ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 6 minutes ago, binnenmuisarchitekt said: Da’s een feit. Maar mentaal 13-14.000 euro neerleggen voor een fiets, kweetet niet. Dat zijn dan die mensen die goedkoper gaan leven en een auto weg doen om een fiets te kopen Quote
Hazen 4.005 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 12 uren geleden, GTX zei: https://techpulse.be/nieuws/343078/stromer-st7-eerste-e-bike-elektronisch-schakelt/ Miljaar zo veel geld... Ben eens benieuwd naar die verkoopscijfers (wereldwijd). Quote
Fille 798 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 2 uren geleden, ir_fuel zei: Dat zijn dan die mensen die goedkoper gaan leven en een auto weg doen om een fiets te kopen Of het zijn van die mensen die maar een voorbeeld te geven in de omstreken wonen zoals ik en @Lotuzzz en nog vele andere hier en bijvoorbeeld werken in de Antwerpse haven en bv een enkel traject van 40-45-50km doen, dan is die ST7 ideaal en moet je bijvoorbeeld niet liggen klungelen of zorgen maken qua range met bijvoorbeeld een ST1/ST3/ST5 die “maar” een accu van 983wh heeft. Als je zo een 983wh hebt en bovenstaand traject moet doen, heb je 2 opties.. - snelheid minderen en zo meer range eruit halen door minder van accu te vragen - je moet oplaad mogelijkheid hebben op uw werk en niet elke werkgever biedt dat aan. Dan is de ST7 met 1440wh accu ideaal voor mensen die +35km of meer enkel traject doen. 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Hier inderdaad een no-brainer voor mensen die pendelen van de Kempen naar Antwerpen. Op de E313 soms al vanaf Olen in de file staan, of parallel ermee het Albertkanaal afvlammen aan 45 met de SP. Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 De mijne ook in ontvangst mogen nemen enkele weken geleden: 1 Quote
Fille 798 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Op 16/7/2022 om 12:19, DuDe zei: De mijne ook in ontvangst mogen nemen enkele weken geleden: Knappe kleur! Eerste keer dat ik die kleur zie op een Stromer, en ik kom er toch heel wat tegen op mijn woon-werk traject en bij mij opt werk zijn er ook veel Goeie keuze ook voor de Kinekt seatpost! Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 2 minuten geleden, Fille zei: Knappe kleur! Eerste keer dat ik die kleur zie op een Stromer, en ik kom er toch heel wat tegen op mijn woon-werk traject en bij mij opt werk zijn er ook veel Goeie keuze ook voor de Kinekt seatpost! De kleur heeft me over de streep getrokken . Die seatpost zat er standaard op owv limited edition (icm fietszakken). Maar ze hadden deze sowieso ook wel aangeraden voor het comfort. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 1 hour ago, Fille said: Of het zijn van die mensen die maar een voorbeeld te geven in de omstreken wonen zoals ik en @Lotuzzz en nog vele andere hier en bijvoorbeeld werken in de Antwerpse haven en bv een enkel traject van 40-45-50km doen, dan is die ST7 ideaal en moet je bijvoorbeeld niet liggen klungelen of zorgen maken qua range met bijvoorbeeld een ST1/ST3/ST5 die “maar” een accu van 983wh heeft. Als je zo een 983wh hebt en bovenstaand traject moet doen, heb je 2 opties.. - snelheid minderen en zo meer range eruit halen door minder van accu te vragen - je moet oplaad mogelijkheid hebben op uw werk en niet elke werkgever biedt dat aan. Dan is de ST7 met 1440wh accu ideaal voor mensen die +35km of meer enkel traject doen. 50km enkel met ne speed pedelec? Dat is meer dan een uur enkele rit? Ik zou ander werk zoeken denk ik Quote
Goesting 431 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 42 minuten geleden, DuDe zei: De mijne ook in ontvangst mogen nemen enkele weken geleden: Ik zie uw foto's niet. Dat zijn trouwens links naar bijlagen (van uw e-mails?), waarbij uw e-mailadres hier dan ook te grabbel wordt gegooid. Kan een mod dit weghalen? 3 uren geleden, ir_fuel zei: Dat zijn dan die mensen die goedkoper gaan leven en een auto weg doen om een fiets te kopen Ik denk niet dat een geitenwollensok tot het doelpubliek van de ST7 hoort. Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 56 minuten geleden, ir_fuel zei: 50km enkel met ne speed pedelec? Dat is meer dan een uur enkele rit? Ik zou ander werk zoeken denk ik Hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je over dat zelfde traject doet met de wagen. Bij mij is het op een paar 100m na 50 km enkel. Moet wel toegeven dat ik niet elke dag met de fiets ga. 2x per week ongeveer. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 1 hour ago, Goesting said: Ik denk niet dat een geitenwollensok tot het doelpubliek van de ST7 hoort. Nee, dat is de leasemarkt voor bedienden. de salarisfiets Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 12 minutes ago, DuDe said: Hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je over dat zelfde traject doet met de wagen. Het zal niet langer zijn he. Als je meer dan 2 uur per dag pendelt, damn wat een hoop tijdverlies. Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Ik heb nog gedacht om te leasen, maar uiteindelijk gewoon afgetikt Quote
toere 16.927 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Madam is content wi, ze was op slag verliefd op deze fiets Quote
walter 4.428 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 6 minuten geleden, toere zei: Schonen Oxford 1 Quote
Populair bericht binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 16 juli 2022 Populair bericht Geplaatst: 16 juli 2022 Hier na veel vijven en zessen met de nummerplaat, djeezus, ondertussen al aan het bollen met mijn machien. Misschien toch nog op termijn kijken voor het verend zadel. Maar de eerste indruk is toch dat dit een machtig spul is om kilometers mee af te haspelen. Het voelt als iets speciaal. Ik ben wel enorm content dat ik voor de limited edition ben gegaan omwille van de sterkste batterij, ik las overal dat dat eigenlijk een must is. Na een paar ritten merk je goed welke ruime range deze fiets kan hebben, natuurlijk afhankelijk van veel zaken. Versnelt niet zo hard als een ST3 maar eigenlijk is het dik ok. Ik wil ook nog wat bewegen, das de bedoeling. Ik hoop eerder op stand 1 of 2 te rijden. Het petrol blue is wel enorm knap. Ketting ben ik aan het insmeren met wax, met de heerlijke naam…squirt. Een giro bexley mips helm en een regen outfit van Agu gekocht. Nu nog kijken voor schoenovertrekken voor de regen. Hij moet binnen op 1000 km voor zijn eerste onderhoud, dat zal er dus vrij snel zijn. 11 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Helemaal klaar om medeweggebruikers te terroriseren 2 Quote
Fille 798 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 @binnenmuisarchitekt Knappe kleur! Zelf gekozen voor de extra slot of was verplicht via leasing/werkgever? Dat zelf bewegen op de fietsen, Stand 2 personaliseren via Stromer app maar dat zal de fietsenwinkel wel uitgelegd hebben veronderstel ik? Welke range komt er op uw display in stand 3 na volle oplading? Denk dat de ST1 iets "zuiniger" is door iets zwakkere motor en andere grootte van wielen tov mijn ST1X. 1 Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 1 uur terug, binnenmuisarchitekt zei: Hier na veel vijven en zessen met de nummerplaat, djeezus, ondertussen al aan het bollen met mijn machien. Misschien toch nog op termijn kijken voor het verend zadel. Maar de eerste indruk is toch dat dit een machtig spul is om kilometers mee af te haspelen. Het voelt als iets speciaal. Ik ben wel enorm content dat ik voor de limited edition ben gegaan omwille van de sterkste batterij, ik las overal dat dat eigenlijk een must is. Na een paar ritten merk je goed welke ruime range deze fiets kan hebben, natuurlijk afhankelijk van veel zaken. Versnelt niet zo hard als een ST3 maar eigenlijk is het dik ok. Ik wil ook nog wat bewegen, das de bedoeling. Ik hoop eerder op stand 1 of 2 te rijden. Het petrol blue is wel enorm knap. Ketting ben ik aan het insmeren met wax, met de heerlijke naam…squirt. Een giro bexley mips helm en een regen outfit van Agu gekocht. Nu nog kijken voor schoenovertrekken voor de regen. Hij moet binnen op 1000 km voor zijn eerste onderhoud, dat zal er dus vrij snel zijn. Is een spiegel onder het stuur (of er boven) niet handiger dan zo op het eind? Lijkt mij ideaal om spiegels af te rijden nu. Quote
Fred 1.405 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Vergeet uw bagagedrager niet te beschermen tegen die tassen Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Op 16/7/2022 om 12:19, DuDe zei: De mijne ook in ontvangst mogen nemen enkele weken geleden: Die foto's werken hier niet Quote
walter 4.428 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 4 uren geleden, ir_fuel zei: Helemaal klaar om medeweggebruikers te terroriseren Koplamp recht in de tegenliggers hun bakkes! 1 Quote
walter 4.428 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 2 uren geleden, Fred zei: Vergeet uw bagagedrager niet te beschermen tegen die tassen Met wat doe jij dat? Ik gebruik stoffen tape die gebruikt wordt in auto's om kabels samen te binden (had dat nog liggen van mijn Saab 900). Moet ik wel 2 keer per jaar vernieuwen. Quote
DuDe 1.211 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 2 uren geleden, ir_fuel zei: Die foto's werken hier niet Nu werken ze hier ook niet meer of ze zijn verwijderd. Opnieuw een poging: 7 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.