Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

56 minutes ago, Subaru555 said:

Maar allicht toch in de contracten met de teams? Incentive op niveau van je eindstand in klassement.... Zou me logisch lijken als deel van een bonusplan.

Denk dat dat vooral rekening houdt met het team-kampioenschap, aangezien ze daar al hun geld uithalen. Plus in uw eigen marktwaarde, door te tonen wat je waard bent. Denk niet dat ze daar echt van afhangen financieel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Martini Racing zei:

Hopelijk niet. Je gaat rijders toch niet extra incentives geven om elkaar van de baan te rijden.

Dat is toch niet persé een gevolg?

Waarom dan een wereldkampioen uitroepen anders? Lijkt de basis van de competitie en hoe beter je scoort, hoe meer je verdient. 

1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Denk dat dat vooral rekening houdt met het team-kampioenschap, aangezien ze daar al hun geld uithalen. Plus in uw eigen marktwaarde, door te tonen wat je waard bent. Denk niet dat ze daar echt van afhangen financieel.

Blijkbaar niet. Ik had dat totaal niet gedacht in zo een competitieve omgeving waar de dineros zo'n grote rol spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gans jaar rijdt Hamilton zonder technisch mankement noch blunder van zijn team.  Russel heeft er twee aan zijn been.  :facepalm:

Wel content voor Perez.  Waanzin mocht hij geen zitje in F1 krijgen volgend seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Salokin said:

Een gans jaar rijdt Hamilton zonder technisch mankement noch blunder van zijn team.  Russel heeft er twee aan zijn been.  :facepalm:

CB0F5526-8C58-45F0-9D60-A7A967B8BB46.thumb.jpeg.0f158013acd70bf1b8b6127f39843187.jpeg

Drive to survive seizoen 2: bij Mercedes in Hockenheim vorig jaar. Bad karma.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

En driver of the day dat is toch ook Perez... van laatst naar eerste. No doubt!

Russel super job, maar allemaal iets teveel geforceerd en ge-ensceneerd naar mijn goesting. Zijn toekomst ziet er sowieso goed uit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Mich said:

En driver of the day dat is toch ook Perez... van laatst naar eerste. No doubt!

Russel super job, maar allemaal iets teveel geforceerd en ge-ensceneerd naar mijn goesting. Zijn toekomst ziet er sowieso goed uit.

Russel zijn goeie race toont vooral dat Bottas zwak is, snel over 1 ronde maar de race pace is er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Mich zei:

Geef Perez toch es een stuur zeg... rijdt de pannen van 't dak de laatste tijd

Altijd als zijn zitje nog niet binnen is. De RP had met afstand 3e moeten staan dit jaar. Perez is goed, maar was in kwali een pak langzamer dan Ocon... die zwaar op zijn doos krijgt van Ric.

25 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Russel zijn goeie race toont vooral dat Bottas zwak is, snel over 1 ronde maar de race pace is er niet.

En Hamilton zijn contract is zojuist de helft minder waard geworden 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke race, met wel enkele serieuze missers. :D 

Waauw, Perez. Standing strong. Heerlijk.
Russel ook wel, gewoon Bottas tonen hoe het moet. Klasse.
Benieuwd hoeveel dit Hamilton nerveus maakt, én ook Bottas.
Ocon heeft toch ook een mooie race getoond.
Vettel :fp:  zend die hasbeen toch op pensioen en laat de zitjes voor de jonge piloten!

Langs één kant jammer dat Verstappen niet mee kon battlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, msxx said:

Altijd als zijn zitje nog niet binnen is. De RP had met afstand 3e moeten staan dit jaar. Perez is goed, maar was in kwali een pak langzamer dan Ocon... die zwaar op zijn doos krijgt van Ric.

En Hamilton zijn contract is zojuist de helft minder waard geworden 😄 

Perez reed met een oude specificatie vloer, een motor met een pak km's...dus was te verwachten dat die niet supersnel ging zijn over 1 ronde. Er is evolutie geweest op de RP gedurende het jaar zoveel is duidelijk. Hamilton is een machine maar zijn tijd in F1 is voor mijn part voorbij, heeft niets meer te bewijzen en is met veel andere zaken bezig buiten F1...geef die kans dan aan anderen, hij mag vertrekken zoals Rosberg het deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Perez reed met een oude specificatie vloer, een motor met een pak km's...dus was te verwachten dat die niet supersnel ging zijn over 1 ronde. Er is evolutie geweest op de RP gedurende het jaar zoveel is duidelijk. Hamilton is een machine maar zijn tijd in F1 is voor mijn part voorbij, heeft niets meer te bewijzen en is met veel andere zaken bezig buiten F1...geef die kans dan aan anderen, hij mag vertrekken zoals Rosberg het deed.

Dat excuus was er 2 a 3 races

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, msxx said:

Dat excuus was er 2 a 3 races

Staat 4des in het kampioenschap, ik denk niet dat hij die eerste 3 voorbij kan zonder een andere auto. Vergeet ook niet dat hij 2 races gemist heeft door covid...Steengoeie rijder Perez, is ook dominant tov Stroll dus haalt meer uit die auto.

Andere zaken; Albon...stuur die gast naar huis aub. Die haalt echt niet het tempo uit de RB dat mogelijk is, steek daar maar Perez in voor 2021.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Ice_Ken said:

Perez reed met een oude specificatie vloer, een motor met een pak km's...dus was te verwachten dat die niet supersnel ging zijn over 1 ronde. Er is evolutie geweest op de RP gedurende het jaar zoveel is duidelijk. Hamilton is een machine maar zijn tijd in F1 is voor mijn part voorbij, heeft niets meer te bewijzen en is met veel andere zaken bezig buiten F1...geef die kans dan aan anderen, hij mag vertrekken zoals Rosberg het deed.

Hamilton bereikt op 90% kracht waarvoor anderen zich 100% moeten inzetten. Vandaar dat hij het zo goed en lang volhoudt. Ben geen HAM fan maar je kan niet om zijn kwaliteiten heen. En Mercedes zal wel best weten wat hij echt waard is.

Altijd gevaarlijk zulke uitspraken van "hij mag vertrekken zijn tijd is voorbij". Toen Vandoorne bij Mclaren kwam rijden werd dat ook van ALO gezegd. En dat is toch wel even ferm anders uitgedraaid. Of toen HAM in F1 debuteerde bij Mclaren naast ALO en ijzersterk presteerde... bleek dat hij ook over uitzonderlijk talent beschikte. Piquet eind 91 bij Benetton toen hij het moeilijk had om tred te houden met ene jonge Schumacher. Achteraf bezien te vroeg gestopt.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Staat 4des in het kampioenschap, ik denk niet dat hij die eerste 3 voorbij kan zonder een andere auto. Vergeet ook niet dat hij 2 races gemist heeft door covid...Steengoeie rijder Perez, is ook dominant tov Stroll dus haalt meer uit die auto.

Andere zaken; Albon...stuur die gast naar huis aub. Die haalt echt niet het tempo uit de RB dat mogelijk is, steek daar maar Perez in voor 2021.

Die auto is sterker dan Perez laat zien, dat is het punt wat ik probeer te maken :) 

En Perez vs Albon: eens :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Ice_Ken said:

Staat 4des in het kampioenschap, ik denk niet dat hij die eerste 3 voorbij kan zonder een andere auto. Vergeet ook niet dat hij 2 races gemist heeft door covid...Steengoeie rijder Perez, is ook dominant tov Stroll dus haalt meer uit die auto.

Andere zaken; Albon...stuur die gast naar huis aub. Die haalt echt niet het tempo uit de RB dat mogelijk is, steek daar maar Perez in voor 2021.

Perez is een meester in het coachen vd banden... alleen al daarom van grote waarde in huidige F1. En hij presteert echt heel stevig. Heeft af en toe een off-weekend maar overall bezien altijd een stevige rijder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Mich said:

Hamilton bereikt op 90% kracht waarvoor anderen zich 100% moeten inzetten. Vandaar dat hij het zo goed en lang volhoudt. Ben geen HAM fan maar je kan niet om zijn kwaliteiten heen. En Mercedes zal wel best weten wat hij echt waard is.

Altijd gevaarlijk zulke uitspraken van "hij mag vertrekken zijn tijd is voorbij". Toen Vandoorne bij Mclaren kwam rijden werd dat ook van ALO gezegd. En dat is toch wel even ferm anders uitgedraaid. Of toen HAM in F1 debuteerde bij Mclaren naast ALO en ijzersterk presteerde... bleek dat hij ook over uitzonderlijk talent beschikte. Piquet eind 91 bij Benetton toen hij het moeilijk had om tred te houden met ene jonge Schumacher. Achteraf bezien te vroeg gestopt.

 

Dat ALO nog terugkomt is voor mij toch een vergissing. Een Schumacher'ke doen noemen ze dat, ik ben beniewd of hij Renault terug aan het winnen krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Ice_Ken said:

Dat ALO nog terugkomt is voor mij toch een vergissing. Een Schumacher'ke doen noemen ze dat, ik ben beniewd of hij Renault terug aan het winnen krijgt.

Het gaat hier niet om ALO, ik haal gewoon paar voorbeelden aan waarom ik dat een gevaarlijk uitspraak is. Jonger is niet noodzakelijk beter. Waarom moet iemand van wat leeftijd die super presteert perse aan de kant voor een jongere? Ik wil in de F1 de beste piloten zien strijden die het beste van zichzelf geven... of ze nu 20 of 50 zijn maakt me geen fuck uit.

Wat ALO betreft: als hij zijn teammaat overklast heeft hij zijn doel bereikt. Die kerel wil gewoon rijden en zolang dat in F1 kan, dan doet hij dat. Dat is een racer pur-sang die ergens rond z'n 80ste pas de helm aan de haak hangt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid