Ga naar inhoud

Toon ons jouw AM garage!


mrbbs

Aanbevolen berichten

Locatie is alles en ik weet niet in welke mate Aartselaar eerder duur is of net niet ... maar ondanks de stijl en gekozen materialen en inrichting vind ik het extreem ongezellig overkomen.

Maar 't is hier 't topic "AM-garage" --> die is toch wel de max. :D  Een volledige onderkeldering voor rollend speelgoed, 't zou mij wel af gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat dat pand in Zottegem in huizenjagers zat onlangs, voor een koppel dat een huis zocht want die hadden 7 oldtimers, een mobilhome en dan hun dagelijkse voertuigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/10/2020 om 12:51, Goesting zei:

Matig

Dít is een AM-waardige garage.

https://www.hillewaere-vastgoed.be/vastgoed/6742254/dwelling-oud-turnhout-1

Kennis van @Carlito , uiteraard. Auto's in de garage zijn geblurrt omdat ze van zo'n extreme waarde zijn.

  • Vind ik leuk 3
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

e échte eye-catcher van deze villa is de gigantische ondergrondse parkeergarage. Heeft u een collectie nieuwe of klassieke wagens? Dan is dit is het automobiele walhalla! Maar liefst 12 tot 14 wagens kunnen in alle comfort gestald worden. Er is klimatisatie voorzien om steeds de juiste luchtvochtigheid te bewaren. Bovendien is er afzuiging die op de uitlaat van elke wagen kan geplaatst worden om te kunnen werken aan de wagens met draaiende motor. De inrit van de garage is een aftakking van de lang oprit. Deze inrit heeft een zachte helling zodat met elk type wagen binnengereden kan worden. Op het einde is er een stuk overdekt voor de inrijpoort om de wagens droog maar in de buitenlucht te laten afkoelen. Hier is ook een hoge drukreiniger ingebouwd om de wagens te kunnen wassen.

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

komaan RRD, doe eens zot

Los van dat ik geen 2.8 mio heb, is het dat ook niet waard. 

Locatie en potentieel is goed, maar interieur is toch wel zeer gedateerd dus zou eigenlijk eens compleet moeten worden opgefrist.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, RRD zei:

Los van dat ik geen 2.8 mio heb, is het dat ook niet waard. 

Locatie en potentieel is goed, maar interieur is toch wel zeer gedateerd dus zou eigenlijk eens compleet moeten worden opgefrist.

Tis nochtans wel de eerste keer dat ik een deftig interieur zie in zo’n villa. Anders is het altijd een of andere Hollandse kitsch stijl :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gooi er nog een miljoentje extra tegenaan voor modernisering en aanpassingen naar je smaak. Wat zou eigenlijk het KI van zo een villa zijn...als ik zie dat mijn moeder al meer dan haar pensioen betaald voor een gewoon huis.

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, RRD said:

Yup, 1.2 a 1.5 mio betalen en een 500 a 750k aan verbouwingen en je woont deftig voor correct geld.

Je snapt dat niet he, waarom dat niet meer mensen dat doen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

Hoe ist nog met jouw kot eigenlijk @RRD

Dat staat er nog. Volledig gestript, maar momenteel financieel andere prioriteiten. Opzich geen ramp, ik tel al een mooie winst als ik vandaag in deze staat zou verkopen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, RRD said:

Dat staat er nog. Volledig gestript, maar momenteel financieel andere prioriteiten. Opzich geen ramp, ik tel al een mooie winst als ik vandaag in deze staat zou verkopen.

Maar zolang het niet bewoonbaar is kan je er niet in natuurlijk. Stoort je dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Maar zolang het niet bewoonbaar is kan je er niet in natuurlijk. Stoort je dat niet?

Sure, maar ik zie veel mensen kamertje per kamertje renoveren en op die manier 10 jaar in een bouwval wonen + structureel wordt het imo niet goed aangepakt. Je blijft met oude leidingen zitten enz.
Ik wil alles in 1 keer juist, dus nieuwe leidingen, compleet nieuwe elektriciteit, ook de vloerplaat isoleren... En dan kan je niet anders dan het in 1 keer doen. Dan laat ik het liever even zo staan om dan ineens alles op de juiste manier te doen.

Het ligt op 1 van de mooiste/beste locaties van Oud-Turnhout en dat is voor mij doorslaggevend.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, RRD said:

Sure, maar ik zie veel mensen kamertje per kamertje renoveren en op die manier 10 jaar in een bouwval wonen + structureel wordt het imo niet goed aangepakt. Je blijft met oude leidingen zitten enz.

Ik vermoed dat centen daar wel een grote rol in spelen. Je kan niet eeuwig in hotel mama blijven wonen, zeker niet als je verder wil in je leven (gezin met kinderen), en geld vergaren kost tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/8/2020 at 12:51 PM, Goesting said:

Ik kan het niet aanwijzen, maar die façade is in zo een typische stijlloze fake klassieke vorm getekend, zoals ze in Brasschaat en regio er veel van die nieuwbouw villa's zetten. Bah.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Ik vermoed dat centen daar wel een grote rol in spelen.

Uiteraard, dat is bij mij niet anders. Ik zou willen dat ik de 200k 'over' had, maar ik kies er nu voor om ze eerst elders te investeren en te laten renderen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid