Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Stond daarnet op een parking naast een Taycan op die modelspecifieke wintervelgen. (Geen foto genomen, helaas.)
Damn, dat zijn de knapste wielen in 't gehele aanbod voor dat model, vind ik! Zo knap! Achteraan lekker diep ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/3/2021 om 22:45, gTa zei:

Stond daarnet op een parking naast een Taycan op die modelspecifieke wintervelgen. (Geen foto genomen, helaas.)
Damn, dat zijn de knapste wielen in 't gehele aanbod voor dat model, vind ik! Zo knap! Achteraan lekker diep ook.

Zonder foto is uw post dus echt geen zak waard he 🙄😂

Moet gij zo uw post count omhoog krikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

Zonder foto is uw post dus echt geen zak waard he 🙄😂

Moet gij zo uw post count omhoog krikken?

Eh? 😕

Foto's hebben hier al eens gestaan, Alexanderr heeft toen toegelicht dat dat die velg was.

't Gaat om deze:

20" Taycan Tequipment Design Winterräder Satz, Felgen 9J x 20 ET54 + 11J x 20 ET60, Pirelli Winterreifen 245/45 R20 + 285/40 R20

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Eh? 😕

Foto's hebben hier al eens gestaan, Alexanderr heeft toen toegelicht dat dat die velg was.

't Gaat om deze:

20" Taycan Tequipment Design Winterräder Satz, Felgen 9J x 20 ET54 + 11J x 20 ET60, Pirelli Winterreifen 245/45 R20 + 285/40 R20

Relaaazax I’m joking 😂 Is idd knap tov al die futuristische toestanden

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wil ik enkel naartoe gaan als ik wil, en niet als ik moet.

Allemaal flauwe argumenten omdat ze het niet kunnen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje rare strategie. VAG is een van de partijen in de Ionity joint venture. Als iedereen hun eigen netwerk gaat beginnen uitrollen dan gaat het een lachertje worden. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wordt dit een luxe-artikel? Overdekt, launch-ruimte,...

Wil je dat uw Porsche-klanten seffes moeten staan wachten en aanschuiven als er een Dacia staat te laden? Want Porsche is toch van de VAG-groep, dus ben ik benieuwd of ze het enkel voor zichzelf houden, of dat ook de andere merken binnen de VAG-groep daar gaan mogen laden. Aangezien VAG met Ionity gaat werken, lijkt het mij niet ondenkbaar dat Porsche dit als aparte service ziet voor zijn klanten.

Langs de andere kant staan er heel veel tankstations van diverse merken, die op termijn allemaal vervangen kunnen worden door elektrische laadstations. er zijn er dus meer dan genoeg voor alle merken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet het nog zo niet. Idealiter komen die dingen langs een snelweg, op een eenvoudig te bereiken plek. Die plekken worden gekozen aan de hand van bepaalde modellen. De uitkomsten daarvan zullen in heel wat gevallen dezelfde zijn. Zo ga je in plaats van 1 tankstation nu, verschillende partijen krijgen die op dezelfde plek een lader willen zetten. 

Ga je uw fancy Porsche laadpunt dan enkel houden voor Porsche? En dan ernaast 12 palen voor uw Tesla, met hun container voor te zitten wachten. Dan nog wat verder voor de Audi RS modellen. Nadien nog Rolls Royce met een met goud beklede paal, ... Ik zie het niet. Zou veel logischer zijn dat iedereen in die JV inzet op Ionity zodat je overal kan laden. Om dan nadien eventueel bepaalde faciliteiten te voorzien.

Nu anderzijds snap ik uw punt wel, elke container die ze zo extra moeten zetten is een nieuwe opportuniteit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ver had ik zelfs nog niet nagedacht, over de opportuniteit. 😄

Als ik zie dat er vandaag in België om de 50km een Tesla supercharger is, waarom zouden dan al die laadplaatsen pal naast mekaar moeten liggen. Nu zie je op drukke wegen ook tankstations van meerdere merken op telkens een paar 100m van mekaar. Neen, daar zie ik het probleem niet.

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, BMWMB said:

Zo ver had ik zelfs nog niet nagedacht, over de opportuniteit. 😄

Graag gedaan, ik zie mijn %tje wel passeren!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eens aan het speccen geweest met madam voor de taycan...

De mooiste velgen voor de taycan zijn de mission-e (zoals op die turbo s hierboven). 

Maar ruw gerekend is dat kiezen een optie van 9500 eur :noparty: 

Dat is toch wel een serieus prijskaartje, maar het komt wel met die speciale remmen en je moet ook nog 1300 rekenen om ze in uni black te steken want anders zijn ze zilver en zwart :fp: 

De andere velgen zijn allemaal een stuk minder naar onze mening. En zou een mens wel eens een @BMWMB overwegen en dat ding op die standaard velgen laten komen en te voorzien van een setje aftermarket...

image.png.3f2fceaa0127790673fa424846ccc986.png

image.png.68d7bdffb8ee45ca8c1ae1d5c63e1eea.png

 

En heb wel nog een aantal dingen gezien die we wel nice vinden bij concaver, vossen,...

 

 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eens aan het speccen geweest met madam voor de taycan...
De mooiste velgen voor de taycan zijn de mission-e (zoals op die turbo s hierboven). 
Maar ruw gerekend is dat kiezen een optie van 9500 eur :noparty: 
Dat is toch wel een serieus prijskaartje, maar het komt wel met die speciale remmen en je moet ook nog 1300 rekenen om ze in uni black te steken want anders zijn ze zilver en zwart :fp: 
De andere velgen zijn allemaal een stuk minder naar onze mening. En zou een mens wel eens een [mention=86]BMWMB[/mention] overwegen en dat ding op die standaard velgen laten komen en te voorzien van een setje aftermarket...
image.png.3f2fceaa0127790673fa424846ccc986.png
image.png.68d7bdffb8ee45ca8c1ae1d5c63e1eea.png
 
En heb wel nog een aantal dingen gezien die we wel nice vinden bij concaver, vossen,...
 
 

Ik heb nog maar 1x ooit een aftermarket velg gekocht op een auto, en ik ben de referentie. [emoji23]
Ik koop enkel aftermarket als er OEM geen mooie wielen zijn.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid