Ga naar inhoud

2020 BMW iX EV


Rabbit

Aanbevolen berichten

Deze week op de Guangzhou auto show de iX opnieuw van dichtbij bekeken. Nope dit is het echt wel niet. 
De iX stond naast een X5 en heeft niet de looks van een SUV, komt zeer lomp over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen week het model bij De Mey gaan bekijken.

Prachtige wagen, fris design, voor mij geslaagd.

Vandaag bestellen was leveren 2023, dit is toch tegenvaller, aanbod om test te rijden heb ik laten varen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 50 is idd al uitverkocht tot 2023. De 40 kan je op 3 maanden hebben.

Ik ben ondertussen een week met de mijne aan het rijden en ben betrekkelijk verliefd. Enkel is OS8 wel stevig anders en nog wat oefenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUV, SAV,… allemaal hetzelfde voor mij. Hoge luxueuze auto’s,  die off-road talenten hebben, maar die er nooit worden voor gebruikt.  Logisch dat ze dan de off-road talenten eruit halen, maar qua look and feel zijn ze hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Het segment dat BMW zelf creëerde met de X5: SAV. De iX is geen 'jeep', hij zit lager dan een X5, heeft geen off-road kenmerken... Dus 't is zeker geen SUV.

beetje de R-klasse van mercedes dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moment dat we 500l al geen deftige koffer meer noemen... En 1750l met de zetels neer. Da's idem aan de X5 45e, en zelfs 30l meer als de zetels neer liggen. 

Iedereen heeft z'n eigen verlangens en referenties natuurlijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/11/2021 om 21:32, Rabbit zei:

Ik vrees dat ik @Tommie gelijk moet geven. In de juiste spec vind ik dat een geslaagde bak.

Hij pakt gewoon langs geen kanten op foto. Ik vind het echt een verademing binnenin. Ik begin na 5 bmw’s wat uitgekeken te worden op dat interieur en dit oogde echt fris.

Ik ga akkoord, ik had net dezelfde ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid