Ga naar inhoud

Leeftijd forumleden


The Swede

Wanneer ben je geboren?  

121 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer ben je geboren?

    • Na 1 Januari 2000
      0
    • Na 1 Januari 1990
    • Na 1 januari 1980
    • Na 17 April 1970
    • Ik ben ouder


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, #166 zei:

dat maak ik mezelf ook wijs. 😂

Buiten het feit dat ik regelmatig een powernapke nodig heb in de namiddag voel ik mij nog redelijk gezond en sportief😁

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Bompa said:

Ik probeer dat mijn kinderen uit hun hoofd te praten: het is niet omdat ik al jaren met hetzelfde merk rijd dat zij dat per sé moeten doen. Ik heb met heel veel andere auto's gereden, en zelf ook nog enkele andere merken gehad, ik raad hen dat alleen maar ook aan.

Soit. Mijn kinderen zijn nu ook alle drie rijbewijshouder (jongste nog voorlopig), en ooit vroeg ik me toch al eens af of we hier samen op dit forum zouden zitten. Maar er is geen een van de drie zo gebeten als ik. In de verste verte niet. Stel je voor, je eigen zoon of dochter hier ook aanwezig :D

Op AF vroeger hé, Multitronic en zijn zoon Audilover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Niko80 zei:

Op AF vroeger hé, Multitronic en zijn zoon Audilover.

Op MF zit mijn pa ook...  alhoewel nauwelijks actief daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Le Capri Mauve said:

Tijd voor een wedstrijdje 'grootste totale leeftijd van de inzittenden van de auto'!

En niet meer dan 5 man eh. of we moeten categorieen gaan maken.

Da's oneerlijk. Zo worden de gasten die hier met een oude doos thuis zitten bevoordeeld. :angry: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, The Swede said:

Da's oneerlijk. Zo worden de gasten die hier met een oude doos thuis zitten bevoordeeld. :angry: 

Ze mogen toch ook 1 keer dan daar een voordeel uithalen ....

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, The Swede zei:

Da's oneerlijk. Zo worden de gasten die hier met een oude doos thuis zitten bevoordeeld. :angry: 

Zei den tiep die altijd met grote autos rijdt waar veel volk in kan. Leg het maar uit aan Niko met zijnen MX5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Le Capri Mauve said:

Zei den tiep die altijd met grote autos rijdt waar veel volk in kan. Leg het maar uit aan Niko met zijnen MX5.

Pas op ik heb nog een grote Mini ook hé en mijn Octavia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Le Capri Mauve said:

Zei den tiep die altijd met grote autos rijdt waar veel volk in kan. Leg het maar uit aan Niko met zijnen MX5.

Ja, maar wat zijt ge met ne groten auto en een klein gezin. Sjans dat mijnen oudsten 20 jaar oud is om te compenseren voor een vrouw die nog niet half zo oud is als ekkik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Niko80 zei:

Pas op ik heb nog een grote Mini ook hé en mijn Octavia.

Ssst. Dat moet hij niet weten.

57 minuten geleden, The Swede zei:

Ja, maar wat zijt ge met ne groten auto en een klein gezin. Sjans dat mijnen oudsten 20 jaar oud is om te compenseren voor een vrouw die nog niet half zo oud is als ekkik. 

Daar dienen schoonmoeders voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Ugeken zei:

Merkentrouwheid was vroeger wel een pak groter. Grootvader heeft gans zijn leven Renault gereden, met uitzondering van de laatste - een Opel Kadett - waar hij echter maar 4 maanden meer mee gereden heeft omdat hij toen ziek werd. Mijn vader heeft zo goed als altijd Opel gereden, maar is daar mee gestopt 😄. De 2de Benz nu.

Ik ben vooral garagetrouw, en ze bieden een (voor mij) goed product aan. Als één van de twee wijzigt, zal ik ook anders gaan kopen.

10 uren geleden, Niko80 zei:

Op AF vroeger hé, Multitronic en zijn zoon Audilover.

Ah ja, is juist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van '80. Dus afgelopen jaar 40 geworden. Dit jaar van veel mensen gehoord dat het alleen maar bergaf kan gaan vanaf nu. :lol:

Anderzijds wel nog nooit zoveel kms gesport als dit jaar, dus versleten zal ik (nog) niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/27/2020 at 12:52 PM, Le Capri Mauve said:

 

Daar dienen schoonmoeders voor!

Ja, maar als ge zo wilt, steek ik een paar nonkels en tantes van 93 in mijnen auto en het is opgelost.

1 minute ago, Jokke_vlo said:

Achteraan in de 40 gaat het zeer snel achteruit, believe me

Nog gauw nen AM kopen voor het te laat is? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, The Swede zei:

Ja, maar als ge zo wilt, steek ik een paar nonkels en tantes van 93 in mijnen auto en het is opgelost.

Op naar het dichtstbijzijnde verzorgingstehuis! Is natuurlijk wel leuker met een sportwagen dan met zo een people carrier.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid