Ga naar inhoud

Lotus Emira


Wutputt

Aanbevolen berichten

Proficiat 🥳 

Ik dacht effe dat het een zwarte was maar het is een heel heel donkere groene (ik zag het pas met het bericht op Facebook dat je hem langs andere kant toonde 😀)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leveringen bij Lotus toch echt drama momenteel. Had wagen nr 3 moeten hebben, latere wagens reeds uitgeleverd. Mijne nog steeds spoorloos haha.

Twijfel wel of ik hem ga houden. Heb niet voldoende plek meer binnen en heb de kans om een wagen te kopen die ik al jaren heb proberen overnemen van een kennis. Kan eventueel later nog steeds een Emira bestellen. Decisions, decisions. Zal toch maar 1 van beide worden. Zoiets mag niet buiten blijven staan helaas 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Kennis van me heeft eentje besteld in het geel...

Om één of andere reden heb ik er niet direct het lotus gevoel erbij als ik eentje zie... Maar wel mooie evolutie van het klassiekere design!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/9/2022 om 09:25, flupke73 zei:

Mja, toch niet meer zo knap als voorheen

mss bij de facelift

misschien voor de veiligheid? papier of andere brol dat daar kan tussen geraken. (ik zeg maar een riem van handtas bv)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
19 minuten geleden, PJH zei:

Emira toch veel mooier als je die naast de porsche ziet op die manier 😮 Lijkt ook nog een pak kleiner.

Klopt maar uit bepaalde hoeken denk ik direct aan een MPM... (slechte foto maar had er geen andere in zijprofiel)

Porsche MPM 2018 - Abidjan, Côte d'Ivoire | Abidjan, Cote d'Ivoire...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gezichtsbedrog:

Key dimensions of the Emira are length 4412 mm, width 1895 mm, height 1225 mm and wheelbase 2575 mm.

Key dimensions of the GT4 are length 4456 mm, width 1801 mm, height 1269 mm and wheelbase 2484 mm.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 4/9/2022 om 13:30, berengun zei:

mooie combinatie

Verhiest toch intussen ingesproken in ons antwoordapparaat ( @PJH yes they can) om te zeggen dat we langs kunnen komen.  Moet er nog eens over nadenken of ik mijne kop weer wil gaan zot maken 🤓

als m geld geroken heeft dan is m snel ja 😂😂😂😂

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid