Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Elwood zei:

Het moet een zwarte zijn met circuit-pack en aan originele prijs.

Ik wil een Porsche 992 Carrera S met minder dan 10000km, in het zwart, enkel een Zwitserse wagen en het moet een manuele zijn met Porsche garantie voor minder dan 100000 euro. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

Ik wil een Porsche 992 Carrera S met minder dan 10000km, in het zwart, enkel een Zwitserse wagen en het moet een manuele zijn met Porsche garantie voor minder dan 100000 euro. 

Dat moet nu juist lukken…. 😀😀😀😀😀😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Elwood zei:

Dat moet nu juist lukken…. 😀😀😀😀😀😀

Schandalig toch welke prijzen ze daar voor vragen :( 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Schandalig toch welke prijzen ze daar voor vragen :( 

 

Ik schrik tegenwoordig nergens meer van… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mrbbs eentje in Kraainem, wel niet goedkoop. Maar onderhandelen als je bij wijze van spreken cash kan betalen is toch altijd makkelijker.

 

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/toyota-yaris-gr-circuit-pack-benzine-zwart-76015e20-8ce2-4901-94ff-1d7a0861f1e3?lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage&cldtidx=17

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Niko80 zei:

@mrbbs eentje in Kraainem, wel niet goedkoop. Maar onderhandelen als je bij wijze van spreken cash kan betalen is toch altijd makkelijker.

 

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/toyota-yaris-gr-circuit-pack-benzine-zwart-76015e20-8ce2-4901-94ff-1d7a0861f1e3?lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage&cldtidx=17

Ja contact mee gehad. Hij vraagt teveel. Momenteel met een andere piste bezig. Binnenkort meer..

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Bestaan er nog sportieve versies van de Yaris tussen de full-GR en de verpleegsterversie?

Ouders van mijn madame hebben een Yaris als tweede wagen en de pa wil die vervangen door een nieuw en sportief exemplaar, maar zonder daarom de full GR te moeten kopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, The Swede zei:

Bestaan er nog sportieve versies van de Yaris tussen de full-GR en de verpleegsterversie?

Ouders van mijn madame hebben een Yaris als tweede wagen en de pa wil die vervangen door een nieuw en sportief exemplaar, maar zonder daarom de full GR te moeten kopen.

 

Yaris GRMN, al weet ik niet of die nog te krijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, The Swede zei:

Bestaan er nog sportieve versies van de Yaris tussen de full-GR en de verpleegsterversie?

Ouders van mijn madame hebben een Yaris als tweede wagen en de pa wil die vervangen door een nieuw en sportief exemplaar, maar zonder daarom de full GR te moeten kopen.

 

Volgens mij is er een GR sport uitvoering van de hybride yaris die hem esthetisch net wat sportiever maakt.

Toyota Yaris GR Sport: meer dan uiterlijk vertoon - AutoWeek

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, mrbbs zei:

Volgens mij is er een GR sport uitvoering van de hybride yaris die hem esthetisch net wat sportiever maakt.

Toyota Yaris GR Sport: meer dan uiterlijk vertoon - AutoWeek

Schoonpa zou graag wat meer pk hebben dan de 116 van de hybride en een handbak. 

‘k Probeer hem uit te leggen dat em maar 1 keer gaat leven en gewoon een GR moet kopen. D’r staan er hier een paar te koop voor rond de 33000.

16 uren geleden, Greg zei:

Yaris GRMN, al weet ik niet of die nog te krijgen is.

Ik zie hem nergens meer.

16 uren geleden, Elwood zei:

Is dat ook geen vorig model? Of heb ik dat verkeerd voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een GR Sport met 116pk kost al 30.470 euro catalogusprijs.

Het feit dat je een GR Yaris vanaf 36.940eur hebt (had?) zou ik niet twijfelen of wachten op iets tussenin waarvan de afschrijving een pak meer gaat zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Race7 zei:

Een GR Sport met 116pk kost al 30.470 euro catalogusprijs.

Het feit dat je een GR Yaris vanaf 36.940eur hebt (had?) zou ik niet twijfelen of wachten op iets tussenin waarvan de afschrijving een pak meer gaat zijn..

Ze kopen privé 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet een rode GR Yaris High Performance te koop met 10k op de teller voor ongeveer die prijs, onmiddellijk beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, The Swede zei:

Ze kopen privé 

We noteren dat een particulier geen boodschap heeft aan waardebehoud. 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 2
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Challazer zei:

We noteren dat een particulier geen boodschap heeft aan waardebehoud. 

Die mensen houden hun auto 20 jaar. 
(‘t Is een Toyota voor iets 😉 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, mrbbs zei:

Ik weet een rode GR Yaris High Performance te koop met 10k op de teller voor ongeveer die prijs, onmiddellijk beschikbaar.

Wadisda?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid