Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Luv4DLM zei:
27 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:
Da's het teken dat ze goed verdienen eeeeeh.
Anders wordt dat krediet toch niet goedgekeurd?
Nu ja, nog thuis wonen, geen kinderen,...

Dat was vroeger zo, nu zijn dat gasten die bedrijven hebben die het eigenlijk zo slecht niet doen. Vooral in de bouw, kabeltrekken en asfalteringen.

Klopt wel, daar zit (zeker bij de Turken) vaak wel wat vernuft in die hun koppie. Heb ik respect voor, met recht en reden.

Had zo een klant, vroeger, die in Ronse het ene na het andere pand kocht, zeer uitgekiend (zelf) verbouwde en in de verhuur stak.
Die z'n patrimonium groeide echt aan recordtempo. Vriendelijke gast ook, beleefd, welopgevoed, perfect 4-talig, enz.

En we mogen er nog wel eens mee lachen, of smalend doen over 't feit dat ze die karren leasen/financieren en de maandelijkse kost daarvan met hun zwarte betalen (die na een weekendje al verdiend zijn), maar zonder officiële cijfers die die uitgave kunnen verrachtvaardigen, zouden ze geen lessor of kredietverlener vinden die met hen in zee zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, ir_fuel said:

Die wonen altijd "thuis".

Gisteren bij de koper van mijn appartement geweest, om compromis te tekenen. Dat is daar 3 generaties onder 1 dak.

Toeval, ik woon ook thuis.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de buurt weet ik er ook zo eentje. Mevrouw is klant bij mijn vrouw in het schoonheidssalon, en ze volgt al jaren prive-trainingen bij de trainer waar ik ook ga. Rijdt met een Carmine Red Macan.

 

Ze doen daar in halal vlees :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, gTa said:

En nen M4 op de oprit.

The statement still stands!

Toen ik 20 was of zo, reed ik met een 190E (122 pèrden nafte!). Toen lachten we dat het tijd zou worden om die weg te doen wanneer de gekleurde medemens er zou beginnen mee rijden. En zo geschiedde.

Ik denk dat we met die M4 -of met M in het algemeen- dezelfde kant uitgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boy, dat is niét subtiel, nee. :cry: 

Ik moet 'm toch niet, vooral owv de neus (niet enkel de nieren, maar ook de lijnen en vormen en luchthappers vooraan de motorkap).

 

 

 

4 minuten geleden, ICM zei:

Toen ik 20 was of zo, reed ik met een 190E (122 pèrden nafte!). Toen lachten we dat het tijd zou worden om die weg te doen wanneer de gekleurde medemens er zou beginnen mee rijden. En zo geschiedde.

Ik denk dat we met die M4 -of met M in het algemeen- dezelfde kant uitgaan.

Een break blijft een redelijk safe bet. Soms kopen die mannen dat wel eens (oj nen eressezesse wilt kudje nie andrs nji) maar in de regel kopen ze karren met 3 volumes of SUV's.

--> Alpina B3 touringue!

Al wachten we wel nog altijd op jouw 992 turbo (S). Dat is 2.000% jouw kar, het wachten wordt voor ons stilaan even vervelend als voor jou. Doe daar wat aan!

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, gTa said:

 

Al wachten we wel nog altijd op jouw 992 turbo (S). Dat is 2.000% jouw kar, het wachten wordt voor ons stilaan even vervelend als voor jou. Doe daar wat aan!

You're talking the troef, my friend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder lidwoord, verdomme!

Ik moet hoognodig nog eens een avondje kleurenwiezen, boy dat deed ik graag in 't middelbaar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens mens moet nog blij zijn dat WLTP bestaat en dat het extra duur is geworden on er eentje aan te schaffen. Hopelijk zie ik ze niet te veel rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo in profiel op foto klopt er gelijk iets niet aan de proporties. Dienen auto lijkt precies enorm lang. Vooral de voorkant. Het lijkt geaccentueerd te worden door die plooi onderaan. 

Bizar.

Ik wil hem wel doodgraag eens IRL zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ugeken zei:

😅bmw_m3_m4_m_performance_parts__1_.jpg.97e4fc0d01a3c5419bf0d1a70c1b8f76.jpg

Ik snap de wereld niet meer.
Design is een subjectief iets, maar dit trekt toch objectief op de hond z'n kloten?
Des te meer met die knalpot die mooi onder de 'diffusor' uit komt piepen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin meer en meer te wennen aan de snuit... Vind het een homogener geheel dan bij de gewone 4.
Maar heb me toch eens aan een photoshopje gewaagd van hoe het er zou kunnen uitgezien hebben met 'klassiek' gevormde nieren. :)

M4.jpg.1e70baa0c628f8d8c3d5231363d67b8a.jpgM4mod.jpg.bbe9d8b1e7cf7b7bc20c2ee53a74b828.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Phil zei:

Ik begin meer en meer te wennen aan de snuit... Vind het een homogener geheel dan bij de gewone 4.
Maar heb me toch eens aan een photoshopje gewaagd van hoe het er zou kunnen uitgezien hebben met 'klassiek' gevormde nieren. :)

M4.jpg.1e70baa0c628f8d8c3d5231363d67b8a.jpgM4mod.jpg.bbe9d8b1e7cf7b7bc20c2ee53a74b828.jpg

Toch 1000x beter, niet!?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid