Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Er is hier sprake van 272pk naar de voorwielen. Ik dacht dat de Yaris GR een AWD was. Of heb ik dat verkeerd verstaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, The Swede said:

Er is hier sprake van 272pk naar de voorwielen. Ik dacht dat de Yaris GR een AWD was. Of heb ik dat verkeerd verstaan? 

261pk in Europa, aandrijving over de viel wielen. De juistheid van info is de dag van vandaag ver te zoeken. Idem voor berichten over de GR86 die beweren dat er nog altijd een turbomotor komt in te liggen.. ik heb het losgelaten en stoor er mij niet meer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Er is hier sprake van 272pk naar de voorwielen. Ik dacht dat de Yaris GR een AWD was. Of heb ik dat verkeerd verstaan? 

In Japan heeft hij enkel fwd, was de Yaris GR in onze vorm ook niet enkel voor onze contreien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Krikkie said:

In Japan heeft hij enkel fwd, was de Yaris GR in onze vorm ook niet enkel voor onze contreien?

In Japan bestaat er naast de regulieren GR Yaris ook een RS versie die een 1.5l motor heeft met +-120pk met voorwielaandrijving aangedreven door een CVT automaat. Als extra is daar dan ook een RC versie te verkrijgen die 30kg lichter is (for motorsport use).

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, flupke73 said:

je Japans is bijna pelfect

Aan het oefenen voor wanneer je van je Delhaize een Asian Market maakt? 👼

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
46 minutes ago, pieter2 said:

Eerste leveringen zijn blijkbaar begonnen.Bij garage De Bruyn in Vilvoorde staat sinds vandaag een witte te pronken.

Ja inderdaad, in parelmoer wit 089

Voor mij nog 6 weken wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag in een video van AMS over Erlkönige (proto's/mules) dat er nog 1 of 2 straffere varianten zouden komen van de GR?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

Ik zag in een video van AMS over Erlkönige (proto's/mules) dat er nog 1 of 2 straffere varianten zouden komen van de GR?

Ik denk dat het eerder een motorsport-variant wordt... De eerste auto’s beginnen ze nu te leveren dus ik denk niet dat ze dan onmiddellijk een meer hardcore variant op de markt gaan gooien... Ze weten toch ook dat de kopers van deze auto daar niet blij mee gaan zijn. Toyota is ook niet het merk dat elke maand een speciale editie uitbrengt.... 
 

Moest het Lotus zijn was het iets anders... 😁😁😁

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons nummerplaat ligt hier al een goei maand te wachten, alles de voorste toch al 😜 Nu wordt het echt aftellen

En als we hem dan gaan halen gaan we 'm direct de dag zelf al terug kwijt zijn voor dag of 3 voor coating te zetten 🙄

aangepast door berengun
Link naar reactie
Delen op andere sites

midden december zou hij aankomen...een weekje te laat voor mijn verjaardag maar ik zal er mee kunnen leven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, is nog niet zeker als hij die gaat inschrijven.

Zit wel veel te hoog in de wagen. Andere stoel is meer dan een must.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Polygoon said:

Wat is de verhouding van het 4x4? 40-60 of variabel? 

normal mode: 60-40 voor/achter

track mode: 50-50

sport mode: 30-70 voor/achter

Heb ik wel niet kunnen uittesten tijdens deze korte eerste indruk.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Precies ergens een oud lot Volkswagentellers in die tellerbak gevezen. Al zal dat het laatste van je zorgen zijn - en terecht. Nice!

Viel me ook op, dat is wel heel triestig zeg 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, dragonfly said:

Viel me ook op, dat is wel heel triestig zeg 😞 

Ik vind ze eigenlijk nog altijd beter dan de vele inspiratieloze digitale tellers van tegenwoordig. Misschien ben ik wel te oud om die nieuwe tech als iets positief te kunnen zien..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mrbbs zei:

Ik vind ze eigenlijk nog altijd beter dan de vele inspiratieloze digitale tellers van tegenwoordig. Misschien ben ik wel te oud om die nieuwe tech als iets positief te kunnen zien..

Voila meer moet dat niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, mrbbs said:

Eerste indruk wanneer je in de auto plaats neemt is dat je veel te hoog zit

Is dat dan omdat je zo lang bent, of staat de stoel effectief te hoog (cf de Focus RS waar je "op" ipv "in" zit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid