Ga naar inhoud

Lotus Emira

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 minuten geleden, ma: zei:

Artikel inderdaad maar vluchtig gelezen met vooral focus op de auto en niet gezien dat de bestuurder in levensgewaar was. Maak zoiets mee... Gewoon staan wachten aan een wegversmalling en een dronken bestuurder die volle snelheid achteraan in je knalt ...

Als ik me niet vergis melden de media ondertussen dat de bestuurder is overleden.

Geplaatst:
19 minuten geleden, gTa zei:

Als ik me niet vergis melden de media ondertussen dat de bestuurder is overleden.

daarom zei ik ook. dat het je laatste dag zomaar kan zijn. 

Geplaatst: (aangepast)

Uit het leven gerukt, twee puberdochters die nu hun vader moeten begraven die niks verkeerd deed, ...

En dan word die dronken debiel, die dan nog eens vluchtmisdrijf pleegde, nog eens niet aangehouden.

Kan daar echt razend van worden, werkelijk 0.0 gerechtigheid in dit land.

aangepast door Dimitri
  • Vind ik leuk 2
  • Omhelzing 2
Geplaatst:
4 minutes ago, Balleke said:

Hij zal zich later voor de politierechtbank moeten verantwoorden.

Hopelijk sneller dan bij mijn pa ....

Aangereden met vluchtmisdrijf bij het oversteken op 24 december 2022. De dader is onderschept achteraf. (Heeft er gelukkig niks aan overgehouden, veel geluk gehad). Sinds die dag is er nog NIKS gebeurd met dat dossier.

België ...

Geplaatst:

De gevolgen voor rijden onder invloed, alsook de pakkans, moeten férm omhoog.
Ik heb welgeteld drie keer moeten blazen sinds ik m'n rijbewijs heb (goeie 15 jaar), waarvan 2 de laatste 3 maanden.

Geplaatst:
Just now, JanC said:

Ik heb welgeteld drie keer moeten blazen sinds ik m'n rijbewijs heb (goeie 15 jaar), waarvan 2 de laatste 3 maanden.

Ik heb vorige week nog moeten blazen. Ik reed van de oprit af en 100 meter verder stonden ze :lolz:

Geplaatst:

Twee keer, sinds 1991…

een keer in 1991, toen ik met mijn verstralers een politiecombi in het licht had gezet (en ik een plateau bier over mij had gekregen op een studentenfuif.  Stinken naar het bier, maar enkel frisdrank gedronken.  Dat ging er niet in bij die mannen.

En een keertje na een ongeval op de E403, toen ik nog met mijn V60 reed.

Geplaatst:
1 uur terug, JanC zei:

De aantal keer dat ik heb moeten blazen op 15 jaar tijd kan ik nog op een hand tellen, voor snelheidscontroles heb ik elke week een telraam nodig.

Zal wel heel veel te maken hebben met "verkeersveiligheid" 

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Hopelijk is het niet @Salokin

Geplaatst:
13 minuten geleden, bossie zei:

Hopelijk is het niet @Salokin

Gelukkig niet.

Geplaatst:
3 uren geleden, gTa zei:

Ik snap niet dat dat zo dodelijk geweest is. Die kar heeft zo goed als niks. 
geen gordel misschien?

2 uren geleden, JanC zei:

Ik ben 48, heb jaaaren in de horeca gewerkt (nachturen). Ik heb nog nooit moeten blazen. Wel al paar keer door een controle gereden, maar om de een of andere reden mag ik altijd doorrijden. 

• Whut?! 1
Geplaatst:

@JanC ooit 3 keer door een controle gereden om eens te mogen blazen. Met mijn pickup, dus dat hadden ze wel gezien. 3de keer laten ze me stoppen, raampje naar beneden “meneer, we hebben geen sleutelhangers meer. U mag doorrijden”

• Grappig 3
Geplaatst:

Nu snap ik wel dat dat arbeidsintensiever is dan een snelheidscontrole op poten zetten, en toch...
Zou graag eens data zien over hoe 'ingeburgerd' het blijft vergeleken met de buurlanden.

Geplaatst:
8 minuten geleden, JanC zei:

Nu snap ik wel dat dat arbeidsintensiever is dan een snelheidscontrole op poten zetten, en toch...
Zou graag eens data zien over hoe 'ingeburgerd' het blijft vergeleken met de buurlanden.

Ik ben wel al controles tegengekomen he. Maar eerlijk, op 30 jaar missschien 15. 
Maar nog nooit moeten stoppen. Ik ben 1 keer tegengehouden, denk dat het 20 jaar geleden is. Was in Binche, mijn vrouw was er bij. Op een Waalse flik gebotst die echt antivlaams was. Die kerel heeft een half uur gezocht en me gepakt op mijn trekhaak die niet gekeurd was denk ik. Mijn vrouw spreekt er nog over

Geplaatst:

33j een rijbewijs en 2x moeten blazen - evenveel keren gewoon mogen door rijden…

Geplaatst:

Straf, ik heb zeker al 20x moeten blazen. In regio Mechelen controleren ze precies wat meer.

Geplaatst:

Ook sterk afhankelijk wanneer je rijdt. 's Avonds in het weekend kan je toch al eens snel prijs hebben. Op een doordeweekse dag ook nog nooit moeten blazen. 

Geplaatst:
3 uren geleden, Dimitri zei:

voor snelheidscontroles heb ik elke week een telraam nodig.

Voor alle duidelijkheid: ik vraag er niet om! 
Maar ik kom er toch niet zo veel tegen om eerlijk te zijn.

Geplaatst:
11 uren geleden, Ambi zei:

Ook sterk afhankelijk wanneer je rijdt. 's Avonds in het weekend kan je toch al eens snel prijs hebben. Op een doordeweekse dag ook nog nooit moeten blazen. 

Hier is t just omgekeerd. De keren dat ik heb moeten blazen waren maandag- en/of dinsdagochtenden of vrijdagnamiddag. En volgens diene flik was vrijdagnamiddag een topmoment om mensen aan de kant te zetten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
20 minuten geleden, Joske zei:

Hier is t just omgekeerd. De keren dat ik heb moeten blazen waren maandag- en/of dinsdagochtenden of vrijdagnamiddag. En volgens diene flik was vrijdagnamiddag een topmoment om mensen aan de kant te zetten.

Vrijdagnamiddag reken ik al bij het weekend .

Geplaatst:
13 hours ago, DDke said:

Ik snap niet dat dat zo dodelijk geweest is. Die kar heeft zo goed als niks. 
geen gordel misschien?

Denk niet dat gordel een bal uitmaakt als je langs achter wordt aangereden zoals hier.

Geplaatst:
14 hours ago, Dimitri said:

De aantal keer dat ik heb moeten blazen op 15 jaar tijd kan ik nog op een hand tellen, voor snelheidscontroles heb ik elke week een telraam nodig.

Zal wel heel veel te maken hebben met "verkeersveiligheid" 

Het vereist wel een pak meer logistiek he. Ik zou willen zien hoe je reageert als je elke week wel ergens in een nieuwe file terecht komt omdat ze alle auto's door een trechter jagen en de bestuurders doen blazen.

Geplaatst:
11 hours ago, Ambi said:

Ik heb zo eens een zaterdagnacht 2 keer moeten blazen op dezelfde weg op ongeveer 1.5km van mekaar :lolz:

Geplaatst:
36 minuten geleden, ir_fuel zei:

Het vereist wel een pak meer logistiek he. Ik zou willen zien hoe je reageert als je elke week wel ergens in een nieuwe file terecht komt omdat ze alle auto's door een trechter jagen en de bestuurders doen blazen.

Mooiste was ooit eens in Merelbeke: groots opgezetten alcoholcontrole die je van ver zag staan met veel blauwe zwaailichten. Was 1 straat waar je kon afslaan naar een kleinere landweg. Daar de echte controle opgezet. 95% blies positief. Niet te veel hinder voor het verkeer en alle mensen die niet gedronken hadden er al uitgefilterd op voorhand 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid