Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 1 december 2020 Geplaatst: 1 december 2020 20 minutes ago, Lotuzzz said: Imo een vrij laconieke post, alsof het al in orde is: Ook niet echt de meest slimme zet qua PR vind ik Vooral het 2e zinnetje. Het eerste tot daar aan toe, dat was al geweten dat hij daar sowieso ging zijn als reserverijder. Op zijn Instagram story is het nog beter: Quote
Lotuzzz 17.066 Geplaatst: 1 december 2020 Geplaatst: 1 december 2020 Ja beetje knullig allemaal. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 1 december 2020 Geplaatst: 1 december 2020 Moest het Sam zijn, die zou het wel weten te verpakken [emoji38][emoji51] Quote
#166 276 Geplaatst: 1 december 2020 Geplaatst: 1 december 2020 nikita mazepin naar haas. https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/nikita-mazepin-secures-haas-f1-drive-for-2021 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Russell bevestigd door Mercedes, Jack Aitkin krijgt zijn f1 debuut in de Williams Jammer voor Stoffel, geweldig voor George 1 Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 6 minuten geleden, Monterey Jack zei: Russell bevestigd door Mercedes, Jack Aitkin krijgt zijn f1 debuut in de Williams Jammer voor Stoffel, geweldig voor George Evalueren ze hiermee Russel of Bottas? Voor Stoffel is het nu wel duidelijk denk ik... hij is hun verzekeringspremie maar niet hun voorkeur. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Ik las het net ook. Spijtig voor de Belgische autosport. Wel een duidelijk teken naar Vandoorne toe dat hij gewoon nooit F1 meer gaat halen. Heeft het destijds blijkbaar toch erg verknald. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 22 minutes ago, msxx said: Evalueren ze hiermee Russel of Bottas? Voor Stoffel is het nu wel duidelijk denk ik... hij is hun verzekeringspremie maar niet hun voorkeur. Ik denk dat Stoffel zelfs geen verzekeringspremie meer is 1 minute ago, The Swede said: Ik las het net ook. Spijtig voor de Belgische autosport. Wel een duidelijk teken naar Vandoorne toe dat hij gewoon nooit F1 meer gaat halen. Heeft het destijds blijkbaar toch erg verknald. Klopt niet. Hij heeft de pech gehad van naast Alonso te komen in een team dat niet presteerde en de volle focus legde op Alonso. Daarnaast is er nu een hele hoop jong (super)talent dat vast ligt bij alle grote teams. Russell is een Mercedes junior Piloot, het zou dom zijn van hen om die geen kans te geven. 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Voor de kijker wel heel interessant imho. Gaat een goeie benchmark zijn om te kijken hoe snel die wagen eigenlijk is, met eenzelfde rijder maar met een andere wagen. Wie neemt het zitje van Russell voor z'n rekening bij Williams? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 36 minutes ago, Monterey Jack said: Russell bevestigd door Mercedes, Jack Aitkin krijgt zijn f1 debuut in de Williams Geen idee @Polygoon 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Sta me toe dat vreemd te vinden, enfin, ik heb dat toch nog nooit ergens anders gezien, dat men in de racerij iemand uit een concurrerend team haalt om een piloot te vervangen? Is alsof ze bij Audi een vervanger moeten zoeken voor een race en dan een fabriekspiloot van Mercedes pakken, die dan op zijn beurt weer vervangen moet worden? Hoe kan dat allemaal contractueel? Quote
Challazer 4.459 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Waar heb je reserverijders voor vraag ik me dan af? Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 4 minutes ago, ir_fuel said: Sta me toe dat vreemd te vinden, enfin, ik heb dat toch nog nooit ergens anders gezien, dat men in de racerij iemand uit een concurrerend team haalt om een piloot te vervangen? Is alsof ze bij Audi een vervanger moeten zoeken voor een race en dan een fabriekspiloot van Mercedes pakken, die dan op zijn beurt weer vervangen moet worden? Hoe kan dat allemaal contractueel? Dagelijkse kost in het voetbal. Williams rijdt met Mercedes motoren en was eigenlijk daar al gezet om te oefenen zeker? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 3 minutes ago, ICM said: Dagelijkse kost in het voetbal. Spelers van Anderlecht die Club Brugge gaan depanneren???? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 8 minutes ago, ir_fuel said: Sta me toe dat vreemd te vinden, enfin, ik heb dat toch nog nooit ergens anders gezien, dat men in de racerij iemand uit een concurrerend team haalt om een piloot te vervangen? Is alsof ze bij Audi een vervanger moeten zoeken voor een race en dan een fabriekspiloot van Mercedes pakken, die dan op zijn beurt weer vervangen moet worden? Hoe kan dat allemaal contractueel? Williams heeft een motorendeal met Mercedes, Mercedes neemt in die deal op dat er een Mercedes Junior moet rijden bij Williams voor een paar % korting, Williams gaat akkoord. In de kleine lettertjes zal dan wel staan dat als Mercedes het wil, ze in onderling overleg (en met nog wat % korting) die piloot ook terug kunnen halen als ze dat willen. F1 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 4 minutes ago, Challazer said: Waar heb je reserverijders voor vraag ik me dan af? Voor als de vegan hamburger van Hamilton slecht op de maag is gevallen vrijdagavond en hij zaterdag niet kan rijden. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Voor als de vegan hamburger van Hamilton slecht op de maag is gevallen vrijdagavond en hij zaterdag niet kan rijden. Dan kunnen ze Russell toch ook uit de Williams plukken? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Uiteindelijk logische keuze van Mercedes. Ze willen Russel testen, heeft ook hands on F1 2020 ervaring alsook de huidige banden. Jammer voor SVD. Maar hij mag ni klagen. Was afgeschreven voor F1 en zit nu toch voor Merc in hun officieel FE team. 1 Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 35 minutes ago, ir_fuel said: Spelers van Anderlecht die Club Brugge gaan depanneren???? Ik volg het niet in detail, maar spelers worden toch 'uitgeleend' aan andere clubs? In Champions League toestanden komen ze elkaar dan toch ook tegen? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Just now, ICM said: Ik volg het niet in detail, maar spelers worden toch 'uitgeleend' aan andere clubs? In Champions League toestanden komen ze elkaar dan toch ook tegen? Dat is toch voor een gans seizoen, en niet last-minute voor 1 wedstrijd? Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 1 minute ago, ir_fuel said: Dat is toch voor een gans seizoen, en niet last-minute voor 1 wedstrijd? Ah, op die manier inderdaad niet, denk ik. Quote
jag_alp 15 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 +1 Mich, spijtig voor Vandoorne. Mick Schumacher naar HAAS F1. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Just now, jag_alp said: +1 Mich, spijtig voor Vandoorne. Mick Schumacher naar HAAS F1. Ik hoop dat hij in Abu Dhabi dan ook de F2 wint, anders heeft Callum Ilott een probleem Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Dus... we krijgen een reeks van debutanten in korte tijd 2020 Latifi, Aitken en Fittipaldi 2021 Mick Schumacher, Mazepin Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.