Ga naar inhoud

Mercedes S klasse 2021


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Ik snap het ook niet. Zo'n koud, hard en vooral 's nachts bijzonder verblindend (zelfs in het perifere gezichtsveld) licht ... dat is toch extreem onaangenaam?
Mijn schoonvader stelt dat ook graag op blauwpaars in, in z'n E. En liefst zo fel mogelijk, zodat dat overheerst. Ik krijg daar echt koppijn van, dat blauwpaars gonst echt in m'n kop. :angry:  Heb 'm eens getoond dat, als je dat minder fel zet in in een zachtwitte tot oranje kleur, dat nauwelijks of niet verblindt en je veel beter naar buiten kan kijken (nogmaals: 's nachts, dus) en hij beaamde dat wel, maar toch "Maar da's zo cool, in dat paarsblauw. Zet maar terug." :fp: 

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

#becauseracecar

 

 

't Is nen Allroad. Allez, dat heet "All-Terrain" bij Benzedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het witte interieur oogt koud;

En daarbij nog wat koude kerstverlichting...

En de TV op de middenconsole, lijkt wel om röntgenfoto's te maken. :D

Alhoewel het voor de rest wel een wagen zal zijn met heel aardige eigenschappen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Ik hoop dat je sarcastisch was?  :D 

 

We hebben de voorbije 10 jaar toch heel wat andere, nieuwe velgendesigns gezien :inlove:  

AMG Felgen original 20 Zoll Mercedes E63 AMG W213 S213 A2134013000  A2134013100 – Premium Wheels

pw87031-0-20-zoll-mercedes-felgen.jpg

pw851816-0-20-zoll-mercedes-felgen.jpg

21-Pouces-Mercedes-GLC63-AMG-Coup%C3%A9-W253-Suv.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

... en dan vergeet ik er nog een hoop, zoals de nieuwe aero's enz.

 

'k Vind nu niet dat je kan zeggen dat AMG geen variatie heeft qua velgendesign. Wel integendeel.

fap fap fap

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Tiep zei:

Never change a winning team! Dikke velg dat ❤️ 

Agreed.

20C0404_070.thumb.jpg.7d0ade10d041f1cf85a0346d5970abcb.jpg

Maar niet de enige lekkere. Deze nieuwere stijl AMG gaat 'm zo mogelijks nog beter, imo:

20C0359_170.thumb.jpg.f5629b767f4cff3207fec679df1b0c0e.jpg

Dit vind ik dan minder:

20C0417_002.thumb.jpg.979b75d49b25635d59174de2be168e24.jpg

Een schoon Y-spaakske (moderne kruisspaak) is ook nooit verkeerd:

20C0432_005.thumb.jpg.c9cf47b3a4c215179873ce6a45178db1.jpg

 

 

 

Deze vind ik persoonlijk ook yum, misschien wat bling maar dat past wel op een S:

Das Bild zeigt die Felgen der Mercedes-Benz S-Klasse Limousine in einer Detailansicht.

Das Bild zeigt die DIGITAL LIGHT Scheinwerfer der Mercedes-Benz S-Klasse Limousine.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ICM zei:

Maybach invloeden op die velgen.

Op de Maybach S-klasses waren die toch niet beschikbaar?

Die exacte velg is -afaik- zuiver AMG, en heeft op de MoPf GLC 63 AMG z'n debuut gekend:

Mercedes_GLC_63_AMG_S_4Matic_HD_1.jpg

mercedes-amg-glc-63-s-coupe-car-wallpaper-95955.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, gTa said:

Op de Maybach S-klasses waren die toch niet beschikbaar?

Die exacte velg is -afaik- zuiver AMG, en heeft op de MoPf GLC 63 AMG z'n debuut gekend:

Mercedes_GLC_63_AMG_S_4Matic_HD_1.jpg

mercedes-amg-glc-63-s-coupe-car-wallpaper-95955.jpg

"die" niet, nee. Daarom schreef ik 'invloeden'. Vergeef mij mijn leekigheid terzake.

20C0359_170.thumb.jpg.f5629b767f4cff3207fec679df1b0c0e.jpg

mercedes-benz-s-class_maybach-2019-1280-01.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Agreed.

20C0404_070.thumb.jpg.7d0ade10d041f1cf85a0346d5970abcb.jpg

Maar niet de enige lekkere. Deze nieuwere stijl AMG gaat 'm zo mogelijks nog beter, imo:

20C0359_170.thumb.jpg.f5629b767f4cff3207fec679df1b0c0e.jpg

Dit vind ik dan minder:

20C0417_002.thumb.jpg.979b75d49b25635d59174de2be168e24.jpg

Een schoon Y-spaakske (moderne kruisspaak) is ook nooit verkeerd:

20C0432_005.thumb.jpg.c9cf47b3a4c215179873ce6a45178db1.jpg

 

 

 

Deze vind ik persoonlijk ook yum, misschien wat bling maar dat past wel op een S:

Das Bild zeigt die Felgen der Mercedes-Benz S-Klasse Limousine in einer Detailansicht.

Das Bild zeigt die DIGITAL LIGHT Scheinwerfer der Mercedes-Benz S-Klasse Limousine.

 

 

Ze hebben flink hun best gedaan!

Vlaggenschip :inlove:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem niet lelijk, en ikzelf zou als 40+ deze in overweging nemen als hun hybrid onder de 50 gr co zit en minimaal een V6 is .

mijn eerste keuze gaat wel nog steeds uit naar de panamera hybrid,( vind ik persoonlijk iets jonger imago.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, gTa zei:

Ik hoop dat je sarcastisch was?  :D 

 

We hebben de voorbije 10 jaar toch heel wat andere, nieuwe velgendesigns gezien :inlove:  

AMG Felgen original 20 Zoll Mercedes E63 AMG W213 S213 A2134013000  A2134013100 – Premium Wheels

pw87031-0-20-zoll-mercedes-felgen.jpg

pw851816-0-20-zoll-mercedes-felgen.jpg

21-Pouces-Mercedes-GLC63-AMG-Coup%C3%A9-W253-Suv.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

... en dan vergeet ik er nog een hoop, zoals de nieuwe aero's enz.

 

'k Vind nu niet dat je kan zeggen dat AMG geen variatie heeft qua velgendesign. Wel integendeel.

Niet mee eens... Het gaat hier over de nieuwe S-klasse, en de velgen die ze voorstellen onder hun AMG-pakket.

Dit design kan je ondertussen al onder elk model krijgen, al meerdere generatie's lang. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

Maar niet de enige lekkere. Deze nieuwere stijl AMG gaat 'm zo mogelijks nog beter, imo:

20C0359_170.thumb.jpg.f5629b767f4cff3207fec679df1b0c0e.jpg

 

Zeer knappe velg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, gTa zei:

Ik snap het ook niet. Zo'n koud, hard en vooral 's nachts bijzonder verblindend (zelfs in het perifere gezichtsveld) licht ... dat is toch extreem onaangenaam?
Mijn schoonvader stelt dat ook graag op blauwpaars in, in z'n E. En liefst zo fel mogelijk, zodat dat overheerst. Ik krijg daar echt koppijn van, dat blauwpaars gonst echt in m'n kop. :angry:  Heb 'm eens getoond dat, als je dat minder fel zet in in een zachtwitte tot oranje kleur, dat nauwelijks of niet verblindt en je veel beter naar buiten kan kijken (nogmaals: 's nachts, dus) en hij beaamde dat wel, maar toch "Maar da's zo cool, in dat paarsblauw. Zet maar terug." :fp: 

Kan die troep ook gewoon helemaal uit eigenlijk? 

Ach, wat mis ik mijn 'nightpanel' uit mijn Saab 9-3, enkel de kilometerteller die dan gedimd verlicht is ❤️

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ICM zei:

"die" niet, nee. Daarom schreef ik 'invloeden'. Vergeef mij mijn leekigheid terzake.

20C0359_170.thumb.jpg.f5629b767f4cff3207fec679df1b0c0e.jpg

mercedes-benz-s-class_maybach-2019-1280-01.jpg

Mogelijks klonk ik Tipp-Exeriger dan bedoeld - scusi. :D 

Ja, leek me dat je 't op die velgen had idd, maar dat zijn ook AMG-velgen, nl. standaardvelgen van de S 65 AMG, na bepaalde tijd ook een optie op de Maybach-modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, walter zei:

Kan die troep ook gewoon helemaal uit eigenlijk? 

Ach, wat mis ik mijn 'nightpanel' uit mijn Saab 9-3, enkel de kilometerteller die dan gedimd verlicht is ❤️

Ja, kan uit.

Gek genoeg: maandag (retourtje Deauville) in F op autoroute ook die bedenking gemaakt. Boordmonitor uit, scherm smartphone (Waze + Coyote) uit, sfeerverlichting uit, HUD uit en instrumentenverlichting op minimum. Dat voelde mega oldschool aan (enkel je tellers zichtbaar, de rest (in stuur ed) zo gedimd dat je ze in 't perifeer zicht niet meer ziet) maar gaf eigenlijk een veel helderder (minder bezoedeld) zicht op de weg. Dan nog eens die LED-pharen op, zalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Niet mee eens... Het gaat hier over de nieuwe S-klasse, en de velgen die ze voorstellen onder hun AMG-pakket.

Dit design kan je ondertussen al onder elk model krijgen, al meerdere generatie's lang. 

 

Je was maw wél sarcastisch, wat ik vermoedde.

Waar ben je het dan niét mee eens? :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, gTa said:

Mogelijks klonk ik Tipp-Exeriger dan bedoeld - scusi. :D 

Ja, leek me dat je 't op die velgen had idd, maar dat zijn ook AMG-velgen, nl. standaardvelgen van de S 65 AMG, na bepaalde tijd ook een optie op de Maybach-modellen.

No offence taken. Hoogst waarschijnlijk ken ik de modellen te weinig om er iets over te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 uren geleden, gTa zei:

Ik snap het ook niet. Zo'n koud, hard en vooral 's nachts bijzonder verblindend (zelfs in het perifere gezichtsveld) licht ... dat is toch extreem onaangenaam?
Mijn schoonvader stelt dat ook graag op blauwpaars in, in z'n E. En liefst zo fel mogelijk, zodat dat overheerst. Ik krijg daar echt koppijn van, dat blauwpaars gonst echt in m'n kop. :angry:  Heb 'm eens getoond dat, als je dat minder fel zet in in een zachtwitte tot oranje kleur, dat nauwelijks of niet verblindt en je veel beter naar buiten kan kijken (nogmaals: 's nachts, dus) en hij beaamde dat wel, maar toch "Maar da's zo cool, in dat paarsblauw. Zet maar terug." :fp: 

Kwestie van instelling. Ik prefereer zachtrood, zeker 's nachts, en genoeg gedimd.

19 uren geleden, gTa zei:

Op de Maybach S-klasses waren die toch niet beschikbaar?

Die exacte velg is -afaik- zuiver AMG, en heeft op de MoPf GLC 63 AMG z'n debuut gekend:

image.png.09cb9a10393615c95131508110a77759.png

Eigenlijk op de GLS 63 zelfs, en nadien GLA ook.

14 uren geleden, walter zei:

Kan die troep ook gewoon helemaal uit eigenlijk? 

Ach, wat mis ik mijn 'nightpanel' uit mijn Saab 9-3, enkel de kilometerteller die dan gedimd verlicht is ❤️

Ja, er is een instelling 'Ingetogen' en dan zijn alle schermen uit, enkel een snelheidsmeter en een analoge klok :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, William Blake zei:

Ja, er is een instelling 'Ingetogen' en dan zijn alle schermen uit, enkel een snelheidsmeter en een analoge klok :) 

Ook op de pre-MoPf S213?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mixed feelings.. Vanuit sommige hoeken kan ik hem smaken, zeker in profiel.

Maar de grille vind ik niet geslaagd. De buitenste rand had veel dikker gemogen, tot tegen die breuklijn van bumper en motorkap (vooral op een lichte kleur steekt die harde lijn erg af). Dan had de grille er ook minder vreemd uitgezien. Want nu zijn de spijlen van het binnenwerk quasi even dik als de buitenste omranding waardoor de indruk gewekt wordt dat er iets niet klopt (voor mij althans). Dat 'plexi' hoogglanzend stuk in de grille (van de camera) stoort mij ook, al sinds ze het bij oudere modellen geïntroduceerd zijn (evenals de andere variant waarbij ze de grote ster in een avantgarde grille 'opvullen' met dat glanzend materiaal). Enerzijds wel subtieler dan een bol zoals bij andere merken, maar nog altijd te zichtbaar.

De achterlichten vind ik ook minder, net zoals ik dat al vond bij de huidige A-klasse. Waarom die trend om alles driehoekig te maken? Audi en Skoda (VAG dus) is daarmee begonnen, en nu lijkt iedereen dat te willen overnemen. 🙄

Van het interieur vind ik de zetels wel knap. En ik snap de knipoog naar luxejachten, maar de overvloed aan 'neon' en schermen hoeft voor mij niet. Binnenkort allemaal een speciale bril om dat blauwe licht van schermen tegen te houden? Lijkt me vooral 's nachts vervelend om zo'n scherm voor je te hebben ipv klassieke tellers. En dat hoogglans is allemaal heel mooi, tot het vol stof ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid