Ga naar inhoud

2019 Ford Focus ST


Denniske

Aanbevolen berichten

7 hours ago, Ambi said:

Onlangs eens naar gekeken en zijn inderdaad wel prijzig  maar vooral het aanbod was erg klein dus verkoopt precies niet goed.

Ze kregen ze niet geleverd bedoel je, omwille van WLTP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Belgie zullen we hem waarschijnlijk niet veel zien, BIV en verkeersbelasting zal een stuk hoger zijn dan zijn concurrenten met een 1.6 tot 2l motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Ze kregen ze niet geleverd bedoel je, omwille van WLTP.

Betekent dat dat ze geweigerd worden voor verkoop door WLTP, of dat ze in een dure klasse terechtkomen en dat ze alleen willen releasen als ze dat kunnen vermijden?

En kunt ge meerdere keuringen doen voor WLTP of is de eerste definitief?

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Le Capri Mauve said:

Betekent dat dat ze geweigerd worden voor verkoop door WLTP, of dat ze in een dure klasse terechtkomen en dat ze alleen willen releasen als ze dat kunnen vermijden?

En kunt ge meerdere keuringen doen voor WLTP of is de eerste definitief?

Nee, dat ze in de wachtrij staan om gekeurd te worden, en zolang er geen keuring is mag de auto niet verkocht worden.

Vraag was er genoeg achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jvc zei:

Hier in Belgie zullen we hem waarschijnlijk niet veel zien, BIV en verkeersbelasting zal een stuk hoger zijn dan zijn concurrenten met een 1.6 tot 2l motor.

Verkeersbelasting van een mustang met dezelfde motor en +-specs is 495€ per jaar, zoveel is dat toch niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Nee, dat ze in de wachtrij staan om gekeurd te worden, en zolang er geen keuring is mag de auto niet verkocht worden.

Vraag was er genoeg achter.

Dat. Is straf. De financiele schade van die vertragingen zal niet van de poes zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Krikkie zei:

Verkeersbelasting van een mustang met dezelfde motor en +-specs is 495€ per jaar, zoveel is dat toch niet? 

Ik kom op 570€ VB en 3067€ BIV.

Hyundai i30N is 417€ VB en 1121€ BIV. 2000€ in die prijsklasse is al wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, jvc zei:

Ik kom op 570€ VB en 3067€ BIV.

Hyundai i30N is 417€ VB en 1121€ BIV. 2000€ in die prijsklasse is al wat.

Ik had het hiervan. 

 BIV is inderdaad wel genoeg, heb ik voor mijn Golf R bijlange na niet betaald, dacht 700€.

https://www.autogids.be/model-type-jaar--ford--mustang-cabrio--2019/prijs-nieuwe-wagens--50626--2-3i-ecoboost.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jvc zei:

Ik kom op 570€ VB en 3067€ BIV.

Hyundai i30N is 417€ VB en 1121€ BIV. 2000€ in die prijsklasse is al wat.

Klopt waarschijnlijk wel ;) juist de co uitstoot is nog niet bekend en heb ik van de mustang genomen. (199gr)

 

Screenshot_20190219-234714.png

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Krikkie zei:

Klopt waarschijnlijk wel ;) juist de co uitstoot is nog niet bekend en heb ik van de mustang genomen. (199gr)

 

 

Ja ik vermoed dat ze de uitstoot wel wat zullen verminderd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, jvc zei:

Ik kom op 570€ VB en 3067€ BIV.

Hyundai i30N is 417€ VB en 1121€ BIV. 2000€ in die prijsklasse is al wat.

I30N is 188gr co in nieuwe test. BIV had m’n verteld +-1700€ 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaalde voor de Focus RS (wegentaks en BIV) net geen 1400 € tesamen. zelfde 2.3 ecoboost motor..

Was nog via de oude regeling en berekent op 179gr uitstoot.

 

Vind de nieuw Focus ST wel geslaagd, al enkele keren een oranje exemplaar hier op de baan zien passeren met de ZZ platen van Ford proving grounds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 19-2-2019 om 23:49, Krikkie zei:

Klopt waarschijnlijk wel ;) juist de co uitstoot is nog niet bekend en heb ik van de mustang genomen. (199gr)

 

Screenshot_20190219-234714.png

Dat is enorm veel die verkeersbelasting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2019 om 11:13, ir_fuel zei:

Ze kregen ze niet geleverd bedoel je, omwille van WLTP.

Verschrikkelijk die WLPT

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Krikkie zei:

Neje neje neje... 

Zou die vier cylinder beter zijn dan de oude vijf cylinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Wàt een chassis weer, heerlijk. Ziet er enorm plezant uit. 

Vanaf 1:30 is ook te zien dat je olietemp kan aflezen, ook een fijne gimmick. Dit keer wel digitaal, dus zonder de vette metertjes op het dashboard. 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid