Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Geplaatst:

Als je de beelden zo ziet, bleven die mensen op de tribune eigenlijk allemaal nogal redelijk kalm, toen ze die auto op hen af zagen komen.

Geplaatst:

Man man man hoor dat manwijf schreeuwen. ?

Geplaatst:
20 uren geleden, Monterey Jack zei:

De eerste foto hier ook

Geplaatst:

Prachtige race maar zoals hiervoor al gepost. Achterlijke eikels bij Ferrari. Je moet Leclerc Sainz passeren toen het duidelijk was dat hij sneller was. Hij reed in no time ervan weg. Toen die safetycar, wat bezielt heb om Sainz wel binnen te roepen en Leclerc niet. Ze hebben dit seizoen echt wel in hun eigen voet geschoten bij de roden.

Geplaatst:
1 uur geleden, Salokin zei:

Prachtige race maar zoals hiervoor al gepost. Achterlijke eikels bij Ferrari. Je moet Leclerc Sainz passeren toen het duidelijk was dat hij sneller was. Hij reed in no time ervan weg. Toen die safetycar, wat bezielt heb om Sainz wel binnen te roepen en Leclerc niet. Ze hebben dit seizoen echt wel in hun eigen voet geschoten bij de roden.

Sainz stond op het punt z'n eerste race te winnen, ik begrijp gerust dat het moeilijk ligt om iemand dat te ontnemen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
36 minuten geleden, Martini Racing zei:

Sainz stond op het punt z'n eerste race te winnen, ik begrijp gerust dat het moeilijk ligt om iemand dat te ontnemen.

Dit. 

Enorm genoten van deze race. Sainz gaat een enorme vertrouwensboost hebben gekregen door de overwinning en het team zal ook deugd gehad hebben van de overwinning. 

Vind dat ze al ergere fouten gemaakt hebben in de tactiek dan dit weekend, ze winnen tenminste nog hier. 

De battles op het laatste tussen LEC, HAM en PER waren :inlove:  Herstart met het duel tussen SAI en VER was ook heerlijk. 

Zo’n races mogen er nog komen. 

En, Spa ???

Geplaatst:

In de duels blijft Max toch een vuile speler...

• Grappig 1
Geplaatst:

Beter kijken dan.

Geplaatst:

In de duels blijft Hamilton toch een vuile speler ? 

Aja en er is nog zo'n video van in Brazilië

Geplaatst:
4 minuten geleden, dragonfly zei:

In de duels blijft Hamilton toch een vuile speler ? 

Aja en er is nog zo'n video van in Brazilië

Gaan we beginnen over Brazilië?

Als het is om te stoken, blijven proberen, Hamilton is zeker geen vuile rijder. We kunnen een filmpjes marathon aanleggen, maar ik win toch geheid.

Max hierboven duwt gwn de mensen van de piste. En met Max wil ik ook een filmpjes marathon doen, maar dan ga je uit je pijp mogen komen.

• Grappig 1
Geplaatst:

bleiters... laat ze toch racen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 uren geleden, Challazer zei:

Dit. 

Enorm genoten van deze race. Sainz gaat een enorme vertrouwensboost hebben gekregen door de overwinning en het team zal ook deugd gehad hebben van de overwinning. 

KLopt, maar langs de andere kant: hoeveel keer zal VER nog punten laten liggen?

Dit was DE kans om maximaal punten te pakken en de achterstand op VER in te halen. En dat hebben ze nu laten liggen... 

Ik denk niet dat Toto in der tijd BOT zijn eerste overwinning had laten pakken, als HAM zo veel punten moest goed maken...

Geplaatst:
1 uur geleden, TCT zei:

Beter kijken dan.

Ligt deels gewoon aan die asfalten uitloopstroken. Zowel de 'aanvaller' als de 'verdediger' gedragen zich ernaar als die er liggen.

Geplaatst:
2 uren geleden, Maxime S zei:

Dit was DE kans om maximaal punten te pakken en de achterstand op VER in te halen. En dat hebben ze nu laten liggen... 

Ik denk niet dat Toto in der tijd BOT zijn eerste overwinning had laten pakken, als HAM zo veel punten moest goed maken...

Das ook weer waar. 

Geplaatst:
4 uren geleden, Maxime S zei:

Met point exactly.

Bij Redbull en Mercedes is het simpel. Even aan de kant jongens, piloot 1 wil voorbij. 

Geplaatst:

Geen Spa meer om naar Vegas te kunnen gaan, really? Wat is dat nu voor een gelul....

Geplaatst:

Karma voor het afbreken van de challet.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, PJH zei:

Geen Spa meer om naar Vegas te kunnen gaan, really? Wat is dat nu voor een gelul....

Als je 't zo bekijkt lijkt dat zo wel, maar denk vooral ook aan Zandvoort, Imola die er in Europa bijgekomen zijn.

Geplaatst:

En centen, die Amerikanen geven niets om Spa. Was vorig jaar ook een farce met parking en omwegen.

Over de race zwijgen we best want daar kunnen ze niets aan doen.

Geplaatst:

Die hebben nu toch wel geluk gehad mzt die rode vlag... goe zot. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid