tuscani 10.012 Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 De nieuwe tucson ´20, een serieuze verandering tegenover vroeger. Vooral de voorkant is precies wel sportief geslaagd. Zijkant doet me wat lexus aan. Heel druk met al die lijnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Speciaal ... meer dan dat krijg ik er voorlopig niet uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 3 december 2020 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2020 Zojuist, Rabbit zei: Speciaal ... meer dan dat krijg ik er voorlopig niet uit Maar je zou het liever hebben dan een bmw? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 1 minuut geleden, tuscani zei: Maar je zou het liever hebben dan een bmw? Bwa binnen 5 jaar ziet ne BMW er ook zo uit Als ze wat bijsturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Parsifal 3.759 Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Ik snap niet waarom ze op persfoto's die lijnen in de flank zo waanzinnig hard accentueren. irl valt het bijna niet op en ziet hij er een serieus pak beter uit. Interieur is qua afwerkingskwaliteit echt ongelooflijk in die prijsklasse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Nieuwe santa fe is ook top. De lijnen op den deze moet ik eerst in't echt zien, maar Hyundai gaat iig met rasse schreden vooruit in mijn in aanmerkingslijstje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Race7 132 Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 Inderdaad, ik krijg zelfs wat een Mercedes EQC gevoel bij die neus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.111 Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 The Urus for the masses. Of, als ze wat (te) veel naar de marketingbozo's van BMW zouden luisteren: THE Urus for the masses. Dit gaat zo bikkelhard 'n succes zijn, denk ik. Dit is helemaal wat "men" wil, lijkt 't wel, vandaag de dag. Zeer extraverte, opvallende styling. Wielkassen en -bekleding die zo vanuit 't schap van Lamborghini komen. Een bijzonder hippe lichtsnuit met LED-kerstboom, helemaal wat we nodig hebben om 't donkere 2020 te vergeten. Heeft wel enkele passende motorversies nodig, die beantwoorden aan de (wettelijke) eisen van de dag. En dat lijkt snor te zitten: Blijft nog over: de kostprijs. Maar ook dat is eigenlijk niet zo belangrijk; want veel belangrijker dan een goeie prijs voor een nieuwe auto, is een goed uitgekiend financieringsaanbod, inclusief ballonfinancieringen, private lease, enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 On 12/3/2020 at 11:37 PM, Parsifal said: Ik snap niet waarom ze op persfoto's die lijnen in de flank zo waanzinnig hard accentueren. irl valt het bijna niet op en ziet hij er een serieus pak beter uit. Interieur is qua afwerkingskwaliteit echt ongelooflijk in die prijsklasse. Helemaal mee akkoord. Interieurs van Hyundais waren algemeen ook al erg goed afgewerkt de laatste jaren. Zij verbeteren terwijl VW en co er op achteruit gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luv4DLM 806 Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 Vandaag mijn eerste zien staan bij de dealer, de voorlichten hebben een donkere tint wat met het zwarte exterieur iets te veel van het goede is. Maar voor de rest wel een knappe wagen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bud wijzer 188 Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Omdat de goedkeuring voor een ID4 nog altijd pending is, ben ik als mogelijke leaser deze toch ook eens gaan test rijden in de plug in versie.Vooral omdat het aanbod van deze plug in zo aantrekkelijk is, en ik het design ook wel weet te smaken.Qua budget kan ik hem full option uitrusten. En eigenlijk ook gewoon om eens een fuck you te zeggen tegen de Europese premium merken Eerste indruk, toen ik van mijn BMW in deze stapte. De Aziaten moeten qua afwerking echt niets meer onderdoen voor de premium Europeanen. Alles staat netjes georganiseerd en het ziet er ook allemaal lekker soft touch en posh uit. Je moet even voorbij het Hyundai logo kunnen kijken, maar dan ziet het er echt allemaal wel gelikt uit.Starten in elektrisch modus lekker stil. Het eerste wat me opvalt dat hij toch wel duidelijk wat meer pendulum effect heeft tijdens het rijden, dan mijn X1. Net iets zachter afgeveerd, en wat hoger op de poten.De elektrisch verstelbare zetels en het verstelbare stuur kan ik makkelijk in mijn rijhouding krijgen. Dat was bij Aziatische auto's vroeger wel eens anders. Zetels met verstelbare rug en lendensteun zitten ook perfect.Het optionele panoramische dak gaf wel wat kraakjes, maar ik twijfel er sowieso aan, of ik dat zou nemen of niet. Vind ik persoonlijk nooit echt een meerwaarde.Ding gaat met zijn 265 gecombineerde PK's ook goed vlot vooruit, maar de overgang van de elektro naar verbrandingsmotor, mocht net iets vlotter. Dat doet BMW en VW wel net iets beter. Ook het geluid van de verbrandingsmotor is nu niet iets waar je haren van recht komen staan. Maar al bij al, lekker stil allemaal en heerlijk comfy. Waar zo'n auto voor dient uiteindelijk.Minpuntje was een heel erg haperende DAB radio. Viel te pas en te onpas uit, waardoor ik de geluidsinstallatie niet helemaal goed kon inschatten. De momenten dat ze wel speelde, leek het mij heel erg ok. Volgens de verkoper wel exemplarisch. Hij liet er nadien eentje horen in de toonzaal en die speelde idd perfect.Hét gadget van deze auto is de zijcamera die automatisch aanspringt als je je richtingaanwijzer aan doet. Echt een super ding, wat de dode hoek helemaal wegvaagt. Ik keek er ook meteen op een natuurlijke wijze naar, bij elke keer dat ik afsloeg. Top optie.Overall heeft hij misschien nog nét niet de bouwkwaliteit van een Europese premium, maar de verhouding prijs/aanbod is echt onverslaanbaar.Mocht de ID4 niet kunnen uitgerust worden, zoals ik hem wil, binnen de policy, dan wordt deze zeker een kanshebber. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.293 Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 1 uur geleden, bud wijzer zei: Omdat de goedkeuring voor een ID4 nog altijd pending is, ben ik als mogelijke leaser deze toch ook eens gaan test rijden in de plug in versie.Vooral omdat het aanbod van deze plug in zo aantrekkelijk is, en ik het design ook wel weet te smaken.Qua budget kan ik hem full option uitrusten. En eigenlijk ook gewoon om eens een fuck you te zeggen tegen de Europese premium merken Eerste indruk, toen ik van mijn BMW in deze stapte. De Aziaten moeten qua afwerking echt niets meer onderdoen voor de premium Europeanen. Alles staat netjes georganiseerd en het ziet er ook allemaal lekker soft touch en posh uit. Je moet even voorbij het Hyundai logo kunnen kijken, maar dan ziet het er echt allemaal wel gelikt uit.Starten in elektrisch modus lekker stil. Het eerste wat me opvalt dat hij toch wel duidelijk wat meer pendulum effect heeft tijdens het rijden, dan mijn X1. Net iets zachter afgeveerd, en wat hoger op de poten.De elektrisch verstelbare zetels en het verstelbare stuur kan ik makkelijk in mijn rijhouding krijgen. Dat was bij Aziatische auto's vroeger wel eens anders. Zetels met verstelbare rug en lendensteun zitten ook perfect.Het optionele panoramische dak gaf wel wat kraakjes, maar ik twijfel er sowieso aan, of ik dat zou nemen of niet. Vind ik persoonlijk nooit echt een meerwaarde.Ding gaat met zijn 265 gecombineerde PK's ook goed vlot vooruit, maar de overgang van de elektro naar verbrandingsmotor, mocht net iets vlotter. Dat doet BMW en VW wel net iets beter. Ook het geluid van de verbrandingsmotor is nu niet iets waar je haren van recht komen staan. Maar al bij al, lekker stil allemaal en heerlijk comfy. Waar zo'n auto voor dient uiteindelijk.Minpuntje was een heel erg haperende DAB radio. Viel te pas en te onpas uit, waardoor ik de geluidsinstallatie niet helemaal goed kon inschatten. De momenten dat ze wel speelde, leek het mij heel erg ok. Volgens de verkoper wel exemplarisch. Hij liet er nadien eentje horen in de toonzaal en die speelde idd perfect.Hét gadget van deze auto is de zijcamera die automatisch aanspringt als je je richtingaanwijzer aan doet. Echt een super ding, wat de dode hoek helemaal wegvaagt. Ik keek er ook meteen op een natuurlijke wijze naar, bij elke keer dat ik afsloeg. Top optie.Overall heeft hij misschien nog nét niet de bouwkwaliteit van een Europese premium, maar de verhouding prijs/aanbod is echt onverslaanbaar.Mocht de ID4 niet kunnen uitgerust worden, zoals ik hem wil, binnen de policy, dan wordt deze zeker een kanshebber. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bud wijzer 188 Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Ik denk dat de Hyundai eerder was dan de Lexus maar dit geheel terzijde. Lexus jammer genoeg niet als plug-in te verkrijgen Zou ik anders zeker ook overwegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thor 211 Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Toch wel, de Lexus NX plug in hybrid, of de RAV 4 Plug in hybrid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bud wijzer 188 Geplaatst: 28 oktober 2022 Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 (aangepast) Zie het nu ook ja.. maar pittige prijs wel voor het business model Ga hem toch eens laten configureren. RAV4 ook peperduur in leasing 28 oktober 2022 aangepast door bud wijzer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 28 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2022 ik vermoed dat de hyundai wel beter gaat zijn. ik was heel tevreden over mijn coupe indertijd. nergens een kraakje of piepje en alles mooi afgewerkt. de lexus van mijn vader is in mijn ogen dan minder van kwaliteit. Denk dat je dat gewoon koopt voor de badge, maar dat hun kwaliteit niet meer is waar ze vroeger zo voor stonden. Iets wat dan omgekeerd aan het werken is bij Hyundai, die hebben enkel nog hun logo tegen. die camera is idd heel gemakkelijk, de Y heeft dat ook. ik betrap er mij soms op dat ik zelfs meer naar de camera kijk ipv de spiegels. iets wat bij de etron dan net heel storend was. die had/heeft enkel een scherm maar helemaal niet zo zuiver en reeel (ik vond dat dat serieus vervormde qua inschatting) en compleet verkeerd geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ex-Mooseman 10.273 Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Die dagrijlichten van de Hyundai Maar voor de rest vind ik dit een heel knappe wagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bud wijzer 188 Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Ben eerlijk gezegd zelf ook niet zo kapot van de dagrijlichten, maar als compleet pakket is het echt wel een winner. Voorlopig ligt de ID4 nog altijd op pole position, maar zoals steeds is het een lang verhaal hier in het bedrijf om een wagen überhaupt besteld te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.