Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 minuten geleden, ICM zei:

Die enkelzijdige zal technisch complexer zijn en geen voordelen bieden, dus lijkt me logisch.

Maar mooier.

Duurder om te produceren 

Ze ditchen de dure technieken en desondanks stijgen de prijzen en neemt de verkoop nog toe. Audi heeft gelijk, maar blij kan je er als klant niet van worden.

Geplaatst:
37 minuten geleden, ICM zei:

Ik ben geen echte motard (meer), hoewel al 29 jaar mijn motorrijbewijs. WTF eigenlijk.

Al 20j mijn motorrijbewijs. Jij hebt tenminste al een gehad/ staan. :D

• Grappig 1
Geplaatst:

Dubbel 

Geplaatst:
4 uren geleden, GTX zei:

Je kan kledij altijd terug aankopen hé :D

Moa zeker??🤔

😄

Nu, uiteindelijk weinig verlies gemaakt toen doordat ik bij aankoop zoveel had gekocht ik 25% korting had gekregen op alles,  en bij verkoop na 4j alles in nieuwstaat was, maar toen alles ook zoveel duurder was geworden ik een goeie prijs heb ontvangen door alles individueel te verkopen😉

Geplaatst:
2 uren geleden, ICM zei:

Ik ben geen echte motard (meer), hoewel al 29 jaar mijn motorrijbewijs. WTF eigenlijk.

39j mijn rijbewijs😎

Weet wel niet of ik daar zo trots op moet zijn wegens oud worden🤣

Geplaatst:

@tuscani is dit niets voor u? 

https://www.2dehands.be/v/motoren/motoren-triumph/m2263388034-triumph-scrambler-900-5600km

is een vriend van me die deze verkoopt.

Triumph lijkt me ook wel een merk waar je uw gading kan in vinden. 

Betreft R9T vs Scrambler zal ik natuurlijk de BMW kiezen 🙂 Scrambler vind ik zoals de anderen meer ogen als een brommertje en is schijteduur voor wat het is.. 
Die Honda CBR1000R is misschien qua looks jouw ding, maar qua motorkarakter VOLLEDIG anders dan de R9T en Scrambler. Zo'n 4-cilinder nodigt uit om de gas open te draaien en in toeren te jagen. Uit hetgeen je reeds toonde denk ik dat je meer iets zoekt wat niet noodzakelijk bloedsnel is, maar wel sensatie biedt aan "legale" snelheden. Iets met karakter en leuke sound. 

Qua sound vind ik een boxer nog altijd tof, in tegenstelling tot de rest hier 🥲 Maar bij Triumph, bijvoorbeeld een Bonneville 1200, lijkt me heerlijk om mee rond te cruisen. 

Geplaatst:

Ik heb nog altijd een zware boon voor de Thruxton 1200 🥰

2024-triumph-thruxton-rs-67f6ca3c24a62.j

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, CharlesV zei:

Qua sound vind ik een boxer nog altijd tof, in tegenstelling tot de rest hier 🥲 

hela! ✌️

• Omhelzing 1
Geplaatst:
13 minuten geleden, CharlesV zei:

@tuscani is dit niets voor u? 

https://www.2dehands.be/v/motoren/motoren-triumph/m2263388034-triumph-scrambler-900-5600km

is een vriend van me die deze verkoopt.

Triumph lijkt me ook wel een merk waar je uw gading kan in vinden. 

Betreft R9T vs Scrambler zal ik natuurlijk de BMW kiezen 🙂 Scrambler vind ik zoals de anderen meer ogen als een brommertje en is schijteduur voor wat het is.. 
Die Honda CBR1000R is misschien qua looks jouw ding, maar qua motorkarakter VOLLEDIG anders dan de R9T en Scrambler. Zo'n 4-cilinder nodigt uit om de gas open te draaien en in toeren te jagen. Uit hetgeen je reeds toonde denk ik dat je meer iets zoekt wat niet noodzakelijk bloedsnel is, maar wel sensatie biedt aan "legale" snelheden. Iets met karakter en leuke sound. 

Qua sound vind ik een boxer nog altijd tof, in tegenstelling tot de rest hier 🥲 Maar bij Triumph, bijvoorbeeld een Bonneville 1200, lijkt me heerlijk om mee rond te cruisen. 

De Honda besef ik qua motorkarakter, maar was gewoon omdat het kleurenpallet grandioos is. Scrambler doet me emotioneel weinig, de Thruxton dan weer wel. Ook weer door het Joebarteam verhaal ( :D ) en doordat een kennis eentje gehad heeft. De clipons lijken me dan wel weer iets vermoeiender qua houding. (wetende dat ik een zwakkere rug heb) Want anders spelen de bmw RnT Racer en Ducati SportClassic 1000S ook weer mee. 

Ik bekijk dus wat van alles en wacht af, wat mijn pad kruist.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 6/5/2025 om 21:59, gTa zei:

Als ik beslis om een 3e moto te halen (...)

Ik kwam er maar niet uit. Daarnet tijdens een langere loop nog wat over gecontempleerd en besloten: negatief.

De laatste dagen steevast met de Guzzi naar 't werk ... 't doet verslijten en ie "ziet af" ervan, maar 'k heb ze om te gebruiken, uiteindelijk.
Ook wel een klein (maar quasi zeker terecht) vreesje dat ik zo'n afgeborstelde kant-en-klaar moto (ongeacht wat het is) te weinig prikkelend ga vinden. Ik geniet van 't forenzen per moto en één van de facetten die me 't meest doen genieten, is net 't feit dat ik dat doe met een unlikely moto, die bijzonder emotioneel en apart is. Dus: nog een jaartje forenzen met de Guzzi en dan zie ik wel weer.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Na de DGR ... oh my, SO in love with my F6C. ❤️   Weinigen kennen het, de bike zet echt tot gesprekken aan, maar vooral: zoveel mensen die komen getuigen dat-ie zo machtig mooi klinkt.

That said ... de goesting voor iets bijkomends groeit toch stévig op zo'n dag!

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/honda-cbx-1000-cb1-benzine-bruin-b889da0b-145c-46c8-b91a-deef85641dfa?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=2&position=2&search_id=17a244go5bw&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&new_taxonomy_available=false&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_boost_level=t10&boost_level=t10

De prijs daarvan lijkt me vreemd ... man spreekt van 'veiling' dus misschien hoopt die biedingen binnen te krijgen oid? Of 't is een stevige scam.

Sowieso: CBX 1000 ... ooohhhhh yes. ❤️

https://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/x/421804875.html

Fucking waauw ... nochtans een ProLink (visueel doorgaans een pak minder mooi, maar zou wel goed rijden).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, gTa zei:

Na de DGR ... oh my, SO in love with my F6C. ❤️   Weinigen kennen het, de bike zet echt tot gesprekken aan, maar vooral: zoveel mensen die komen getuigen dat-ie zo machtig mooi klinkt.

That said ... de goesting voor iets bijkomends groeit toch stévig op zo'n dag!

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/honda-cbx-1000-cb1-benzine-bruin-b889da0b-145c-46c8-b91a-deef85641dfa?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=2&position=2&search_id=17a244go5bw&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&new_taxonomy_available=false&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_boost_level=t10&boost_level=t10

De prijs daarvan lijkt me vreemd ... man spreekt van 'veiling' dus misschien hoopt die biedingen binnen te krijgen oid? Of 't is een stevige scam.

Sowieso: CBX 1000 ... ooohhhhh yes. ❤️

https://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/x/421804875.html

Fucking waauw ... nochtans een ProLink (visueel doorgaans een pak minder mooi, maar zou wel goed rijden).

Die laatste met kuipje vind ik mooier dan de eerste :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

VFR1200 naked van de mensen van de Ariel Atom? Yes please

Geplaatst:
31 minuten geleden, tuscani zei:

Toevallig krijg ik dit filmpje op Instagram @gTa 

https://www.instagram.com/reel/DJ4TtTXNvPx/?igsh=MWo3bTRzd2QwNDJnaA==

Deed me direct aan die S-klasse met aangepaste uitlaat denken.  Precies een F1. :D

CBX draait machtig. In die tijd, zescilinder met 4 kleppen per cilinder ... absuuuuurd.

Afhankelijk van welke uitlaat je er op steekt (6-in-1, 6-in-6, ...) kan je er een compleet verschillende sound uit krijgen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mooi rijtje Ducati’s op de Timmels

IMG_4642.jpeg

• Vind ik leuk 6
  • 2 weken later...
Geplaatst:
2 minuten geleden, DDé zei:

Mijn goesting om te kopen is weg. Yamaha Tenere 700 Rally gekocht. 
Zo wijs! 

Proficiat en veel veilige KMs!

Altijd een zalige motor gevonden. Foto's? 😁

Geplaatst:

Wanneer heb je hem? Alvast veel rijplezier gewenst. 👌👍

Geplaatst:
12 uren geleden, DDé zei:

Mijn goesting om te kopen is weg. Yamaha Tenere 700 Rally gekocht. 
Zo wijs! 

Woeaaah, beetje jaloers toch. Wat een machine, die T7 ❤️ Ik wil er ook echt ene.

Zeker topicje aanmaken!!

Geplaatst:
13 uren geleden, Sibo Berebrouckx zei:

Proficiat en veel veilige KMs!

Altijd een zalige motor gevonden. Foto's? 😁

IMG_0154.jpeg

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Leuk!

Wat zijn de plannen? Forensen? TET routes rijden? Buitenlandse (offroad) reizen?

Geplaatst:
Zojuist, jan.van.gent zei:

Leuk!

Wat zijn de plannen? Forensen? TET routes rijden? Buitenlandse (offroad) reizen?

Eerst genoeg vertrouwen krijgen op de moto. 
Ik ga hier (Vlaamse Ardenne) vooral wat off-road doen. 

Reden voor aankoop is een reis met één van mijn betere kameraden. Doel is om van noord naar zuid door Afrika te rijden. Haalbaarheid moet ik nog aftoetsen. :D

• Vind ik leuk 2
  • Whut?! 2
Geplaatst:
5 minuten geleden, DDé zei:

Eerst genoeg vertrouwen krijgen op de moto. 
Ik ga hier (Vlaamse Ardenne) vooral wat off-road doen. 

Reden voor aankoop is een reis met één van mijn betere kameraden. Doel is om van noord naar zuid door Afrika te rijden. Haalbaarheid moet ik nog aftoetsen. :D

Leuke vooruitzichten.
Jammer genoeg maar weinig legale offroad mogelijkheden in vlaamse ardennen. Maar goed, laat dat de pret niet drukken.

Tip:

25/10/2025 – Allroad rit – Trail des Mécréants 2025 – TRACKS ADVENTURES

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid