel bonkers! Stance, mooie lijn, mooie kont. M4 not so sure (zwarte wielen helpen niet), nog eens te bezien in andere koetswerkkleuren.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neus is wennen, en ik ga tijd nodig hebben om het mooi te vinden, dus ben ook benieuwd om het irl te zien. De auto heeft stevige zijschorten die ook achteraan doorlopen over de diffusor en uitlaten, maar vooraan is er enkel een kort stuk in de hoeken, en niet onder het brede middendeel van de voorbumper. Dat mis ik daar wel...

Lip op achterklep is minder mijn ding.

Dat groen is te licht van tint

Interieurkleuren bij de M4 zijn vreselijk

Hopelijk kan je nog van die stijlvolle kleuren krijgen zoals Tanzanite met een mooi beige interieur.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van smaak. De m3 kan mij wel bekoren, die neus is waarschijnlijk wennen, maar wat mij daarin t meeste stoort, en spijtig genoeg niet gaat wennen is dat ze zo een gigantische blikvangers maken vooraan, mooi symmetrisch en dan steken ze daar aan ene kant zo een gigantisch vlak voor die sensor... Weg symmetrie, en hoppa probleem in mijn hoofd. :noparty::ninja:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Ik vind hem ferm, behalve de neus

Mocht zijn neus zo knap/dik zijn als zijn kont, dan zou ik het echt een mooie kar vinden. Maar ‘t is spijtig genoeg anders 🙁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag de foto's daarstraks op m'n gsm, en heel even dacht ik 'hmm, valt nog mee!'.
Op de pc moet ik m'n mening echter rap bijstellen...
Het zijn zelfs niet enkel de nieren meer: die uitsparingen erboven, de véél te scherpe plooien links en rechts onderaan de voorbumper, ...
De achterkant is ook bijna karikaturaal, bijna een creatie van RWB. Nee, doe maar een B3...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door dat veel te groot stuk koetswerk in de bumper onder de lichten vind ik zelfs dat ie niet breed toont. 
De stance vooraan vind ik niet impressionant (op foto)
image.png.4593b626a1c3cef97898f9b86cc34bf8.png
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, davy zei:

Zalige wagen , enkel die voorkant...

dxwbukt858fw.jpg

Deze zou toch zoveel beter zijn zo?

Zo is nog niet 100% maar toch al heel veel beter idd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Maxime S said:

automaat is blijkbaar ook een klassieke automaat geworden? 
Zijn het mijn gedachten of zijn die dual clutch dingen stilaan aan het verdwijnen? 

Toch daar. Ze zien er de meerwaarde niet meer van bij BMW-M.

En die automaat zal ook wel weer goedkoper zijn dan zo een dual clutch ding :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid