Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
20 minutes ago, Lotuzzz said:

Imo een vrij laconieke post, alsof het al in orde is:

image.png.cef870c8c5c02b55da7df756b29ed674.png

Ook niet echt de meest slimme zet qua PR vind ik :fp: Vooral het 2e zinnetje. Het eerste tot daar aan toe, dat was al geweten dat hij daar sowieso ging zijn als reserverijder.

Op zijn Instagram story is het nog beter:

FA11EAA1-EE89-428D-87C4-6C85DD99AC7D.thumb.png.cc8a390247ff90b7ae05a040af7e0480.png

83926F80-9319-4BE2-95F5-5ACF5B6525DA.thumb.png.5d3cf6edccdee7be319c063ce1547e82.png

Geplaatst:

Moest het Sam zijn, die zou het wel weten te verpakken [emoji38][emoji51]

Geplaatst:

Russell bevestigd door Mercedes, Jack Aitkin krijgt zijn f1 debuut in de Williams 

0874DA19-FA83-4BA2-9C11-ABE92061B68A.thumb.jpeg.fcf5286acecde25aa0575cf9ee0275a6.jpeg

Jammer voor Stoffel, geweldig voor George

• Whut?! 1
Geplaatst:
6 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Russell bevestigd door Mercedes, Jack Aitkin krijgt zijn f1 debuut in de Williams 

0874DA19-FA83-4BA2-9C11-ABE92061B68A.thumb.jpeg.fcf5286acecde25aa0575cf9ee0275a6.jpeg

Jammer voor Stoffel, geweldig voor George

Evalueren ze hiermee Russel of Bottas? :D 

Voor Stoffel is het nu wel duidelijk denk ik... hij is hun verzekeringspremie maar niet hun voorkeur.

Geplaatst:

Ik las het net ook. Spijtig voor de Belgische autosport. :(

Wel een duidelijk teken naar Vandoorne toe dat hij gewoon nooit F1 meer gaat halen. 
Heeft het destijds blijkbaar toch erg verknald. 

Geplaatst:
22 minutes ago, msxx said:

Evalueren ze hiermee Russel of Bottas? :D 

Voor Stoffel is het nu wel duidelijk denk ik... hij is hun verzekeringspremie maar niet hun voorkeur.

Ik denk dat Stoffel zelfs geen verzekeringspremie meer is :lol: 

1 minute ago, The Swede said:

Ik las het net ook. Spijtig voor de Belgische autosport. :(

Wel een duidelijk teken naar Vandoorne toe dat hij gewoon nooit F1 meer gaat halen. 
Heeft het destijds blijkbaar toch erg verknald. 

Klopt niet. Hij heeft de pech gehad van naast Alonso te komen in een team dat niet presteerde en de volle focus legde op Alonso. Daarnaast is er nu een hele hoop jong (super)talent dat vast ligt bij alle grote teams. Russell is een Mercedes junior Piloot, het zou dom zijn van hen om die geen kans te geven. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor de kijker wel heel interessant imho. Gaat een goeie benchmark zijn om te kijken hoe snel die wagen eigenlijk is, met eenzelfde rijder maar met een andere wagen.

Wie neemt het zitje van Russell voor z'n rekening bij Williams?

Geplaatst:
36 minutes ago, Monterey Jack said:

Geen idee @Polygoon :D 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Sta me toe dat vreemd te vinden, enfin, ik heb dat toch nog nooit ergens anders gezien, dat men in de racerij iemand uit een concurrerend team haalt om een piloot te vervangen?

Is alsof ze bij Audi een vervanger moeten zoeken voor een race en dan een fabriekspiloot van Mercedes pakken, die dan op zijn beurt weer vervangen moet worden? Hoe kan dat allemaal contractueel? :D 

Geplaatst:

Waar heb je reserverijders voor vraag ik me dan af? 

Geplaatst:
4 minutes ago, ir_fuel said:

Sta me toe dat vreemd te vinden, enfin, ik heb dat toch nog nooit ergens anders gezien, dat men in de racerij iemand uit een concurrerend team haalt om een piloot te vervangen?

Is alsof ze bij Audi een vervanger moeten zoeken voor een race en dan een fabriekspiloot van Mercedes pakken, die dan op zijn beurt weer vervangen moet worden? Hoe kan dat allemaal contractueel? :D 

Dagelijkse kost in het voetbal.

Williams rijdt met Mercedes motoren en was eigenlijk daar al gezet om te oefenen zeker?

Geplaatst:
3 minutes ago, ICM said:

Dagelijkse kost in het voetbal.

Spelers van Anderlecht die Club Brugge gaan depanneren????

Geplaatst:
8 minutes ago, ir_fuel said:

Williams heeft een motorendeal met Mercedes, Mercedes neemt in die deal op dat er een Mercedes Junior moet rijden bij Williams voor een paar % korting, Williams gaat akkoord. In de kleine lettertjes zal dan wel staan dat als Mercedes het wil, ze in onderling overleg (en met nog wat % korting) die piloot ook terug kunnen halen als ze dat willen.

F1

paid pay day GIF

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minutes ago, Challazer said:

Waar heb je reserverijders voor vraag ik me dan af? 

Voor als de vegan hamburger van Hamilton slecht op de maag is gevallen vrijdagavond en hij zaterdag niet kan rijden.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Voor als de vegan hamburger van Hamilton slecht op de maag is gevallen vrijdagavond en hij zaterdag niet kan rijden.

Dan kunnen ze Russell toch ook uit de Williams plukken? :D 

Geplaatst:

Uiteindelijk logische keuze van Mercedes. Ze willen Russel testen, heeft ook hands on F1 2020 ervaring alsook de huidige banden.

Jammer voor SVD. Maar hij mag ni klagen. Was afgeschreven voor F1 en zit nu toch voor Merc in hun officieel FE team.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
35 minutes ago, ir_fuel said:

Spelers van Anderlecht die Club Brugge gaan depanneren????

Ik volg het niet in detail, maar spelers worden toch 'uitgeleend' aan andere clubs? In Champions League toestanden komen ze elkaar dan toch ook tegen?

Geplaatst:
Just now, ICM said:

Ik volg het niet in detail, maar spelers worden toch 'uitgeleend' aan andere clubs? In Champions League toestanden komen ze elkaar dan toch ook tegen?

Dat is toch voor een gans seizoen, en niet last-minute voor 1 wedstrijd?

Geplaatst:
1 minute ago, ir_fuel said:

Dat is toch voor een gans seizoen, en niet last-minute voor 1 wedstrijd?

Ah, op die manier inderdaad niet, denk ik.

Geplaatst:

+1 Mich, spijtig voor Vandoorne.

Mick Schumacher naar HAAS F1.

Geplaatst:
Just now, jag_alp said:

+1 Mich, spijtig voor Vandoorne.

Mick Schumacher naar HAAS F1.

Ik hoop dat hij in Abu Dhabi dan ook de F2 wint, anders heeft Callum Ilott een probleem

Geplaatst:

Dus... we krijgen een reeks van debutanten in korte tijd

2020

Latifi, Aitken en Fittipaldi

2021

Mick Schumacher, Mazepin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid