msxx 7.826 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 5 minuten geleden, Redfive zei: Ham mag dan wel de snelste wagen hebben, hij moet wel elke race weer opnieuw presteren en er staan. En dat doet ie al jaren aan een stuk. Ik wil het anderen nog wel zien doen. En ja ik kijk door een LH44 bril, al jaren trouwens. Maar enkel en alleen de Mercedes verantwoordelijk stellen voor de jarenlange prestaties is 'kort door de bocht'. Ok, Russel deed ferme dingen verleden jaar, maar dat was 1 race. De toekomst zal uitwijzen hoe consistent hij is en hoeveel jaar hij aan de absolute top zal meedraaien. Iets van LH al lang en breed bewezen heeft dat dat kan. Ik moet dan altijd denkenaan Stoffel, was ook briljant in zijn invalrace… Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 25 minuten geleden, The Swede zei: Ik denk dat de discussie echt wel serieus getint wordt door wie fan is van wie. Ongelooflijk he. Blijkbaar is het ook moeilijk om gewoon de feiten op te lijsten....... en op basis daarvan een situatie in te schatten. Quote
Redfive 242 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 3 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ongelooflijk he. Blijkbaar is het ook moeilijk om gewoon de feiten op te lijsten....... en op basis daarvan een situatie in te schatten. Dat is nu precies de definitie van een discussie: dat is een uitwisseling van meningen, en een mening wordt subjectief gevormd door feiten. De ene ziet het zo, de andere anders.. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 7 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Ongelooflijk he. Blijkbaar is het ook moeilijk om gewoon de feiten op te lijsten....... en op basis daarvan een situatie in te schatten. Wat Redfive zegt dus. Jij ziet het als X en andere mensen als Y 2 minuten geleden, Redfive zei: Dat is nu precies de definitie van een discussie: dat is een uitwisseling van meningen, en een mening wordt subjectief gevormd door feiten. De ene ziet het zo, de andere anders.. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Ik ben akkoord dat Hamilton al jaren meedraait, maar dat deden Senna, Prost en Mansell ook en toch kwam die “kleuter” van een Schumacher hen plots toch kloppen. Ik zou beide piloten graag eens in dezelfde wagen zien. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Zojuist, Redfive zei: Dat is nu precies de definitie van een discussie: dat is een uitwisseling van meningen, en een mening wordt subjectief gevormd door feiten. De ene ziet het zo, de andere anders.. Er is inderdaad interpretatie van de feiten waardoor men een mening vormt. Perceptie is net het interpreteren van de feiten door je eigen referentiekader. De meeste mensen zijn zodanig gekleurd in hun interpretatie dat ze de feiten niet kunnen zien. De feiten zijn echter wat ze zijn. Het enige waar je eerlijk kan over spreken, is dat niet alle feiten openbaar zijn gemaakt. Als de feiten zijn gekend, liggen die vast. Het is geen quantumfysica hé. @Tommie 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 19 minuten geleden, dragonfly zei: Wat Redfive zegt dus. Jij ziet het als X en andere mensen als Y Dat is voetbalsupporters praat De scheidsrechters (meervoud), met hulp van VAR beelden en scheidsrechters hebben een beslissing genomen. In dit geval zelfs na de wedstrijd in alle rust. In 95% van de gevallen is zo een beslissing wel degelijk goed gefundeerd en heeft een scheidsrechter op champions league niveau toch wel wat adelbrieven in zijn vak. De reden dat Max twee licentie punten worden afgenomen is toch wel een belangrijk signaal (zonder veel invloed op het WK an sich, maar wel een duidelijk signaal richting zijn onsportief gedrag). Tis niet dat den arbiter van matchen a la "Erps-Kwerps vs Ginderbuiten" plots "Manchester United tegen Real Madrid" fluit he. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 28 minutes ago, msxx said: Ik moet dan altijd denkenaan Stoffel, was ook briljant in zijn invalrace… In welke auto was dat? Hij is daar echt wel op het slechts mogelijke moment bij McLaren ingestapt he. 1 Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 1 minuut geleden, ir_fuel zei: In welke auto was dat? Hij is daar echt wel op het slechts mogelijke moment bij McLaren ingestapt he. Mjah, het gaat mij om het vergelijk met zijn teamgenoot. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Dus… wie wint de laatste race? Quote
Redfive 242 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 15 minuten geleden, The Swede zei: Dus… wie wint de laatste race? Diegene die als eerste over de finish gaat. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 22 minuten geleden, The Swede zei: Dus… wie wint de laatste race? Bottas. Ham en Ver raken niet aan de finish. 2 3 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Dus VER wint het kampioenschap? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 4 minuten geleden, The Swede zei: Dus VER wint het kampioenschap? Dat durf ik dan weer niet te zeggen........... Wie rijdt er Hamilton uit? Indien dat Perez is, is Ver idd WK. Als Verstappen hem er uit rijdt, wordt het weer leuk qua discussies....... Het perfecte scenario voor Verstappen is dat Perez in Verstappen knalt waardoor Verstappen in Hamilton vliegt Mocht ik strateeg zijn en we kunnen het zo spelen ....................... 1 Quote
Joske 922 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Zou ge dan gene Torro Rosso pakken ipv Perez? De kans dat die voor Perez staan is groter tegenwoordig Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Bottas zou er natuurlijk ook Verstappen kunnen uitknallen Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Zojuist, Jokke_vlo zei: Bottas zou er natuurlijk ook Verstappen kunnen uitknallen Zou een mooi envelopje vangen, denk ik. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 3 minuten geleden, ICM zei: Zou een mooi envelopje vangen, denk ik. En er nooit iets over zeggen Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Merc gaat gewoon 1 en 2 kwalificeren en daarna de race strategisch beheersen tot aan start/finish. Om iemand er af te rijden moet je eerst in de buurt raken, en ik denk niet dat ze dat gaan doen op dat circuit. Maar ik hoop dat ik mis ben Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 17 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Bottas zou er natuurlijk ook Verstappen kunnen uitknallen Hij heeft dat al eens gedaan Quote
Redfive 242 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Mannekes, wat is dat voor onsportief gedachtengoed hier? Er uit knallen? Dan spelen die wel met levens, en kom niet af dat LH dat in Silverstone express deed. Rij zelf maar eens tegen 300 km/u zij aan zij naar een bocht, dat zijn split seconds en split mm waarin en waarover men dan moet beslissen. Dus liefst geen express botsingen, dat de snelste en de beste strategie mag winnen, whoever that will be.. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 6 minuten geleden, Redfive zei: de beste strategie mag winnen Voor verstappen is dat de anderen der uit knallen Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 8 december 2021 Auteur Geplaatst: 8 december 2021 Lewis wint gewoon zijn achtste titel zondag hoor. Indien niet moet ik iets slopen. Mss best de race niet thuis zien... Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 2 uren geleden, The Swede zei: Ik zou beide piloten graag eens in dezelfde wagen zien. Zou het tijdens RoC? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 1 uur terug, Jokke_vlo zei: Bottas zou er natuurlijk ook Verstappen kunnen uitknallen Of Bottas kan Hamilton eruit knallen als afscheidsgeschenkje. "Hey James, this is Vallteri, sorry about that" Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.