Ga naar inhoud

Toon ons jouw AM garage!


mrbbs

Aanbevolen berichten

maar precies wel niet veel ruimte tussen de GTR en de plaat waar de Ariel op staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Liquid Li0n zei:

maar precies wel niet veel ruimte tussen de GTR en de plaat waar de Ariel op staat

Exact 3cm. Het was nooit de bedoeling 2 auto's boven mekaar te zetten toen ik besliste te bouwen. Toen ik de Atom bijkocht bleken ze theoretisch net boven mekaar te kunnen als ik een 1-kolomsbrug kon combineren met een zelf gemaakt platform.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
5 minuten geleden, Goesting zei:

Niet mijn garage, maar hier in de buurt staat een volledig onderkelderd huis te koop met liefst 6 á 7 binnenstaanplaatsen. 😍

xrbRXUL.jpg

wcGVljB.jpg

Linkje? Locatie? 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, GTX said:

Alle foto's met een groothoeklens van m'n voeten. Bedenkelijke 'luxueuze villa', en dan daarenboven die veranda zien. WTF. Mooie douchecel ook.

 

1019610405.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, ICM zei:

Alle foto's met een groothoeklens van m'n voeten. Bedenkelijke 'luxueuze villa', en dan daarenboven die veranda zien. WTF. Mooie douchecel ook.

Het is inderdaad een beetje dubbel. Recent "gerenoveerd", maar toch half werk geleverd. Ik begrijp dat niet, iets renoveren en daarna in de verkoop zetten. Uw smaak van afwerking gaat toch nooit 100% de kopers hun smaak zijn? Men had het beter niet gerenoveerd als projectje te koop gezet.

Maar iets met dergelijke garage zie je toch niet veel. Zeker als je weet dat er op het gelijkvloers nog een tweede garagepoort is. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ligging vooral zou mij afschrikken, met de prijs die dan te hoog ligt. Zo’n boerengat voor woon/werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Goesting said:

Het is inderdaad een beetje dubbel. Recent "gerenoveerd", maar toch half werk geleverd. 

half afgewerkte dingen zijn niet alleszins de volle pot niet waard. zonder meubels en decoratie zal het er een pak minder interessant uitzien. is nog een hoop werk en geld nodig om dat te kopen en dan ietwat coherent in te richten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Order66 zei:

De ligging vooral zou mij afschrikken, met de prijs die dan te hoog ligt. Zo’n boerengat voor woon/werk.

Ik ken iemand die in Ten Bosse woont, een straat verder. Ligging is echt wel zalig. Je zit vrij vlot op de baan Wetteren-Geraardsbergen. Nu niet meteen de meest aangename baan, maar het valt nog mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/5/2020 om 05:36, The_Night_King zei:

garage.thumb.jpg.af6a2705d6c78a23c95c9df96fdec945.jpg

Herkenbaar...

Als ik er eens aan denk zal ik eens foto's nemen van mijn garage en posten...

Hier een dubbele garage die eigenlijk wat groter mocht, maar er staan 3 auto's in :D... Tes gelijk een beetje tetris :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid