Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Je snapt Hamilton duidelijk niet. Als hij stopt met F1 dan hangt hij zijn helm aan de wilgen, die gaat niet meer racen maar zich concentreren op andere bezigheden. Verwacht je maar aan een kledinglijn of zo.
Is hij daar nu al niet mee bezig? En wie weet wat er zal gebeuren, we leven niet in zijn hoofd dus alles is speculatie, of het nu van mij komt of van jou maakt niet uit.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Ice_Ken zei:

Wel, HAM zit al heel lang in de F1. En van wat ik zie wordt die niet echt happy van de plannen van F1 naar de komende jaren. Nu hij alle records heeft kan hij zich buiten F1 gaan bewijzen, ik denk dat hij ook daaraan zit te denken. Waarom is zijn contract nog niet rond voor volgend jaar? Hij heeft al gehint op een vertrek in Monza, en nu hij die nieuwe Pirelli's getest heeft ziet hij het de verkeerde richting uit gaan met de autos. Hij trok dat letterlijk in twijfel in het interview van 2 weken geleden na de vrije trainingen.

Er is zoveel meer autosport dan F1, in F1 kan hij enkel blijven om zijn statistieken op te drijven wat niet echt een meerwaarde is als je al de beste ooit bent.

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk
 

Tuurlijk is er nog heel veel autosport.
Maar F1 is het hoogste wat je kan bereiken én HAM is nog altijd niet ooit. 
Mocht hij ooit de ambitie hebben om Le Mans, Daytona of wat dan te rijden... dan heeft hij nog meer dan tijd zat. Maar die ambitie heeft hij in mijn ogen totaal niet. 
Als ie stopt, is het om zwarte mensen overal ter wereld te gaan verdedigen ofzo, maar niet meer om te racen.

Welke piloot was fan van de geblazen, soundloze V6 die er kwam in 2014? Alles went, dus nieuwe banden en nieuwe regels vanaf 2022 vast ook wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, msxx zei:

Je snapt Hamilton duidelijk niet. Als hij stopt met F1 dan hangt hij zijn helm aan de wilgen, die gaat niet meer racen maar zich concentreren op andere bezigheden. Verwacht je maar aan een kledinglijn of zo.

Een LH kledinglijn bij Tommy Hilfiger of een zonnebrillenlijn bij Police bedoel je dan?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, msxx said:

Je snapt Hamilton duidelijk niet. Als hij stopt met F1 dan hangt hij zijn helm aan de wilgen, die gaat niet meer racen maar zich concentreren op andere bezigheden. Verwacht je maar aan een kledinglijn of zo.

zangcarrière, duet samen met zn ex.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Ice_Ken said:

Wel, HAM zit al heel lang in de F1. En van wat ik zie wordt die niet echt happy van de plannen van F1 naar de komende jaren. Nu hij alle records heeft kan hij zich buiten F1 gaan bewijzen, ik denk dat hij ook daaraan zit te denken
 

hebben ze niet opzettelijk de regels in F1 veranderd om de dominantie van Schumacher te breken? 
tijd dat ze nog eens op de reset knop duwen van het ganse circus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, teus_ said:

hebben ze niet opzettelijk de regels in F1 veranderd om de dominantie van Schumacher te breken? 
tijd dat ze nog eens op de reset knop duwen van het ganse circus. 

dat herinner ik mij niet zo goed maar men probeerde al een tijd het vermogen van die V10's te temperen door een rev limit op 19k rpm bijvoorbeeld. In 2006 (laatste Ferrari jaar Schumi) zijn ze dan naar 2.4 V8 gegaan. Ik denk dat de instroom van Alonso, Raikonnen en Hamilton belangrijker was om Schumi en Ferrari te stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Maxime S zei:

Tuurlijk is er nog heel veel autosport.
Maar F1 is het hoogste wat je kan bereiken én HAM is nog altijd niet oud. 
Mocht hij ooit de ambitie hebben om Le Mans, Daytona of wat dan te rijden... dan heeft hij nog meer dan tijd zat. Maar die ambitie heeft hij in mijn ogen totaal niet. 
Als ie stopt, is het om zwarte mensen overal ter wereld te gaan verdedigen ofzo, maar niet meer om te racen.

Welke piloot was fan van de geblazen, soundloze V6 die er kwam in 2014? Alles went, dus nieuwe banden en nieuwe regels vanaf 2022 vast ook wel. 

 

edit: ' ...HAM is nog altijd niet oud'

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Maxime S zei:

 

edit: ' ...HAM is nog altijd niet oud'

Leeftijd is inderdaad relatief, al is welenkel Raikkonen ouder dit seizoen. Volgend seizoen komt Alonso er nog tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om andere kampioenschappen te rijden (ik denk dan vooral aan endurance) heeft hij nog heel veel tijd.

Maar ik denk ook dat Hamilton na zijn F1 carriere zich waarschijnlijk gaat opwerpen als wereldverbeteraar en geen stuur meer zal vastpakken, om een paar jaar later zijn beklag te doen over hoeveel spijt hij heeft van alle vervuiling die hij heeft veroorzaakt tijdens zijn carriere, en dat hij tot inkeer is gekomen.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je ziet wat Russell daar met die auto toonde, mja, hoe superieur moet je Hamilton op zo een moment nog inschatten tov de rest van het veld? 

Steek Verstappen eens in die auto?

 

Ik vind het echt een triestige boel, die F1, door de dominantie van 1 merk. Al die instroom, en niemand gaat iets kunnen laten zien. Wat gaan ze bij HAAS uit de hoge hoed toveren volgend seizoen? Van podiums rijden in F2, kampioenschap winnen tot ergens het pak vullen in de F1? Tof. Een echte jongensdroom.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ir_fuel said:

Om andere kampioenschappen te rijden (ik denk dan vooral aan endurance) heeft hij nog heel veel tijd.

Maar ik denk ook dat Hamilton na zijn F1 carriere zich waarschijnlijk gaat opwerpen als wereldverbeteraar en geen stuur meer zal vastpakken, om een paar jaar later zijn beklag te doen over hoeveel spijt hij heeft van alle vervuiling die hij heeft veroorzaakt tijdens zijn carriere, en dat hij tot inkeer is gekomen.

Al wil hij een vrouw worden en Cirque du soleil redden. Who cares?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, ICM said:

Al wil hij een vrouw worden en Cirque du soleil redden. Who cares?

Onder het motto "who cares" kan je gewoon dit topic op slot doen. Kijken naar de race en voor de rest gewoon je bek houden, want who cares?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, ir_fuel said:

Onder het motto "who cares" kan je gewoon dit topic op slot doen. Kijken naar de race en voor de rest gewoon je bek houden, want who cares?

Helemaal niet, je mag je mening hier schrijven.

Dat hierboven was de mijne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, ir_fuel said:

En als je ziet wat Russell daar met die auto toonde, mja, hoe superieur moet je Hamilton op zo een moment nog inschatten tov de rest van het veld? 

Steek Verstappen eens in die auto?

Er is wel nog steeds een verschil tussen Hamilton en Bottas. Er zijn genoeg races geweest dit jaar waar Hamilton Bottas gewoon verloren reed, zelfs dubbelde. In quali is het soms heel nipt, maar andere keren schudt Hamilton 3 a 5 tienden uit zijn mouw. Bottas had volgens mij ook gewoon een rotslecht weekend. Op basis van vorig weekend kan je niets zeggen over Hamilton vind ik, je kan enkel vragen stellen rond Bottas. Je moet maar een week of 3 terug gaan in de tijd, naar Turkije, om te zien wat het verschil is tussen een Hamilton en Bottas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Monterey Jack said:

Er is wel nog steeds een verschil tussen Hamilton en Bottas. Er zijn genoeg races geweest dit jaar waar Hamilton Bottas gewoon verloren reed, zelfs dubbelde. In quali is het soms heel nipt, maar andere keren schudt Hamilton 3 a 5 tienden uit zijn mouw. Bottas had volgens mij ook gewoon een rotslecht weekend. Op basis van vorig weekend kan je niets zeggen over Hamilton vind ik, je kan enkel vragen stellen rond Bottas. Je moet maar een week of 3 terug gaan in de tijd, naar Turkije, om te zien wat het verschil is tussen een Hamilton en Bottas. 

Of Bottas heeft gewoon geluk van in een hele snelle auto te zitten en zou er in een andere helemaal niet aan te pas komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Of Bottas heeft gewoon geluk van in een hele snelle auto te zitten en zou er in een andere helemaal niet aan te pas komen?

Draaide goed in een redelijk goede Williams, maar had nooit die promotie gekregen als ze alle tijd en keus hadden. Hij was een noodoplossing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ergens is ie wel de ideale tweede piloot toch? 
Ok, soms laat hij wel een steek vallen maar in't algemeen best wel goede tweede piloot. 
Volgt mooi wat Mercedes en HAM hem opleggen, heeft geen groot ego en zal het team nooit in gevaar brengen zoals ROS en HAM het ooit wel deden?
(Of VET en WEB destijds bij RB of Senna en Prost, of...) 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Een Rus met geld, wat had je verwacht? :D 

Voila, in de F2 was hij ook iedereen van de baan aan het duwen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En reactie van het grietje in die video:

Klinkt helemaal niet als de statement van iemand die net omgekocht is. ( zeker omdat ze pas vanmorgen elkaar beginnen volgen zijn op Instagram 😀).

y4hsg06q65461.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid