Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Naish zei:

Mijn keuze zou ook de sport turismo zijn eerlijk gezegd.

Nu ja, ik wist dat die kwam en het in principe de cross turismo ging zijn maar dan zonder die stomme plastiek rondom. Ook zo over nagedacht, maar madam heeft voorkeur voor de gewone...

Nu ja, ik vermoed dat ik mijn topic titel ga moeten laten aanpassen van 2021 naar 2022 :ninja:

HERVERKOOPWAARDE++

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs hier voor mij de sportturismo... De vleugel in koestwerkkleur maakt al veel voor mij.

Nadeel natuurlijk ook voor de sport turismo dat het sportdesign erop zit (vind ik minder mooi).

Enkel zou ik zo graag die velgen van de cross turismo op de gewone taycan zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Naish zei:

Zelfs hier voor mij de sportturismo... De vleugel in koestwerkkleur maakt al veel voor mij.

Nadeel natuurlijk ook voor de sport turismo dat het sportdesign erop zit (vind ik minder mooi).

Enkel zou ik zo graag die velgen van de cross turismo op de gewone taycan zien :D

Les gouts et les couleurs he 😋
Die vleugel in koetswerkkleur vind ik dan net weer minder.

Die CT design velgen zijn echt wel nice hè! Anyway, no regrets hier. Dat em er maar snel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind iets niet ok met de verhoudingen, die bij de Panamera ST precies beter zijn. Misschien als ik ‘m irl zie, dat het mij beter bevalt.

Voorlopig verkies ik dus de gewone. Zo zou ik ‘m bestellen. €154.000. 
 

 

E15BF319-E2DC-46EE-8586-956FD089B8E5.jpeg

B7274B3B-9E11-436A-9914-ADD636EF1C43.jpeg

BD2E28E2-4E58-4A30-9B75-046E44307CEF.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, BMWMB zei:

Kan je die velgen niet los bestellen? Of hebben ze misschien een andere ET-waarde waardoor ze niet passen?

Die zijn ook los te krijgen. In DLD al gevonden incl banden voor 5000 a 5500€ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze GTS-velgen kan je trouwens vanaf nu ook op de andere versies krijgen. Ik heb eens een 4S geconfigureerd, en die komt met dezelfde uitrusting op dezelfde prijs. Verrassend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, BMWMB zei:

Deze GTS-velgen kan je trouwens vanaf nu ook op de andere versies krijgen. Ik heb eens een 4S geconfigureerd, en die komt met dezelfde uitrusting op dezelfde prijs. Verrassend.

Ik vind de GTS Sport Turismo 12.250€ minder mooi dan de Cross Turismo 4S 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, WoKe zei:

Les gouts et les couleurs he 😋
Die vleugel in koetswerkkleur vind ik dan net weer minder.

Die CT design velgen zijn echt wel nice hè! Anyway, no regrets hier. Dat em er maar snel is.

Idem maar ik vrees dat mijn levering van augustus naar 2022 zal verschuiven.

Die optionele GTS wielen zijn wel goedkoop tegenover onze mission E wheels... 5K optie voor de gts wielen terwijl de mission E 4,6 zijn maar je die 3,5k optie moet bijpakken voor die remmen en ook nog eens 1,3k moet betalen om ze in full black te zetten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees tenminste blij dat er toch 1 EV is waar de constructeur zich niet verplicht voelt om het zo'n vreselijk lelijke neus te geven zoals BMW, Merc en Audi...

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit toch niet veel beter eerlijk gezegd. Om nog maar te zwijgen over de afschuwelijke wielen en het overaanbod aan fletse, smaakloze kleuren. Ik heb al een paar keer met eentje gereden en dat is meer dan oké, maar die looks, nee, die lust ik niet.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, brjefs zei:

Ik vind dit toch niet veel beter eerlijk gezegd. Om nog maar te zwijgen over de afschuwelijke wielen en het overaanbod aan fletse, smaakloze kleuren. Ik heb al een paar keer met eentje gereden en dat is meer dan oké, maar die looks, nee, die lust ik niet.

Smaken en kleuren hé...

'Onze' M3 vond ik ook niet echt de mooiste kar, maar in zijn klasse de beste kwaliteiten voor hetgeen ik erin zocht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Naish zei:

Smaken en kleuren hé...

'Onze' M3 vond ik ook niet echt de mooiste kar, maar in zijn klasse de beste kwaliteiten voor hetgeen ik erin zocht...

De M3 was een klassiek gelijnde auto, en heb ik mede dankzij de uiterst smaakvolle spec ;) altijd oprecht een mooie auto gevonden. 

Een Taycan alsook de meerderheid van de EV’s heeft ipv die eerder gedrongen en staande houding van wagens zoals de M3 veel meer ronde en hangende vormen. Gecombineerd met door de band genomen lelijke velgen met een heel vol design en vaak fletse, platte kleuren vind ik dat gewoon echt geen aangenaam totaalpakket. Over de aandrijving heb ik het niet, hoewel ik een diehard petrolhead ben vind ik de EV’s uit het premiumsegment echt wel leuk om te rijden. Het is anders en minder frivool maar ik denk dat hier niemand zit die geen dikke lach op zijn gezicht krijgt wanneer je die instant power aanspreekt en voelt hoe dat onafgebroken blijft trekken.

Maar puur qua looks blijf ik op mijn honger zitten op dit moment. Ik vind een Model S het mooiste en aantrekkelijkste totaalpakket dat nu te koop is en zou dat zonder aarzelen in huis halen wanneer ik aan een EV toe ben, maar steek daar een brandstofmotor in en niemand ziet hem nog staan want in dat segment zijn er veel meer mooie auto’s te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid