Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mjah, als je voor 'all black' gaat is het wel logisch dat die ook mee in 't zwart gaan. Het zou minder coherent zijn (vanuit die specifieke build vereisten) om die origineel goudkleur te laten. Ik ben ook geen fan van "murdered out" specs maar los daarvan vind ik het wel een deftige uitwerking.

Geplaatst:

Nee, een goudkleurige vork laat je ongemoeid... vind ik. 

Meer zoiets, maar die is dan natuurlijk ook weer niet 'full all black'. 🙃

i-wPFf2RJ-X3.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Jantes zei:

Nee, een goudkleurige vork laat je ongemoeid... vind ik. 

Ja ik ook, totdat je een all black spec wil maken natuurlijk.

2 uren geleden, Jantes zei:

Meer zoiets, maar die is dan natuurlijk ook weer niet 'full all black'. 🙃

Voilà.

Geplaatst:

Ik heb zo'n 916 Senna uit de UK gehaald net voor Brexit in voege ging.  Vier jaar gestald en dan vorige zomer te koop aangeboden omdat het er maar niet van kwam om er iets mee te doen. Was nog dezelfde dag verkocht aan een verzamelaar. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, ICM zei:

916 Senna

Ik heb een 748 Senna, wat donkerder grijs ook

62ec357e-c30c-4b25-9e8f-7fc5558aea9c.jpg

Rijd je daar mee? Of is dat een garagequeen? 

Geplaatst:
5 minuten geleden, Krikkie zei:

Rijd je daar mee? Of is dat een garagequeen? 

Ik heb 20 jaar met de moto gereden. Sinds de geboorte van m'n zoon, 12 jaar geleden, niet meer.

Had twee Ducati's, een jaar of vijf terug één verkocht. De andere is nu garage queen idd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die 916 hierboven: 10k kms, 25k eur

Geplaatst:
3 uren geleden, DDke zei:

Exact wat ik heb gekregen voor de mijne😄

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 uren geleden, ICM zei:

Ik heb 20 jaar met de moto gereden. Sinds de geboorte van m'n zoon, 12 jaar geleden, niet meer.

Had twee Ducati's, een jaar of vijf terug één verkocht. De andere is nu garage queen idd.

Mijn madam is akkoord om in de (ruime) inkomhall (18 m²) van ons nieuw huis ne moto te zetten, een pronkstuk.

Uwen Duc zou daar niet misstaan. :ninja: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
7 uren geleden, DDke zei:

Valt nog mee eigenlijk, qua prijs.

Geplaatst:
7 uren geleden, gTa zei:

Mijn madam is akkoord om in de (ruime) inkomhall (18 m²) van ons nieuw huis ne moto te zetten, een pronkstuk.

Uwen Duc zou daar niet misstaan. :ninja: 

Wel zien dat alle benzine uit de leidingen en tank is, anders begint dat te rieken. 🙃

Geplaatst:

Ik kan er de schoonheid niet in zien in zo'n Senna-editie. Voor mij veel liever geel of rood. 

Geplaatst:

@gTa is dit niets voor uw inkomhal? 

Zowel mijn R75/5 (1973) als mijn R100GS (1991) mogen de deur uit.

IMG_0028.jpeg

IMG_1956.jpeg

IMG_6480.jpeg

IMG_2667.jpeg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
3 uren geleden, Jantes zei:

Wel zien dat alle benzine uit de leidingen en tank is, anders begint dat te rieken. 🙃

Evident. Motor helemaal uit elkaar, alle onderdelen in de 'foggy oil for men' en daarna terug toe. En tank volledig uitgespoeld en gecoat tegen 't roesten.

Geplaatst:
1 uur terug, CharlesV zei:

@gTa is dit niets voor uw inkomhal? 

Zowel mijn R75/5 (1973) als mijn R100GS (1991) mogen de deur uit.

IMG_0028.jpeg

IMG_1956.jpeg

IMG_6480.jpeg

IMG_2667.jpeg

Leuk!

Maar mogelijks nog niet helemaal wat ik zoek.

Ik denk dat, als het een BMW wordt, het eerder een witte R50 wordt. Of een K1300S Motorsport Edition (er staat er ene te koop voor weinig). Maar meer kans dat het geen Beemer wordt.

Liever iets écht sexy of iets heel speciaals of iconisch. Veel kans op een Italiaanse, dus. Benelli Sei zou vet zijn (dat is toch zo absurd onbetrouwbaar dat je daar toch beter niet mee rijdt) of een ouwe Guzzi (750S, Le Mans, een custom,...) of Ducati of Bimota. Maar ik denk ook aan een Honda 750 Four (K0-K6) of zelfs aan iets speciaals als een CBX1000 Pro-link.

Zelfs mijn Valk zie ik daar machtig staan, alleen is die wel heeeel groot + ik rijd daar te graag mee.

Geplaatst:
29 minuten geleden, Jantes zei:

@CharlesV, stop je met rijden? 

Nee gij 🤣

Heb nog 2 moto's daarnaast. 

Een 1966 R50/2 en 2002 R1150GSA.

Maar met de R100GS en /5 rij ik te weinig + ik wil graag een bijkomende moto :D

IMG_8787(1).jpeg.4bc69e707b4d5e82587cc53c29ef9e6f.jpeg

IMG_1912.jpeg.3154396397fbc47baa46c6c3e6afbe5f.jpeg

IMG_3725.jpeg.abf570a3d6731676c017f39e8fdb4b6d.jpeg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
1 minuut geleden, gTa zei:

Leuk!

Maar mogelijks nog niet helemaal wat ik zoek.

Ik denk dat, als het een BMW wordt, het eerder een witte R50 wordt. Of een K1300S Motorsport Edition (er staat er ene te koop voor weinig). Maar meer kans dat het geen Beemer wordt.

Liever iets écht sexy of iets heel speciaals of iconisch. Veel kans op een Italiaanse, dus. Benelli Sei zou vet zijn (dat is toch zo absurd onbetrouwbaar dat je daar toch beter niet mee rijdt) of een ouwe Guzzi (750S, Le Mans, een custom,...) of Ducati of Bimota. Maar ik denk ook aan een Honda 750 Four (K0-K6) of zelfs aan iets speciaals als een CBX1000 Pro-link.

Zelfs mijn Valk zie ik daar machtig staan, alleen is die wel heeeel groot + ik rijd daar te graag mee.

R50/2 is wel de max natuurlijk 🙂 Als je eens wil komen rijden om te zien of het iets voor jou is, altijd welkom.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 uren geleden, Jantes zei:

Inderdaad.

Toen mijn Duc in de living stond en de zon zat erop was dat niet zo leuk. 

Geplaatst: (aangepast)
aangepast door 3000
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 1/2/2026 om 20:45, 3000 zei:

Heb toch al mooiere Bimota's gezien

Al veel mooier hier in de video dan op foto!

Geplaatst:
1 uur geleden, CharlesV zei:

R50/2 is wel de max natuurlijk 🙂 Als je eens wil komen rijden om te zien of het iets voor jou is, altijd welkom.

Awel ja, zelfs een zwarte zou helemaal OK zijn.

Just waauw.

Geplaatst:

Om zelfs niet te zeggen ... een tot een spiegel gepolierde uni zwarte is misschien zelfs nog léuker om als decoratiestuk in de gang te zetten, dan een witte.

Deze ben ik al gaan bekijken: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-r-50-wit-aaf8f4df-5f6d-41ad-a2d2-0a3052ce96de?sort=price&desc=1&position=5&source_otp=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&boost_level=t10&applied_boost_level=t10&relevance_adjustment=organic&boosting_product=none

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid