Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook mijn geboortejaar.

Moto Guzzi 750 S3 Rood - 2

Eigenlijk niet zo'n beauty en net daarom wél. (Vergeleken met b.v. de Honda CB 750 waar iedereen - terecht - ik ook - helemaal wild van loopt wegens bloedmooi, is dit maar een raar ding.)
Maar dat maakt 'm net zo wijs. En het waren in die tijd echte béésten... gaf 't meeste ander gerief simpelweg het nakijken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En om niet de zoveelste Honda CB 750 te zijn ... hier heb ik ook echt een zwak voor.

En in the flesh is die ook bloedmooi, imo. Gestrektheid en uitgestraalde "massa" is huuuuge. ❤️ 

Honda GL 1000 Blauw - 2

Geplaatst:

Ik zit zo extreem breed te grijnzen, zelfs luidop te lachen.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT :lolz:  ❤️

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
  • Whut?! 1
Geplaatst: (aangepast)
Op 27/4/2026 om 09:03, CharlesV zei:

aangepast door Bjoxx
Dubbel
Geplaatst:
Op 27/4/2026 om 21:27, gTa zei:

Ook mijn geboortejaar.

Moto Guzzi 750 S3 Rood - 2

Eigenlijk niet zo'n beauty en net daarom wél. (Vergeleken met b.v. de Honda CB 750 waar iedereen - terecht - ik ook - helemaal wild van loopt wegens bloedmooi, is dit maar een raar ding.)
Maar dat maakt 'm net zo wijs. En het waren in die tijd echte béésten... gaf 't meeste ander gerief simpelweg het nakijken.

Dat is klein hoor in't echt. Ik wil dat ook, dat geluid 🥰

Geplaatst:

Zo een BMW R25 is ook knap :inlove:

Geplaatst:
16 uren geleden, CharlesV zei:

Dat is klein hoor in't echt. Ik wil dat ook, dat geluid 🥰

Niet klein, laag wel. Ook lang. Eigenlijk zit ik er niet zo goed op. Gemaakt voor Ago'tjes, lijkt het wel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 uren geleden, GTX zei:

Zo een BMW R25 is ook knap :inlove:

Ja maar toch altijd de boxer-motor >>> 1-cilinder

Geplaatst:

Geplaatst:

De grote meerderheid is inderdaad niet reckless. We willen voelen dat we leven.

Ik ben iemand die mega gecontroleerd is. Ik ben constant bezig met preventie. Maar toch trekt dat machien mij aan. Wil ik dat ding voelen tot leven komen. Het risico omarmen en de gecontroleerdheid loslaten. 

Daar komt dan nog eens bij dat je beide handen en beide voeten gebruikt. In een wereld van lane assist en cruise control.

Het is zo uniek :inlove:

En ja, dat zwaaien geeft verbondenheid. Met iemand die je totaal niet kent.

Geplaatst:
3 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

10 minuten is te lang. Na de eerste minuten te hebben gezien: "mja, toen ik begon met motorrijden, 30 jaar terug, ging het toch niet over het leven dat volledig geautomatiseerd was. Dat bestond allemaal nog niet".

Geplaatst:

Ja het is wat geromantiseerd. Uiteindelijk is het gewoon voor de kick! Voor de adrenaline!

Geplaatst:
Zojuist, binnenmuisarchitekt zei:

Ja het is wat geromantiseerd. Uiteindelijk is het gewoon voor de kick! Voor de adrenaline!

Dat je bewust met iets fysiek bezig bent, en je lichamelijk geprikkeld wordt, dat klopt ja.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor de uitlaatgasgeur op je vest en in je huid, na een stevige dagrit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hangt ook af van de fase waarin je zit in je leven denk ik

Geplaatst:
Zojuist, gTa zei:

Voor de uitlaatgasgeur op je vest en in je huid, na een stevige dagrit.

Man, de geur die nu van dienen nieuwen Duc komt :inlove:

Geplaatst:

Fantastisch, hé.

En na een rit stevig doorperen, dus wanneer je je machine echt goed warm stookt, komt er nog die héél appetijtelijke geur van hete olie bovenop. Maar jongens toch. ❤️ 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Allemaal juist! 

De garage die ruikt naar gebruikte motor, de geur die de rest hier in huis niet snapt :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vergelijk het vaak met schieten. Zijn voor mij 2 dingen die me toelaten om te deconnecten. Beide activiteiten zijn de enige waarvoor ik mijn gsm opzij leg. Ik ben onbereikbaar tijdens schieten of motorrijden. En dat is belangrijker dan het klinkt. 

Geplaatst:

Had het zo nog niet bekeken. Maar het is waar, geen gsm tijdens het rijden!

Geplaatst:
1 uur terug, DDke zei:

Ik vergelijk het vaak met schieten. Zijn voor mij 2 dingen die me toelaten om te deconnecten. Beide activiteiten zijn de enige waarvoor ik mijn gsm opzij leg. Ik ben onbereikbaar tijdens schieten of motorrijden. En dat is belangrijker dan het klinkt. 

Schieten en GSM'en gaat nu ook niet onmiddellijk goed samen. :D

Geplaatst:

Rijden en gsm'en ook niet. Al denkt de gemiddelde bestuurder van wel. 🫣

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid