Ga naar inhoud

Porsche 911 ( 991 )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wel jammer dat het een stoffen dak is.... had dan liever een stalen klapdak gezien. Nu is het in feit gewoon een cabrio met achterruit.

Wat niet wegneemt dat hij er nog steeds geweldig uitziet!

Geplaatst:

Dat stoffen dak, dat is gewoon een echt dak met een stoffen overtrekje hoor. De 991 cabrio is ook zo... Dat is echt niet meer zo een netje zoals op mijn Z4 of de 1-reeks...

Geplaatst:

Al een tijdje verlekkerd op  zo'n 50 years maar nu na te bewonderen op het salon volledig verkocht...

En die targa vind ik idd ook wel lekker retro en idd die 50 years addenda daarop :inlove:

Geplaatst:

Heb gisteren beelden uit een andere hoek gezien en hij ziet er precies toch beter uit dan ik dacht.

Geplaatst:

Dit model zegt mij nu eens niks. Ik vond het vorige concept targa ook geslaagder. Dit is een beetje een semi-cabrio.

de vorige was de naam targa niet waardig en was gewoon een coupé met schuifdak.

Geplaatst:

Knap. Enige wat ik mij afvroeg of dat niet veel wind kan opvangen of worden alle stromen door de voorruit erover geleid?

Geplaatst:

Knap. Enige wat ik mij afvroeg of dat niet veel wind kan opvangen of worden alle stromen door de voorruit erover geleid?

Ben je bezig over de Targa? Zoja : ik vergelijk het wat met mijn Lotus, en had daar niks van last van de wind.Minder alleszins dan in een andere volledig open cabrio.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Moet je eigenlijk bij een targa op de autostrade je ramen naar boven doen, of is dat met de ramen naar beneden ook nog prima te doen? (qua wind en windgeruis)

Geplaatst:

Moet je eigenlijk bij een targa op de autostrade je ramen naar boven doen, of is dat met de ramen naar beneden ook nog prima te doen? (qua wind en windgeruis)

Denk toch ramen naar boven best.

Geplaatst:

check wat iemand ontdekt heeft in het Targa-launch filmpje op 0:26

teaser van Porsche voor een Targa Turbo? Zou mijn absolute droomwagen* zijn   :inlove:

*klassiekers niet meegerekend 

post-7-0-82944300-1390420734_thumb.png

• Vind ik leuk 2
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Altijd al fan geweest van het Targaconcept. This hits the spot imo. Knapper dan dat glazen dak en een immense throwback. Had ik het geld ik zou er eentje kopen.

Geplaatst:

Altijd al fan geweest van het Targaconcept. This hits the spot imo. Knapper dan dat glazen dak en een immense throwback. Had ik het geld ik zou er eentje kopen.

Idem 

En idem :(

Gast wooter
Geplaatst:

Oh god @@PJH! De manuele 911 doet zelf al aan de heel'n'toe blip!

targa vs cabrio... De technologie voor het dak is dezelfde, dus de achterbank is even groot als bij de cabrio... Dan is het de vraag of je de targa rollbar wilt of niet...

Geplaatst:

Dus ze geven toe dat hun klanten niet kunnen rijden :D

Geplaatst:

Idem 

En idem :(

Cross fingers, keep calm and play Euromillions/Lotto  :up:

Geplaatst:

Cross fingers, keep calm and play Euromillions/Lotto  :up:

Lotto is binnen!!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Trouwens in het filmpje van EVO hebben ze 'm in't rood. Ongelofelijk knap! Ik vind dat echt een underrated kleur voor een 911. Op het moment dat ik ergens in mijn leven de trotse eigenaar ben van een 911 zal het ne rode zijn. Ik heb iets met die kleur. Waarschijnlijk omdat we thuis altijd al ne rode Golf hadden/hebben.

Geplaatst:

Net het filmpje helemaal bekeken 

Ben verliefd :inlove:

Dit is de meest logische opvolger van mijn M3!!!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zie het nut van dat dak niet tov een cabrio, buiten dat hij zijn lijn wat beter houdt voor de looks.

Geplaatst:

Trouwens in het filmpje van EVO hebben ze 'm in't rood. Ongelofelijk knap! Ik vind dat echt een underrated kleur voor een 911. Op het moment dat ik ergens in mijn leven de trotse eigenaar ben van een 911 zal het ne rode zijn. Ik heb iets met die kleur. Waarschijnlijk omdat we thuis altijd al ne rode Golf hadden/hebben.

Is dat filmpje die hier staat he, en idem :P

Geplaatst:

knappe kar maar 200kg is uiteraard wel heel veel :D

Geplaatst:

Voor mij graag een groene targa in een retro stofke of bruin leder, mag ook blauw met beige zijn.

Gast wooter
Geplaatst:

Trouwens ik vind dat targa geval echt minder mooi dan een echte cabrio

Het is zinloos... Het is dezelfde achterbank als de cabrio, maar in plaats van het dak te kunnen openen blijf je daar onder een bokaal zitten. Knappe bokaal, maar nog altijd een bokaal :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in