Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is hij totaal niet bewusteloos geweest?
Duurde even voor er beweging te zien was.
Er was al een man naar toe gelopen en 2 man uit een auto gestapt.

Geplaatst:
47 minutes ago, Waky said:

Altijd geweten dat Romain een alien was. Wtf  

Ik denk dat er nog weinig Grosjean fans overbleven de laatste jaren, maar gisteren hield ik toch even mijn adem in. Serieuze opluchting toen hij er uit kroop.

Geplaatst:
14 uren geleden, Lotuzzz zei:

True. Al ben ik ook benieuwd naar de simulaties van wat een betonnen muur hier zou betekend hebben. Veel meer deflectie en minder G's denk ik dan.

Heb ik ook zitten denken. Impact was onder een grote hoek.

Geplaatst:
6 uren geleden, Gixxer zei:

Is hij totaal niet bewusteloos geweest?
Duurde even voor er beweging te zien was.
Er was al een man naar toe gelopen en 2 man uit een auto gestapt.

Hij zat misschien een beetje klem met z'n linkervoet, die schoen was uit he.

Geplaatst:

Ik heb net Helmuth Koinigg gegoogeld, was dat vermeld door iemand hier of heb ik het van ergens anders? Wtf :(

Geplaatst:
10 minutes ago, Lotuzzz said:

Ik heb net Helmuth Koinigg gegoogeld, was dat vermeld door iemand hier of heb ik het van ergens anders? Wtf :(

WTF

Vangrail te hoog. Foto in spoiler tags hieronder.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, ICM zei:

WTF

Vangrail te hoog. Foto in spoiler tags hieronder.

Ik weet het weer: Stond in de Redditcomments van die 3D simulatie van Grosjean met/zonder halo.

Geplaatst:
1 minute ago, Lotuzzz said:

Ik weet het weer: Stond de Redditcomments van die 3D simulatie van Grosjean met/zonder halo.

Link me.

Geplaatst:
Ik heb net Helmuth Koinigg gegoogeld, was dat vermeld door iemand hier of heb ik het van ergens anders? Wtf [emoji20]

Watkins Glenn. Zelfde circuit als waar Cevert verongelukte. Beiden onthoofd.

Had Watkins Glenn op een warmer moment vzn t jaar plaatsgehad ipv de lokale herfstperiode, het zou iets veiliger geweest zijn.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als 'kind van mijn tijd' had ik uiteraard vooral een Senna en Kubica throwback bij de crash.

Geplaatst:
27 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Als 'kind van mijn tijd' had ik uiteraard vooral een Senna en Kubica throwback bij de crash.

Toen je Grosjean op tv live zag afbuigen wist je al: dit gaat heel veel pijn doen.

Geplaatst:
27 minuten geleden, Riskitalltowin zei:

Toen je Grosjean op tv live zag afbuigen wist je al: dit gaat heel veel pijn doen.

En mag het nu gezegd worden? Was ook weer een typische Grosjean actie ook he. Zelfs Stroll kan daar niet aan tippen (die ziet ook altijd wel een collega over het hoofd). Nochtans beide snelle piloten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minutes ago, msxx said:

En mag het nu gezegd worden? Was ook weer een typische Grosjean actie ook he. Zelfs Stroll kan daar niet aan tippen (die ziet ook altijd wel een collega over het hoofd). Nochtans beide snelle piloten.

Toevallig ook 2 keer Torpedo Kvyat in de buurt

Geplaatst:
3 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Toevallig ook 2 keer Torpedo Kvyat in de buurt

Ze zijn elkaar alle drie waard :D 

Geplaatst:
10 minuten geleden, msxx zei:

Het was idd weer een beun-actie van Grosjean, zelfs een waar Maldonado zijn ballen te klein voor zijn. En heel grof gesteld: Grosjean mag blij zijn dat Surtees en Wilson eerder hun leven hadden gelaten.

• Grappig 1
Geplaatst:

Achterhaald 

Geplaatst:

Doet er toch ni toe of dit door zijn eigen schuld is of niet. Uiteraard treft louter hemzelf schuld, neemt al een pak discussie weg. Stel dat 'm erin gebleven was, dan was het ni erg want "het was toch z'n eigen fout"?

Het is gewoon keigoe dat hij er zo vanaf komt en dat de veiligheid (doorheen de jaren verbeterd) z'n werk doet

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Interessant filmpje over hoe Dr Ian Roberts en Alan van der Merwe te werk gaan na een crash eens ze met de medical car ter plaatse zijn:

https://fb.watch/252PRxq4Ns/

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
44 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Interessant filmpje over hoe Dr Ian Roberts en Alan van der Merwe te werk gaan na een crash eens ze met de medical car ter plaatse zijn:

https://fb.watch/252PRxq4Ns/

misschien toch 'ns tijd dat ze die mannen een integraalhelm laten opzetten. geeft toch een klein beetje meer bescherming, als ze op zo een vlammenzee aflopen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 uren geleden, Lotuzzz zei:

hetzelfde overkwam gerry birrell tijdens een F2-weekend op rouen, begin jaren zeventig.

Geplaatst:

Beetje ontleding van het ongeval:

Die crashtest van de neus :shock: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid