Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
39 minuten geleden, Naish zei:

In het weekend alles onder de 30 a 45 min rijden gaan we met gezin in de 992/356

Dat gaat toch ook niet meer lang duren met de kids die groter worden? 

Geplaatst:

Mijn zoon is bijna 1m80 en als dat maar zover is, dan is dat geen probleem...

Onlangs zelfs mee naar leuven gereden zo en ze klagen niet!

Geplaatst:
21 minutes ago, Naish said:

Onlangs zelfs mee naar leuven gereden zo en ze klagen niet!

Beetje discipline bijbrengen met een lederen riem verricht wonderen :geek::sirkevin:

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
6 uren geleden, Daggie zei:

En ik denk persoonlijk dat je de 992 veel gaat laten staan als de Taycan er is. 

Hier sla je de nagel op de kop... Welke meerwaarde kan een 'gewone' 992 nog bieden als je een Taycan hebt? Ofwel moet je dan een cabrio/targa kopen om dan eens 'open' kunnen te rijden, ofwel moet je naar iets puurder gaan zoals een GT3, ofwel moet je een speeltje kopen bij een ander merk.   

Geplaatst:
3 uren geleden, Naish zei:

Heb nog een oldtimer staan ook hé en bijna 2 dus ja...

992 is mijn daily en de taycan zou daily worden van madam... Enige wat er gaat gebeuren is af en toe van daily wisselen afhankelijk van wie waar naartoe moet.

In het weekend alles onder de 30 a 45 min rijden gaan we met gezin in de 992/356 en anders de taycan... Als ik met madam alleen op baan ga zal het sowieso 992/356 zijn!

Perfect toch.

Geplaatst:

Welke meerwaarde biedt een 992 als je een Panamera hebt?

Geplaatst:

Ik denk dat de Taycan sportiever rijdt dan de grotere Panamera. Of zie ik dat verkeerd?

Geplaatst:

992 rijdt toch ook stuk sportiever dan een taycan hoor...

En nogmaals, het is niet dat ik kan kiezen tussen taycan en 992 hé... Ik heb enkel 992 en madam zou taycan rijden...

Geplaatst:

Sowieso kan ik blijven genieten van het geluid van de motor van de 992, en van het schakelen van de PDK. De 2 dingen die een elektrische auto niet meer heeft. Een 992 zal ook nog wel plezanter sturen, temeer 'm ook kleiner en vooral veel lichter is.  

De 992 heeft veel kritiek gekregen dat 'm te stil zou zijn, maar ik vind toch dat 'm heerlijk klinkt met de sportuitlaat.

Geplaatst:

Mijn vrouw zou ook liever het geluid van de 992 hebben hoor op haar auto... Maar ja...

Schakelen doet de taycan ook hoor... Wel niet veel :lolz:

Geplaatst:

Neptune Blue, Sportdesign, Chalk beige leder, 21" Mission-e design velgen in platinum kleur ?

spacer.png

spacer.png

158k euro voor een 4S.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dan zit hij dik in de opties...

trouwens @Alexanderr is er een mogelijkheid voor die mission-e velgen te krijgen zonder dat je die stomme upgrade van remmen moet doen?

Geplaatst:

Dik in de opties. Dat valt nogal mee. Dat Sportdesign pakket en dan die wielen met zwarte remklauwen is samen al voor veel geld. Voor de rest stoelen met geheugen, PDLS, verwarmde en geventileerde stoelen, de grote batterij, een lader voor thuis, Burmester sound, en nog kleine dingen. Niet zo enorm veel toch niet.

Geplaatst:
46 minutes ago, BMWMB said:

Dik in de opties. Dat valt nogal mee. Dat Sportdesign pakket en dan die wielen met zwarte remklauwen is samen al voor veel geld. Voor de rest stoelen met geheugen, PDLS, verwarmde en geventileerde stoelen, de grote batterij, een lader voor thuis, Burmester sound, en nog kleine dingen. Niet zo enorm veel toch niet.

Het sportdesign pakket is altijd gigantisch duur vind ik, op een Porsche (geen idee hoeveel het hier is).

Geplaatst:

Ik heb snel eens 4S geconfigureerd in 3 scenario's:

Optie 1 is minimum config voor mij en komt op 128K maar daarbij moet je nog extra rekenen voor een set velgen (komt op standaard velgen zo)

Optie 2 is 140K wat ik zou pakken en dus optie 1 met een paar dingen bij die ik echt wel nodig vind...

Optie 3 is  148K en dat is optie 2 met wat extra gadgets en opties die ik laat vallen omdat ik ze te duur vind... (zoals sportdesign sideskirts, chronopakket,...)

En dan vermoed ik dat je van bovenstaande een 15K mag aftrekken als je de 2S pakt...

Geplaatst:

Optie 1= minimum voor u

Optie 2 = Optie 1 met extra opties die je zeker nodig hebt.

.... dan is Optie 1 toch uitgesloten? 

Geplaatst:

Tja...

Moeten is veel gezegd, maar dat zijn opties waarvan ik denk als je dan toch zo'n bedrag uitgeeft, dan kan je het beter meteen goed doen...

Geplaatst:
Tja...
Moeten is veel gezegd, maar dat zijn opties waarvan ik denk als je dan toch zo'n bedrag uitgeeft, dan kan je het beter meteen goed doen...

Anderzijds.. ga je daar langer dan 2-3 jaar mee rijden ?
Geplaatst:

Jip...

Ik ben iemand die goed denkt over zijn keuze en altijd geplande termijn uitrijdt met zijn auto... Taycan zou er komen voor min 4 jaar maar gemikt op 5 schat ik...

Geplaatst:

Uit interesse, wat zit er dan in config 1? Ik kom op 128k incl exclusive design velgen en grote batterij.

Geplaatst:
2 hours ago, D Squaloid said:

Uit interesse, wat zit er dan in config 1? Ik kom op 128k incl exclusive design velgen en grote batterij.

metaalkleur, volleder interieur, sport plus stoelen, grotere batterij, Bose en je zit aan 128K

Geplaatst:

Naar mijn zin kom ik op 141K. En dat is zonder interieur/exterieur fratsen en ook nog op de ballonbanden :lol:

Geplaatst:
Op 6/10/2020 om 11:07, Naish zei:

Heb nog een oldtimer staan ook hé en bijna 2 dus ja...

992 is mijn daily en de taycan zou daily worden van madam... Enige wat er gaat gebeuren is af en toe van daily wisselen afhankelijk van wie waar naartoe moet.

In het weekend alles onder de 30 a 45 min rijden gaan we met gezin in de 992/356 en anders de taycan... Als ik met madam alleen op baan ga zal het sowieso 992/356 zijn!

Luxe probleemke?

Ik kan kiezen tussen( in volgorde van deftig naar wrak) 

F82 M4

1.4 Alfa Giullietta

1.4 Seat Ibiza 

?

• Grappig 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid