Ga naar inhoud

BMW F40 1 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, ir_fuel zei:

Je betaalt nu wel meer voor minder.

Alé jong, 4-cyl is meer dan genoeg om 50km/h te rijden en xdrive is veiliger 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ligt de jeugd echt nog wakker van een auto? Ik lees dat er alsmaar meer zijn die zelfs gewoon geen rijbewijs meer hebben.

Goed zo, hoe minder chauffeurs op de baan die er geen ruk om geven, hoe beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, J3nkins said:

Goed zo, hoe minder chauffeurs op de baan die er geen ruk om geven, hoe beter. 

't zijn wel die mensen die er geen ruk om geven die dan het beleid gaan bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, peba said:

Allemaal kul. Zoals de berichten dat de jeugd als 1 man/vrouw/onzeker achter Anuna stond. Die heeft op 26 mei 2019 een reality check ontvangen waar ze nog niet goed van is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

:lolz: je hoort onze lesbo medianicht inderdaad niet meer.

3 hours ago, J3nkins said:

Goed zo, hoe minder chauffeurs op de baan die er geen ruk om geven, hoe beter. 

Just

1 hour ago, ir_fuel said:

't zijn wel die mensen die er geen ruk om geven die dan het beleid gaan bepalen.

Erm... ook just. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/6/2019 om 09:57, The Swede zei:

Ik heb omgekeerde ervaring. Meestal heb ik geen schoolverlaters nodig, wel mensen eind de 20 begin de 30. En deze jongeren in Vlaanderen zijn dan erg sterk in vanalles eisen, maar werken??

Ze komen eerst af op een loon dat wel boven het gemiddelde ligt (en dan spreek ik niet 10-15%). Maar eens je zegt dat er moet gereisd worden wekelijks... dan moeten ze op dinsdag naar de yoga en op woensdag hebben ze Facebookavond en ... ze moeten elke avond bij mana zijn?

De andere afknapper, is wanneer je zegt dat het loon gewoon loon is en er geen bedrijfswagen is (gezien ik met mensen uit allerlei landen werken en geen “bureaus” heb overal, amuseer ik me daar niet mee). Ze hebben liever een normaal (laag) loon en hun auto dan een loon waarme ze zich die auto 3 keer kunnen permitteren.

Uren interesseren me weinig, ik heb altijd gezegd dat ik van maandag tot en met vrijdag werk.

Maar dat reizen... daar zou ik ongelukkig van worden. Eigen auto, eigen bed, eigen zetel zijn me kennelijk toch veel waard. En ik ben zeker niet de enige die dat belangrijk vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Stancke zei:

Hoe triestig met die halogeen koplampen :D 

Amai ja, dat is ook mijn zorg als ik die foto's zie

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, msxx zei:

Maar dat reizen... daar zou ik ongelukkig van worden. Eigen auto, eigen bed, eigen zetel zijn me kennelijk toch veel waard. En ik ben zeker niet de enige die dat belangrijk vindt.

Dat is leuk als je jong bent en ik heb het gedaan maar nu zegt me dat ook niets meer. Vooral omdat ze meestal willen dat je dit on-the-job doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Luv4DLM said:

 

image.png

image.png

image.png

Trekt op niks zonder LED of deftige velg... Staat ook te hoog op z’n poten vooraan.

De snuit van de A is een stuk knapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, davy zei:

Dacht nog met M pack zal hij wel iets beter zijn... Maar ik zie net dat hij dat al heeft... 🤣

Ik hoop oprecht dat ze zoo hard op hun bek gaan hiermee.

Maar het zal wel niet ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW heeft met zijn FWD het gat in de markt gevonden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Whuut??

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die nieren... Waarom moeten die zo smakeloos groot zijn?

De F20 straalde in vergelijking met zijn concurrenten nog wat sportivieteit uit, maar da's bij deze niet meer het geval imo. Jammer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die nieren... Waarom moeten die zo smakeloos groot zijn?
De F20 straalde in vergelijking met zijn concurrenten nog wat sportivieteit uit, maar da's bij deze niet meer het geval imo. Jammer [emoji20]

Een Kia grille zou op deze ook beter tot z'n recht komen.

a9d09db7a91ba1e6db230dfe16b1c64f.jpg
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid