Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Rabbit zei:

Wat gaat dat ding kosten? 

Prijzen zijn nog niet bekend, ik gok rond de 45k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

buiten de 'ervaring' om er mee gereden te hebben en 'the obvious' (zithouding/dash-overkijkcomfort)

wat trekt je aan in de update? @mrbbs

Trigger voor mij is de automaat, maar of ik daarom op dat lelijk dash wil gaan zitten kijken is me ook maar de vraag :lolz:

in de ontwerpafdeling hing volgend 'moodboard': :D

Q3yPLxv5hYsbnCIpTNapXwqLG3Hy38F8nWckONhx

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je die vanbinnen schoonspuiten met de hogedruk na een dagje rallyrijden?

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, flupke73 zei:

:lolz:

img_4083-jpeg.23681

Oude Supra heeft/had ook zo een vreemd interieur 😍, mij zou het niet storen, het is voor het gemak gemaakt, 101% functioneel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de mijne aangeboden aan een rally-rijdend maatje die er ooit eens achter vroeg, als hij bijt wissel ik, anders niet, maar zowiezo gaat dat interieur bij mijn vrouw tot herhaaldelijke commentaar leiden (lijden)

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen fan van nieuwe dashboard maar een 5 cm lager dashboard, hoger geplaatste achteruitkijkspiegel en 2,5 cm lagere zit gaan vermoedelijk wel wonderen doen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

en voor de mannen met kinderen komt de deze : Lexus LBX met de 1,6T 300pk van de GR Yaris 

image.png.84aaab1d7254173073c867997c59cccb.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, berengun zei:

en voor de mannen met kinderen komt de deze : Lexus LBX met de 1,6T 300pk van de GR Yaris 

image.png.84aaab1d7254173073c867997c59cccb.png

Ook naar België?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze die achteruitkijkspiegel zoveel hoger hangen, zie je dan nog iets door je achterruit ?  Die spoiler lijkt me redelijk prominent in je gezichtsveld te hangen.

Dashboard moesten ze geflocked hebben, tegen de reflecties in de voorruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Krikkie zei:

Ook naar België?

Nog concept 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, flupke73 zei:

buiten de 'ervaring' om er mee gereden te hebben en 'the obvious' (zithouding/dash-overkijkcomfort)

wat trekt je aan in de update? @mrbbs

Trigger voor mij is de automaat, maar of ik daarom op dat lelijk dash wil gaan zitten kijken is me ook maar de vraag :lolz:

in de ontwerpafdeling hing volgend 'moodboard': :D

Voornamelijk de lagere zithouding/dash-overkijkcomfort maar ook de tientallen interne aanpassingen zie hebben gemaakt na feedback van competitie (zowel circuit als rally). 

Ik hoop ook dat het turbo ALS beschikbaar komt op de Europese auto's. Het grote turbogat op de oude versie ondervond ik als vervelend.

Dat dash is wel erg triestig maar boeit mij weinig, zolang ik er mijn rijplezier maar kan uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid