Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Ik begrijp het wel. Een Model S 75 basismodel doet er 4,6s over met een pak minder vermogen. Het zal wel ergens een reden hebben uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

model S 75, is dat geen AWD? 

Een model 3 SR+ RWD zit ook boven de 5 seconden , maar door het lagere gewicht en de RWD rijdt hij wel heel prettig volgens sommigen.

Ik zou het prima vinden, maar de range van die SR+ vind ik dan weer wat te weinig.. 

Ik kan me voorstellen dat die taycan 2WD heel leuk rijdt, en ja 0-100 zegt niet alles. 

Je hebt ook naftes met een vrij goeie 0-100 tijd maar ze rijden niet prettig door het gebrek aan koppel onderin. 

De grote troef van EV, zijnde koppel altijd en onmiddelijk beschikbaar, geldt ook voor de lichtere vermogens. 

aangepast door stijn82
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al met de Audi E-tron gereden, en dat voelt echt sloom aan ivm mijn Tesla. De gasrespons is veel minder nerveus, en de duw in de rug is er ook veel minder. 

Ook zou ik een EV niet anders willen dan met AWD. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook van het niet snappen. Hoe kan je met 475pk en zonder v-bak zo langzaam zijn op de sprint? Geen tractie?

Mijn model s heeft 422 pk ofzo en doet het in iets meer dan 4s.. dus lijkt te maken te hebben met software ? 474pk zou voldoende moeten zijn voor een 4.0s in de taycan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks voor het eerst een Taycan in het echt gezien, had het eerst nog niet door tot die ineens snel optrok zonder geluid te maken.

Toch maar een raar zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe velg nog, dit:

$_20.jpg

$_20.jpg

Heb ik precies nog nooit gezien? Is dat iets nieuws?

  • Vind ik leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg dik, zo. Dat lelijke zwartglas eruit achteraan, en misschien zwarte remklauwen nog.

$_20.jpg

$_20.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/7/2020 om 22:09, Alexanderr zei:

Wintersetje

Zo op foto: megaknap. Wat mij betreft zelfs van 't knapste dat je kan krijgen op de Taycan. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Zo op foto: megaknap. Wat mij betreft zelfs van 't knapste dat je kan krijgen op de Taycan. 😍

Voor zo ver ik weet is dat geen Porsche OEM set.

Het huidige aanbod is S Aero, Turbo Aero, Sport Aero, Mission e design en de Exclusive design velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Audi S8 zei:

Voor zo ver ik weet is dat geen Porsche OEM set.

Het huidige aanbod is S Aero, Turbo Aero, Sport Aero, Mission e design en de Exclusive design velgen.

Toch wel, enkel via Tequipment als winterkit momenteel leverbaar. Vergelijkbaar met de 20” classic wielen op Macan, evenmin leverbaar af fabriek maar wel in winterkit via Tequipment.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/15/2020 at 7:46 PM, gTa said:

Erg dik, zo. Dat lelijke zwartglas eruit achteraan, en misschien zwarte remklauwen nog.

$_20.jpg

$_20.jpg

Die velgen op de rode van hierboven 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid