Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, anders zei:

Ga mij toch ook op de lijst laten zetten. Bij voorkeur die Ogier edition als die naar België zou komen.

Ik vind dat interieur super eigenlijk. Simpel, praktisch, retro, ...

Het is nu niet dat het interieur van pakweg een M3 nu zo elegant is:

3-BMW-M3-Touring1.thumb.jpg.199e8445d410c024e93e4d66ea50f63b.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Elwood zei:

Voor zover ik het begrepen heb niet voor Belgie…

De ene site zegt "enkel Japan", maar de site van Toyota zelf zegt "Europese distributie via netwerk"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, anders zei:

De ene site zegt "enkel Japan", maar de site van Toyota zelf zegt "Europese distributie via netwerk"...

Ja maar indien het juist is wat ik hoor zou geen van de 2 voor Belgie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook voor Europa, als Toyota België zich wat voorbereidt te bestellen vanaf maart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/1/2024 om 13:09, Krikkie zei:

 

Andere hoek, zou mij echt niet storen, alles goed binnen (rechter)handbereik.

Toyota_GR_Yaris_2024_7.jpg.9067712513bfd8ec68c32285e5f65f58.jpg

Is dat omdat ze de gewone yaris voornamelijk aan gepensioneerden verkopen dat ze supergrote knoppen en roosters gebruikt hebben? Zodat ze er met den bibber gemakkelijk aan kunnen. 

 

En dan gaan er zagen over panelgaps bij tesla? :D

Screenshot_20240126_201150_SamsungInternet.thumb.jpg.5832d9a6cec01b0cab3c4e8591f8e642.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, tuscani zei:

Is dat omdat ze de gewone yaris voornamelijk aan gepensioneerden verkopen dat ze supergrote knoppen en roosters gebruikt hebben? Zodat ze er met den bibber gemakkelijk aan kunnen. 

 

En dan gaan er zagen over panelgaps bij tesla? :D

Screenshot_20240126_201150_SamsungInternet.thumb.jpg.5832d9a6cec01b0cab3c4e8591f8e642.jpg

Misschien een pre-productie wagen?? Kan aan de foto liggen maar hier zie je het minder.

Toyota-GR-Yaris-IN.thumb.jpg.1101af95ff87f2a317616741778bd56e.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sibo Berebrouckx zei:

Ik vind het oprecht nog wel iets hebben.

Het is tenminste eens gedurfd om een ander dashboard in de hot hatch versie te maken.

Bij pakweg de i30n zijn dat stiksels en logo's en voor de rest niks.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, mrbbs zei:

Ook voor Europa, als Toyota België zich wat voorbereidt te bestellen vanaf maart.

Ja de “gewone GR”-versies wel. De 2 specials heb ik gehoord zouden niet naar hier komen… Het is ook maar wat ik gehoord heb van mensen die, naar ik vermoed, het zouden kunnen weten….

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Elwood zei:

Ja de “gewone GR”-versies wel. De 2 specials heb ik gehoord zouden niet naar hier komen… Het is ook maar wat ik gehoord heb van mensen die, naar ik vermoed, het zouden kunnen weten….

Ook voor de SE's dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, het belangrijkste aan de special editions is de vleugel en de drive modes. Die gaan ook wel op een gewone versie te lappen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, mrbbs zei:

Ook voor de SE's dus.

Ze komen alleen wat later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, mrbbs zei:

Ze komen alleen wat later.

Voor zover ik het lees, komen ze naar de Europese markt, en zal het van de importeur afhangen. België is wel een goeie markt voor hot hatches (ITT Nederland bvb), en Gazoo Racing doet ook mee in Zolder etc. Dus hopelijk komen ze toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, mrbbs zei:

Vreemd, dan moeten ze dat hebben aangepast. Ik had andere info doorgekregen.

Ik had dit al een week geleden te horen gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://autofans.be/nieuws/officieel/53820-toyota-gr-yaris-krijgt-twee-speciale-edities-met-best-rare-rijmodi-2024?fbclid=IwAR1_OsdZ_tE6Ao3IaedLkVolihSO_qYQATsjJwwl1r-cAIMNczTJ3dTIaCc

Toyota brengt deze Sébastien Ogier en Kalle Rovanperä Editions ook naar Europa, al blijft hun oplage wel beperkt tot slechts 100 stuks elk. Hoeveel je ervoor over moet hebben, weten we op dit moment nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/1/2024 om 17:26, Krikkie zei:

https://autofans.be/nieuws/officieel/53820-toyota-gr-yaris-krijgt-twee-speciale-edities-met-best-rare-rijmodi-2024?fbclid=IwAR1_OsdZ_tE6Ao3IaedLkVolihSO_qYQATsjJwwl1r-cAIMNczTJ3dTIaCc

Toyota brengt deze Sébastien Ogier en Kalle Rovanperä Editions ook naar Europa, al blijft hun oplage wel beperkt tot slechts 100 stuks elk. Hoeveel je ervoor over moet hebben, weten we op dit moment nog niet.

Europa wel, België niet... En om nu zoiets nieuw te gaan importeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, anders zei:

Europa wel, België niet... En om nu zoiets nieuw te gaan importeren...

Waarom niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, mrbbs zei:

Waarom niet?

Omdat Toyota België dat zelf in hun press-release heeft gezet 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, anders zei:

Omdat Toyota België dat zelf in hun press-release heeft gezet 🙂

Ik had het over het feit dat je zelf misschien zo'n GR Yaris SE kan importeren uit bv Duitsland (als ze die jou willen verkopen natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, mrbbs zei:

Ik had het over het feit dat je zelf misschien zo'n GR Yaris SE kan importeren uit bv Duitsland (als ze die jou willen verkopen natuurlijk).

Lijkt me vooral veel extra gedoe. Op nieuwe wagens moet die BTW dan nog deftig geregeld worden etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid