Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 hours ago, msxx said:

Uren interesseren me weinig, ik heb altijd gezegd dat ik van maandag tot en met vrijdag werk.

Maar dat reizen... daar zou ik ongelukkig van worden. Eigen auto, eigen bed, eigen zetel zijn me kennelijk toch veel waard. En ik ben zeker niet de enige die dat belangrijk vindt.

9 hours ago, ir_fuel said:

Ja man, stel je voor dat je naast je werk nog een leven hebt.

De horror!

Dat is geen probleem. Als ik zie welke (lage) rates er geboden worden voor jobs in Belgie die ik hier wekelijks binnenkrijg, dan kan ik enkel vaststellen dat er een markt is voor mensen die een voorkeur geven aan lokaal in Belgie te werken. 

En ik heb daar helemaal niets op tegen. Waar ik op wijs, is het feit dat de mensen die ik interviewde en bedankten wegens "niet reizen", wel eerst op de job afkwamen omdat het een stuk beter betaalde dan wat ze tot nu toe hadden... Maar eens je zegt dat er naast een "hogere verloning" ook een "hogere werkdruk" en/of "reizen" staat, ho maar ! Daar ligt de kat gebonden. 

Geplaatst:
11 hours ago, Luv4DLM said:

image.png

Zie er uit als 2-reeks buske.

Geplaatst:
Zie er uit als 2-reeks buske.
De kruising tussen het 2AT busje en de X2 s-ugly-v.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Geplaatst:
13 uren geleden, Ian zei:

eed132533e4b939b6566b856ec44169c.jpg

37c17df1602de27dae7d9a39e5ad9634.jpg
a84735d28c1025a700fa3c576928b7a8.jpg

f9430c4933397db9f71cc6f9272cbb12.jpg

Je kan toch niet anders dan de oude mooier vinden... of ben ik nu zo bevooroordeeld? 

Oude is beter geproportioneerd en veel rustiger van design.

Het zij aanzicht van de witte hierboven zou echt pérfect een Koreaan kunnen zijn !  

Geplaatst:

Wel opvallend hoe hoog de 1 wel is tegenover de A, verfijnd is hem wel niet.

image.png.e7b5051750f6dbd008999db0fd19d5e4.png

Geplaatst:

Ik zou graag eens een vergelijking met de X2 willen zien, qua zijprofiel is deze bijna identiek!

Geplaatst:

Vind hem ook meer op de X2 trekken dan op de 2AT. Afijn t zijn technisch allemaal identieke wagens. Beetje gelijk vw golf/sportsvan/t-roc .

Geplaatst:
Whuut??

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Je moet er eens op letten hoeveel er van de 2 reeks rondrijden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst:

Niet zo veel...

2AT’s daarentegen.

Geplaatst:
Niet zo veel...
2AT’s daarentegen.
Is de AT die ik bedoelde.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst:

Als ik dit bekijk, dan heb ik het gevoel dat hij het precies niet durft zeggen zoals het is, om BMW niet pissed te maken:

Geplaatst:
23 minuten geleden, PJH zei:

Als ik dit bekijk, dan heb ik het gevoel dat hij het precies niet durft zeggen zoals het is, om BMW niet pissed te maken:

Had exact hetzelfde gevoel :) 

Geplaatst:

"That's the way it is now". Mooie review :D

Geplaatst:

Steengoede wagen maar geen BMW, zoiets? Dan maakt die badge voor velen goed en wordt dit terug een succesnummer.

Voor PJH, ik had onlangs ergens gelezen dat slechts 3% van de huidige generatie 3 liters waren dus daarom ook geschrapt.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Geplaatst:
1 minuut geleden, Stancke zei:

Voor PJH, ik had onlangs ergens gelezen dat slechts 3% van de huidige generatie 3 liters waren dus daarom ook geschrapt.

Dat is geen reden he, dat is goedpraterij. Hoeveel % van de 3-reeksen zijn M3?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Door de keuze voor FWD en een dwarsgeplaatste motor, konden ze niet anders dan de 3 liter schrappen. 

BMW had beter een elektrische RWD 1 reeks gemaakt (interessant fiscaal en qua milieu), dan waren ze nog wat innovatief geweest. en hun RWD 6 cilinder behouden voor de liefhebbers. Eventueel met (plugin) hybride optie erbij, zoals de BMW 3 active hybrid. 

FWD en dwarsgeplaatst is een slechte en weinig innovatieve keuze, dat deden andere merken al in de jaren 70. 

Nee die M135i gaan ze aan de straatstenen niet kwijt geraken.

Geplaatst:
47 minuten geleden, Stancke zei:

Dus 3% was een M140i, maw. Je weet wel, die M140i die gekozen werd omwille van zijn RWD en motor, tov bvb de A45. En dan schrappen we dat omwille van het feit dat het een 3L is, terwijl dat de volledige populatie is :D

En zo kun je alles uitleggen :inlove:

Ik hoop dat BMW keihard op hun bek gaat, maar het zal wel niet want iedereen gaat vrolijk een BMW FWD leasen met dikke velgen op, want dan ziet de buurman een dikke BMW staan en 't is dat dat telt. Autoliefhebbers zijn met te weinig om een stem te krijgen, dus is die niche te verwaarlozen en dus onbelangrijk.

Maar goed, "that's the way it is now, we have to accept it" zei hem ?

Geplaatst:
2 minuten geleden, stijn82 zei:

Door de keuze voor FWD en een dwarsgeplaatste motor, konden ze niet anders dan de 3 liter schrappen. 

BMW had beter een elektrische RWD 1 reeks gemaakt (interessant fiscaal en qua milieu), dan waren ze nog wat innovatief geweest. en hun RWD 6 cilinder behouden voor de liefhebbers. Eventueel met (plugin) hybride optie erbij, zoals de BMW 3 active hybrid.

True

Da's veel te duur denk ik, zoveel opties...

Geplaatst:
25 minuten geleden, PJH zei:

Ik hoop dat BMW keihard op hun bek gaat,

Lekker negatief doen en mensen die hun brood ermee verdienen niks gunnen. :inlove: 

Geplaatst:

Je kan toch moeilijk verwachten dat we alles van BMW blindelings moeten adoreren omdat mensen er hun brood mee verdienen? Ocharme de Dacia verkopers :lol: 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik loop hier toch ook niet te verklaren dat ik hoop dat PJH z'n Openroadsrondritten met énkel EV's een flop worden, omdat ik geen fan ben van EV's?

Geplaatst:
24 minutes ago, Thebiemerke said:

Dat zijn die gasten die reviewen door enkel rechtdoor te rijden zeker?

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid