Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, Polygoon zei:

Alles wordt live in de WA gezegd, weinig om toe te voegen. 

 

Amai, wie kijkt dat live op zo'n mooie zondag 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Amai, wie kijkt dat live op zo'n mooie zondag 😅

Awel, idem! 

Ik kijk nooit live en blokkeer bijgevolg alle sociale media, radionieuws en whatsapp op zondagnamiddag. :D 

Maar ik hou wel van een nabeschouwing, maar dan ben ik in die WA hopeloos te laat ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem. Perfect om 's avonds laat van te genieten.

Ik was wel gutted toen Sjoarelke Kleirk zenne tracteur in de garage mocht parkeren. 😢 
't Is mijne favoriet (amongst others) en ik heb het langs geen kanten voor de kees, so...

Hoopvol om MB te zien evolueren!

Enkele machtige duels gezien. Zoorske van Reuzel zijn duel met de kaasklomp was machtig.

Opvallend ook hoe weinig veerkrachtig de Louis Hespetunne zich toont kort na een tegenslag.
"Miiiiiimimimimimimimi ... kan ik 't spel ni parkeren en sparen voor een volgende?"

Radiofonische muilpeer tegen z'n fashionbottekes en die rijdt ei zo na nog plaats 4!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Maxime S zei:

Awel, idem! 

Ik kijk nooit live en blokkeer bijgevolg alle sociale media, radionieuws en whatsapp op zondagnamiddag. :D 

Maar ik hou wel van een nabeschouwing, maar dan ben ik in die WA hopeloos te laat ! 

Ja volledig idem, GSM-loze zondag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton op de radio, het was weer even als een opstandige kleuter 'ik WIL al niet meer meedoen, neh!! Heeft na pech altijd zo'n momentje nodig om zich te herzetten, maar dan heeft 'ie echt wel sterk gereden imo. Wat ik ook leuk vond waren die fouten van Sainz en Verstappen in T2, waarbij Max die auto redelijk lang nog bij zich houdt, tot 'ie op het vuil geraakt en er in een tegensturende vierwielslip afgaat. Ook dat momentje van hem in T4, wow. 't Zijn geen makkelijke auto's, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

Allemaal, de Mercedes ging ook alle kanten op in de kwalificaties 

Ik bedoel inderdaad allemaal 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Lotuzzz zei:

Hamilton op de radio, het was weer even als een opstandige kleuter 'ik WIL al niet meer meedoen, neh!! Heeft na pech altijd zo'n momentje nodig om zich te herzetten, maar dan heeft 'ie echt wel sterk gereden imo. Wat ik ook leuk vond waren die fouten van Sainz en Verstappen in T2, waarbij Max die auto redelijk lang nog bij zich houdt, tot 'ie op het vuil geraakt en er in een tegensturende vierwielslip afgaat. Ook dat momentje van hem in T4, wow. 't Zijn geen makkelijke auto's, lijkt me.

Gene fan van MV33 of CS55 maar die gingen er bijna af door een windstoot, waarbij MV hem toch netjes op de baan hield. Kan wel rijden, moet je hem nageven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

RedBull op inters, geen idee of dat zo slim was. Baan ligt wel écht nat.

Die graphic klopte toen niet, stonden duidelijk op wets 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd wat er nog gaat gebeuren met de klacht van Ferrari. Echt bizar dat Verstappen geen straf kreeg voor het overschrijden van de lijn bij de pit exit. Perez zou hetzelfde gedaan hebben. Als dat beide klopt en ze krijgen de daaraan gekoppelde 5 sec is de uitslag Sainz, Leclerc, Perez, Verstappen.

Enerzijds vind ik dat ze dat zouden moeten doen als er effectief een overtreding was, anderzijds is het weer typisch F1 zeker? Duidelijk vast te stellen fouten en er wordt niet opgetreden in de race :fp: Perez was wel 'under investigation' maar voor Verstappen werd zelfs niets aangegeven. Vond tijdens de rode vlaggen de wedstrijdleiding ook maar karig met info, daarbovenop nog eens de duidelijk mindere regie van de uitzending (valt toch op dat het de enige is die niet uit handen van Liberty Media komt).

Speciale GP weer, dat vat het zowat samen voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens gelezen dat Leclerc ook hetzelfde zou gedaan hebben?

En typisch F1: in alle sporten gebeuren farçen met scheidsrechters of jurering hoor... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lotuzzz zei:

En typisch F1: in alle sporten gebeuren farçen met scheidsrechters of jurering hoor... 

Uiteraard, maar als ze het kunnen uitzenden dan moeten ze er toch naar kunnen kijken (en ofwel bestraffen, ofwel 'no further action')? Incident met Ocon en Hamilton werd ook maar 20 minuten later bestraft. Ze waren de laatste races echt beter bezig, met snel en correct bestraffen, deze GP was echt van een ander kaliber. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Benieuwd wat er nog gaat gebeuren met de klacht van Ferrari. Echt bizar dat Verstappen geen straf kreeg voor het overschrijden van de lijn bij de pit exit. Perez zou hetzelfde gedaan hebben. Als dat beide klopt en ze krijgen de daaraan gekoppelde 5 sec is de uitslag Sainz, Leclerc, Perez, Verstappen.

Enerzijds vind ik dat ze dat zouden moeten doen als er effectief een overtreding was, anderzijds is het weer typisch F1 zeker? Duidelijk vast te stellen fouten en er wordt niet opgetreden in de race :fp: Perez was wel 'under investigation' maar voor Verstappen werd zelfs niets aangegeven. Vond tijdens de rode vlaggen de wedstrijdleiding ook maar karig met info, daarbovenop nog eens de duidelijk mindere regie van de uitzending (valt toch op dat het de enige is die niet uit handen van Liberty Media komt).

Speciale GP weer, dat vat het zowat samen voor mij.

Protest tegen Perez en Max is verworpen.

Stewards zeiden dat het meeste van Max's zijn band de lijn niet gepasseerd is bij pit exit, maar wel nog op de lijn reed (niets mis mee).
Perez had zelfs niets van zijn band op de exit lijn..

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat dit de laatste GP van Monaco was (tenzij er serieuze wijzigingen aan de layout komen). Deze generatie auto's hoort daar toch echt niet thuis. Bijna een aanfluiting van de sport...

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Fille zei:

Protest tegen Perez en Max is verworpen.

Stewards zeiden dat het meeste van Max's zijn band de lijn niet gepasseerd is bij pit exit, maar wel nog op de lijn reed (niets mis mee).
Perez had zelfs niets van zijn band op de exit lijn..

Moet je er nu over gaan? Vroeger mocht je die toch niet aanraken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Die graphic klopte toen niet, stonden duidelijk op wets 🙂

Dat wist mijne copain me ook te zeggen een beke later. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, gTa zei:

Ik hoop dat dit de laatste GP van Monaco was (tenzij er serieuze wijzigingen aan de layout komen). Deze generatie auto's hoort daar toch echt niet thuis. Bijna een aanfluiting van de sport...

Noem eens een generatie welke daar wel thuis hoorde?

Dertig jaar geleden was het al 'interessant' tussen Mansell en Senna, oftewel onmogelijk om in te halen als er een slimme verdediger voor je rijdt. Zie ook vandaag met Alonso en Hamilton ... bewust drie seconden trager rijden, zonder een inhaalpoging toe te hoeven staan. Tjah.

Wel een mooie 'show', maar geen mooie race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid