Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Op 1/6/2022 om 11:12, ir_fuel zei:

De commentaren op F1 TV waren ook heerlijk. Zoveel voorwaardelijke wijs heb ik nog nooit gehoord. "we zouden wel eens", "dit kan wel eens leiden tot", "misschien gaat dit nog", "dit kan nog", "als dat zo is dan zullen we".

JUST NIKS :lolz: 

 

Op 29/5/2022 om 22:44, ICM zei:

De laatste 15 minuten, onze Gaetan bijna buiten zichzelf: “de vier eerste, in hetzelfde beeld, alles kan nog, wat gaat dat geven!!”

Niets tiens. 

En dat heeft niets gegeven. In dezelfde volgorde geëindigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstappen probeerde nog druk te zetten op het einde maar Leclerc was precies al mentaal gebroken leek me -.-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/6/2022 om 11:10, ir_fuel zei:

Wat Alonso daar heeft uitgezet vat dat hele circus mooi samen.

Als je een piloot die 3s trager is niet kan inhalen ... tja ...

Verschil tussen 3 sec trager zijn vs rijden maakt wel immens verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een marteltuig die Mercedes. Als ik met Hamilton al medelijden krijg, is 't ver gekomen. Met Russell sowieso; welkom in 't Beloofde Land :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeffrey Van Hooydonck, dat is pas een marteltuig als commentator, amai :fp: bij iedere bocht 'ooeeh, dat is wel heel dicht' en bij iedere auto die remt 'ow, ow'. Hij klonk heel de uitzending als een bezorgde moeder die haar zonen voor het eerst ziet racen. En dan nog met een veel te hese stem.

Hopelijk was dit zijn laatste optreden dit seizoen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mbman zei:

F1 kijk je op la deux / Tipik

Ik ben fan! Maar daar zijn ook weer voor- en tegenstanders. 't Is in elk geval al 20j hetzelfde dus nooit verrassend slecht :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck zeg. Dat er iets mis zou gaan stond in de sterren geschreven maar dit, …. Ik weet niet wat ik erger vond; een niet competitieve auto en strijden om in de buurt van de top 5 te geraken of dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ferrari Ferrari Ferrari... Elke GP is het iets met hen. Niet normaal! 
alle troeven in hand dit seizoen en telkens weer slagen ze er in om het verknoeien. Echt erg! 

Na de opgave van LEC maar met een half oog meer gekeken.
Zelfs het laatste uur van de LM24 was nog altijd mooier/spannender om naar te kijken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/6/2022 om 16:48, Wouterr zei:

Jeffrey Van Hooydonck, dat is pas een marteltuig als commentator, amai :fp: bij iedere bocht 'ooeeh, dat is wel heel dicht' en bij iedere auto die remt 'ow, ow'. Hij klonk heel de uitzending als een bezorgde moeder die haar zonen voor het eerst ziet racen. En dan nog met een veel te hese stem.

Hopelijk was dit zijn laatste optreden dit seizoen.

Wedden dat je 'm al mist? Bij deze:

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/6/2022 om 16:48, Wouterr zei:

Jeffrey Van Hooydonck, dat is pas een marteltuig als commentator, amai :fp: bij iedere bocht 'ooeeh, dat is wel heel dicht' en bij iedere auto die remt 'ow, ow'. Hij klonk heel de uitzending als een bezorgde moeder die haar zonen voor het eerst ziet racen. En dan nog met een veel te hese stem.

Hopelijk was dit zijn laatste optreden dit seizoen.

Dramatisch! Ik dacht dat Kris Wauters al erg was, maar amai :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, msxx zei:

Nog mensen met F1 pro die afgelopen race veroordeeld waren tot NL commentaar? 

Sinds afgelopen race weekend was NL commentaar terug beschikbaar via F1TV.
Onderaan rechts in videoplayer kon je taal terug wijzigen naar Engels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Fille zei:

Sinds afgelopen race weekend was NL commentaar terug beschikbaar via F1TV.
Onderaan rechts in videoplayer kon je taal terug wijzigen naar Engels.

Het wijzigen had op de ipad en apple tv geen effect…

Hopelijk komend weekend geen last meer van 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, msxx zei:

Nog mensen met F1 pro die afgelopen race veroordeeld waren tot NL commentaar? 

Geen last van gehad en zelfs Sky commentaar gebruikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af hoe Mercedes gaat reageren op het stuiteren en de FIA’s richtlijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie race in Canada. 
Gezien ik weer uitgesteld heb gekeken, geen live commentaar gevolgd in de whatsapp.

Maar, Ferrari klungelt... again... Een stop voor LEC die bijna 6 seconden duwt en hem achter het groepje van van 4 doet met oa de twee Alpine's. 
Indien ze daar een stop van 2,5 sec hadden gedaan, had ie volgens mij RUS kunnen pakken en zelfs misschien HAM. Niet?

Ook de laatste stop van Sainz was te lang (3,5) sec en komt op die manier net na VER buiten. Had er misschien net voor kunnen uitkomen, nee?
Er is echt elke race iets bij Ferrari toch!? 
Maar goed, Sainz heeft mooi druk blijven zetten vond ik. 't Heeft niet mogen zijn helaas, maar hij had de overwinning ook verdiend!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Maxime S zei:

Mooie race in Canada. 
Gezien ik weer uitgesteld heb gekeken, geen live commentaar gevolgd in de whatsapp.

Maar, Ferrari klungelt... again... Een stop voor LEC die bijna 6 seconden duwt en hem achter het groepje van van 4 doet met oa de twee Alpine's. 
Indien ze daar een stop van 2,5 sec hadden gedaan, had ie volgens mij RUS kunnen pakken en zelfs misschien HAM. Niet?

Ook de laatste stop van Sainz was te lang (3,5) sec en komt op die manier net na VER buiten. Had er misschien net voor kunnen uitkomen, nee?
Er is echt elke race iets bij Ferrari toch!? 
Maar goed, Sainz heeft mooi druk blijven zetten vond ik. 't Heeft niet mogen zijn helaas, maar hij had de overwinning ook verdiend!

 

En verkeerde banden voor Sainz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid