William Blake 2.685 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Los van de neus, heeft BMW wel een droommachine gemaakt voor de liefhebber: RWD of xDrive, handbak of automaat (ZF8 beetje jammer, weinig gevoel in die bak), bredere stance, M 6-inlijn motor... Ik denk dat bij deze generatie de BMW toch op kop zal staan, wetende dat de C63 een 4-pitter wordt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ambi 1.477 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Als ik het geld had, kocht ik hem ook al verafschuw ik die nieren. Liefst met een subtiel kleurtje, die de overdaad aan styling wat compenseert en manueel met RWD natuurlijk. Denk dat die qua rijden echt niet teleur gaat stellen. En het psychedelische motiefje dat gTa doet trippen vind ik stiekem nog wel iets hebben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 2 hours ago, Thebiemerke said: Fantastische kleur toch De neus wordt serieus wennen maar de rest van die auto is toch echt maf 46 minutes ago, William Blake said: Los van de neus, heeft BMW wel een droommachine gemaakt voor de liefhebber: RWD of xDrive, handbak of automaat (ZF8 beetje jammer, weinig gevoel in die bak), bredere stance, M 6-inlijn motor... Ik denk dat bij deze generatie de BMW toch op kop zal staan, wetende dat de C63 een 4-pitter wordt... Wel een zware auto geworden he, dat ga je toch ook merken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Liefhebber van het design of niet... er mag niet voorbijgegaan worden aan the elephant in the room: het gewicht!The New M3 - M4Don’t let the “polarizing” front end-grill overshadow the weight gain....It looks like a pig, and weighs like a pig .........F80 M3 1595 kg G80 M3 1785 kg Increase 185 kg F80 M4 1572kg G80 M4 1775 kg Increase 203 kg 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 552 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Echt een belachelijk gewicht eigenlijk. Hoe lang nog voordat de kaap van 2000 kg gaat gehaald worden. Als het zo verder gaat, bij het volgend model precies al [emoji33]In tijden dat ze alle materialen lichter en sterker kunnen maken, blijft dat gewicht maar stijgen en stijgen, echt droevig. Gaat hier dan nooit een einde aan komen?Ja natuurlijk wordt alles “veiliger” en meer opties enz, maar ik zou toch verwachten dat dit kan gecompenseerd worden met modernere technieken en materialen. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.636 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 1 uur terug, Order66 zei: Liefhebber van het design of niet... er mag niet voorbijgegaan worden aan the elephant in the room: het gewicht!The New M3 - M4Don’t let the “polarizing” front end-grill overshadow the weight gain....It looks like a pig, and weighs like a pig .........F80 M3 1595 kg G80 M3 1785 kg Increase 185 kg F80 M4 1572kg G80 M4 1775 kg Increase 203 kg Specs? G80 gewicht met handbak of automaat, RWD of Xdrive? Etc. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ambi 1.477 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Toch wel straf die gewichtstoename, want ik dacht dat de gewone G20 wel lichter was geworden ten op ziche van de F30. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.638 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 1 uur geleden, Order66 zei: Liefhebber van het design of niet... er mag niet voorbijgegaan worden aan the elephant in the room: het gewicht!The New M3 - M4Don’t let the “polarizing” front end-grill overshadow the weight gain....It looks like a pig, and weighs like a pig .........F80 M3 1595 kg G80 M3 1785 kg Increase 185 kg F80 M4 1572kg G80 M4 1775 kg Increase 203 kg F82 M4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
///NFSThunder 204 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Wat betere beelden in de spots, spijtig van de floeren-dikkenek poshboy erbij.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
///NFSThunder 204 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 hij zegt wel waar het op neer komt. alles moet in your face zijn... terwijl het vroeger een subtielere hoogste versie variant was. Zeker bij de M5 kon je nog subtiel inblenden in het verkeer met een debadge. Hier is dit quasi onmogelijk... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Order66 291 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 1 uur terug, toere zei: F82 M4 Hopla, nog zwaarder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 22 minutes ago, ///NFSThunder said: Wat betere beelden in de spots, spijtig van de floeren-dikkenek poshboy erbij.. Dit design is inderdaad wat teveel raceboy. Ik vond de M3's net steeds knap omdat ze een redelijk discrete en elegante lijn hadden met hier en daar een hint sportiviteit. Dit is echt tjoener style. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.068 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 THE M3 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.068 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 3 hours ago, msxx said: Specs? G80 gewicht met handbak of automaat, RWD of Xdrive? Etc. 1780kg voor de M3, basis 1805kg voor de M3 Competition, basis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.068 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 https://www.bmw.be/nl/all-models/m-series/m3-sedan/2020/bmw-3-reeks-berline-m-wagens-technische-gegevens.html#tab-0 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.503 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Valt op: spel heeft 80pk meer dan de voorganger. Da's wel een vrij grote sprong eigenlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.954 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 3 minuten geleden, PJH zei: Valt op: spel heeft 80pk meer dan de voorganger. Da's wel een vrij grote sprong eigenlijk Verwondert me niets want de F80 was toegeknepen. Die motor bleef gewoon gaan tot 280 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 56 minutes ago, ir_fuel said: 1780kg voor de M3, basis 1805kg voor de M3 Competition, basis. Dus de Competition is zwaarder dan de gewone... Logisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 16 uren geleden, JanC zei: Ik snap de wereld niet meer. Design is een subjectief iets, maar dit trekt toch objectief op de hond z'n kloten? Des te meer met die knalpot die mooi onder de 'diffusor' uit komt piepen. Allez jom! Da's toch keischoon en keicool en al! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 14 uren geleden, Phil zei: Ik begin meer en meer te wennen aan de snuit... Vind het een homogener geheel dan bij de gewone 4. Maar heb me toch eens aan een photoshopje gewaagd van hoe het er zou kunnen uitgezien hebben met 'klassiek' gevormde nieren. https://twitter.com/harrismonkey/status/1309119457827192832?s=20 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.174 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 zo moest ie zijn en niet anders godver! 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 13 minuten geleden, The Swede zei: Dus de Competition is zwaarder dan de gewone... Logisch. The burden of making all that lightweight carbon fibre go faster weighs a lot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.154 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 2 minuten geleden, Maxime S zei: zo moest ie zijn en niet anders godver! Nee, die twee "bovenste neusgaten" uit de capeau mogen er ook uit, van mij. En de voorbumper mag een beetje rustiger van design (zoals je zelf ook al aangaf, ergens). 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.174 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 Zojuist, gTa zei: Nee, die twee "bovenste neusgaten" uit de capeau mogen er ook uit, van mij. En de voorbumper mag een beetje rustiger van design (zoals je zelf ook al aangaf, ergens). ja goed... niet neuten hé. Pakt die vetsmoel weg en 't is toch al voor 90% ok. Kutdesigners. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.786 Geplaatst: 25 september 2020 Delen Geplaatst: 25 september 2020 9 minutes ago, gTa said: The burden of making all that lightweight carbon fibre go faster weighs a lot. Zei hij met enig sarcasme 't Is toch just dat het niet logisch is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.