Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Op 10/1/2022 om 10:21, Marvin zei:

Is er al een gele gepasseerd? I like, behalve de wielen, die mochten voor mij helemaal zwart geweest zijn - of zit ik dan in NY cab territory? 

 

Geel zit zelfs niet in de PTS kleuren. Zou kunnen als special request maar 22k vind ik er wat over op een Taycan ..

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/1/2022 om 22:41, Alexanderr zei:

Geel zit zelfs niet in de PTS kleuren. Zou kunnen als special request maar 22k vind ik er wat over op een Taycan ..

Foto is in China genomen dus 99% zeker dat het een gele wrap is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ah ge hebt naast PTS ook nog "special request" ?

Is dan ook iets moeilijker.:PTS maar ge moogt de sample niet zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vraagje aan de andere taycan rijders hier , Je kan blijkbaar geen 21 “ zomerbanden krijgen van Michelin in de taycan maat . 
 

enkel de keuze hier in de bandencentrale tussen Goodyears , Pirelli,… wat zouden jullie kiezen?

Wel raar dat Michelin deze niet maakt in die maat vind ik 🤔

 

aangepast door Bart
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Bandencentrale, maar die leveren geen sterbanden. Nog niet bij Porsche zelf gehoord?

Omdat diezelfde banden in een garage een pak meer kosten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bart said:

enkel de keuze hier in de bandencentrale tussen Goodyears , Pirelli,… wat zouden jullie kiezen?

Nogal moeilijk kiezen zo he.

Dat is zoals zeggen "welke auto moet ik pakken, een BMW of een Mercedes"?

Zonder types weten we niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat je veel kan kiezen in een 21 duim, N0?

blijkbaar is hier bijna geen keuze in 

 

ik wou gewoon Michelin, zoals altijd . Super sport of zoiets . 

 


 

aangepast door Bart
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Bart said:

Denk je dat je veel kan kiezen in een 21 duim, N0?

blijkbaar is hier bijna geen keuze in

ik wou gewoon Michelin, zoals altijd .

Precies enkel als winterband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Bart zei:

Vraagje aan de andere taycan rijders hier , Je kan blijkbaar geen 21 “ zomerbanden krijgen van Michelin in de taycan maat . 
 

enkel de keuze hier in de bandencentrale tussen Goodyears , Pirelli,… wat zouden jullie kiezen?

Wel raar dat Michelin deze niet maakt in die maat vind ik 🤔

 

Dan zou ik kiezen voor de Pirelli P Zero PZ4. Die heb ik onder de 992, en daar ben ik heel tevreden van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Bart zei:

Vraagje aan de andere taycan rijders hier , Je kan blijkbaar geen 21 “ zomerbanden krijgen van Michelin in de taycan maat . 
 

enkel de keuze hier in de bandencentrale tussen Goodyears , Pirelli,… wat zouden jullie kiezen?

Wel raar dat Michelin deze niet maakt in die maat vind ik 🤔

 

Michelin zijn goede banden ongetwijfeld maar die andere A merken toch ook? Het is niet dat je daardoor een slechte band zal hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Bart zei:

Vraagje aan de andere taycan rijders hier , Je kan blijkbaar geen 21 “ zomerbanden krijgen van Michelin in de taycan maat . 
 

enkel de keuze hier in de bandencentrale tussen Goodyears , Pirelli,… wat zouden jullie kiezen?

Wel raar dat Michelin deze niet maakt in die maat vind ik 🤔

 

Dat zou vreemd zijn, bandenmaat achter op de Taycan Misson-e 21 inch zijn identiek aan deze op mijn 992. En op die heb ik Michelin SP4 liggen...

Wel op gelet die Michelin op de 992 meer getrokken staan dan de oorspronkelijke...

1 uur geleden, BMWMB zei:

Dan zou ik kiezen voor de Pirelli P Zero PZ4. Die heb ik onder de 992, en daar ben ik heel tevreden van.

Kan je daar eens detail foto van sturen waarop je ook de getrokkenheid ziet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Naish zei:

 

Kan je daar eens detail foto van sturen waarop je ook de getrokkenheid ziet?

 

Zomerbanden liggen er van vorige week terug op, dus ik zal vanmiddag er eens een foto van nemen. Ik vind dat ze heel mooi op de velg liggen, en omdat jij had gezegd dat de Michelins redelijk getrokken op de velg liggen, heb ik terug nieuwe Pirell's gekocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, Naish said:

Dat zou vreemd zijn, bandenmaat achter op de Taycan Misson-e 21 inch zijn identiek aan deze op mijn 992. En op die heb ik Michelin SP4 liggen...

Loadindex zal vermoedelijk wel anders zijn dan bij een 992. Denk dat elektrische auto's vaak redelijk specifieke banden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, ir_fuel said:

Op mijn Spyder liggen de Michelins ook veel meer getrokken dan de Pirelli P Zero. Zelfde maat.

De Bridgestones op mijn Z4 waren dan weer meer getrokken dan de PS4's die er nu op liggen (zeker achteraan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Phil said:

De Bridgestones op mijn Z4 waren dan weer meer getrokken dan de PS4's die er nu op liggen (zeker achteraan).

Bij mij waren het Supersports.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, BMWMB zei:

Zomerbanden liggen er van vorige week terug op, dus ik zal vanmiddag er eens een foto van nemen. Ik vind dat ze heel mooi op de velg liggen, en omdat jij had gezegd dat de Michelins redelijk getrokken op de velg liggen, heb ik terug nieuwe Pirell's gekocht. 

Ja is iets dat mij opviel... 

Op mijne lagen af fabriek GoodYear Eagle F1 op, op zich geen slechte banden ook...

7 uren geleden, Phil zei:

Loadindex zal vermoedelijk wel anders zijn dan bij een 992. Denk dat elektrische auto's vaak redelijk specifieke banden hebben.

Zover niet gedacht inderdaad...

4 uren geleden, WoKe zei:

Ik heb de Goodyear Eagle F1 in 21” op mijn Taycan. Michelins in die maat, met de juiste loadindex en NF0 zijn er idd niet.

Op onze liggen Pirelli Pzero af fabriek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid