Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Norris heeft bewezen dat hij het zowel bij een staande als een rollende start kan verknallen ... op dat vlak is er nog werk aan de winkel precies.

Ferme wedstrijd.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
4 uren geleden, The Swede zei:

Sainz is het omgekeerde van Verstappen. Hier is het de zoon die het talent van papa niet heeft.

Knap wel van Verstappen. Ben totaal geen fan van hem en zal dat nooit zijn, maar hij toont wel dat hij aan een stuur kan draaien.

In dergelijke omstandigheden, had ik ook Hamilton toch wel vooraan verwacht. Ik dacht dat regen net de prestatieverschillen tussen autos uitvlakt.

Sainz is een beetje een Perez, niet constant genoeg. 

Hamilton had duidelijk geen vertrouwen in de wagen. Bij Aston Martin het zelfde, Alonso was nergens. Over Aston Martin gestoken, toch weer zelfde als de jaren ervoor, bengelt op het einde van het seizoen weer achteraan.

Hier ook totaal geen fan van Max maar wat hij hier weer liet zien…petje af. 

Geplaatst:
3 uren geleden, Bjorno zei:

Sainz is een beetje een Perez, niet constant genoeg. 

Hamilton had duidelijk geen vertrouwen in de wagen. Bij Aston Martin het zelfde, Alonso was nergens. Over Aston Martin gestoken, toch weer zelfde als de jaren ervoor, bengelt op het einde van het seizoen weer achteraan.

Hier ook totaal geen fan van Max maar wat hij hier weer liet zien…petje af. 

Sainz met Perez vergelijken is hem oneer aan doen. Die staat naast Leclerc. Perez staat duidelijk achter Verstappen en is vroeger ook nooit uitzonderlijk geweest. 

Alonso en Hamilton hadden gigantisch veel last van stuiteren, wat er voor zorgde dat ze beide fysiek tot het uiterste gedreven werden als ‘oude venten’. Zeer atypisch ook dat ze beide toch wel wat fouten gemaakt hebben. Normaal top regenrijders.

Geplaatst:
8 uren geleden, vince522 zei:

Level of window licking is inderdaad weer omhoog gegaan na gisteren 😂

Adrian Newey moet toch depressief zijn?

Alonso is de max, maar gaat die nog lang blijven? Newey zal wel een dik krel bouwen maar dat gaat ook niet vanaf dag 1 zijn. Dus we zijn vertrokken voor toch wel een periode aan development en misschien zit Alonso daar niet meer tegen dat het spel echt competitief is.

en dan is er Lance… moet de max zijn om hele dagen uw best te doen om die laatste honderdsten te vinden, en dan dat kraam aan hem te moeten geven om er dan de grindbak mee te ploegen in de formatieronde 😂

ocharme al die mensen in’t fabriek ook

• Grappig 2
Geplaatst:
1 uur geleden, PJH zei:

Adrian Newey moet toch depressief zijn?

Alonso is de max, maar gaat die nog lang blijven? Newey zal wel een dik krel bouwen maar dat gaat ook niet vanaf dag 1 zijn. Dus we zijn vertrokken voor toch wel een periode aan development en misschien zit Alonso daar niet meer tegen dat het spel echt competitief is.

en dan is er Lance… moet de max zijn om hele dagen uw best te doen om die laatste honderdsten te vinden, en dan dat kraam aan hem te moeten geven om er dan de grindbak mee te ploegen in de formatieronde 😂

ocharme al die mensen in’t fabriek ook

Er is er maar eentje de max

Geplaatst:

Leclerc doet ook gewoon de deur dicht. Dat is racen hé 😄 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
42 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Er is er maar eentje de max

<rolleyes> klikt 'send' denkend 'ik moet hier ook alles zelf doen'.

Geplaatst:

Zot hoe rustig VER is tijdens zo hectische race 

Geplaatst:

Ha, Gasly voelt zich toch niet zo comfortabel, wel mooi moment tussen de twee die niet altijd een even goede relatie hebben gehad.

Geplaatst:

Wat me ook op viel in de race was dat HAM helemaal gebroken was. Blijkbaar is de verstandhouding bij Mercedes helemaal zoek. Op een gegeven moment hoor je Hamilton in de boordradio roepen "Hello" waar er geen antwoord lijkt te volgen.

Geplaatst:
20 minuten geleden, mrbbs zei:

Wat me ook op viel in de race was dat HAM helemaal gebroken was. Blijkbaar is de verstandhouding bij Mercedes helemaal zoek. Op een gegeven moment hoor je Hamilton in de boordradio roepen "Hello" waar er geen antwoord lijkt te volgen.

Misschien had Hamilton een andere afstelling of andere onderdelen op zijn auto.

Geplaatst:
53 minutes ago, mrbbs said:

Op een gegeven moment hoor je Hamilton in de boordradio roepen "Hello" waar er geen antwoord lijkt te volgen.

Was dat niet bij Ferrari dit weekend?

Geplaatst:
7 uren geleden, Monterey Jack zei:

Sainz met Perez vergelijken is hem oneer aan doen. Die staat naast Leclerc. Perez staat duidelijk achter Verstappen en is vroeger ook nooit uitzonderlijk geweest. 

Alonso en Hamilton hadden gigantisch veel last van stuiteren, wat er voor zorgde dat ze beide fysiek tot het uiterste gedreven werden als ‘oude venten’. Zeer atypisch ook dat ze beide toch wel wat fouten gemaakt hebben. Normaal top regenrijders.

Ik zeg niet dat ze even snel zijn.  Ik vergelijk ze op basis dat ze altijd goeie en minder goeie race’s hebben. 
Perez heeft ook prachtige race’s laten zien waar hij echt machtig was maar dan daarna weer minder. Sainz zijn carrière is nog niet zo lang maar heeft ook altijd ups and downs. Al hoop ik voor hem dat hij nog wel eens een kans krijgt met een top team. Ik 

Geplaatst:

Dat geldt evenzeer voor Leclerc. Over het algemeen snap ik de hype niet rond hem.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Leclerc is een wizard in qualif he. Wat die met een auto kan op 1 lap doet me denken aan Senna. Heeft de Ferrari al veel poles gebracht waar de auto het niet verdiende. 

Hamilton wordt sinds de zomer beetje stiefmoederlijk behandeld en dat merk je wel. Er gaan geruchten als zou Mercedes liever Russel voor Hamilton zien eindigen in de stand. Silverstone win was een perfect “afscheid” voor hun kampioen. 

AM had problemen met de rembalans op beide wagens, waarschijnlijk een gevolg vd wederopbouw onder tijdsdruk na qualif. Ook gebrek aan de juiste stukken. Vandaar de lack of pace want Alo was in qualif verdomd snel met de wagen. Was onderweg naar front row toen hij eraf ging. 

Sainz is een kanjer. Is geen Perez. En over Perez gesproken, die heeft geen slechte koers gereden eigenlijk. Was best snel maar zat vast achter anderen waar hij ni voorbij geraakte. 
de enige die kon inhalen leek wel verstappen 

Geplaatst:

Ik zou Leclerc en Senna nu echt niet vergelijken. 
Senna was een genie op alle vlak. 

Geplaatst:

Hamilton, dat is zoals een werknemer die weggaat of je ontslaat. Dat werkt gewoon niet.

Verstappen reed heel sterk, en als enige bijna foutloos, dus verdiend.

Het is wel zo dat het in die omstandigheden makkelijker rijdt vooraan, als enige zonder spray. Ocon reed voor de laatste rode vlag ook seconden uit op Verstappen.

Een deel van zijn 20 s lead aan de finish zit ook in de Alpines die de auto heel wilden houden om hun uitzonderlijke posities 2 en 3 te garanderen.

Geplaatst:
27 minuten geleden, The Swede zei:

Ik zou Leclerc en Senna nu echt niet vergelijken. 
Senna was een genie op alle vlak. 

Of Senna een genie was, daar gaan we beter niet op in. Maar hij was inderdaad cleverder dan Charles. 
Ik had het over zijn kwaliteiten in qualif en daar is Charles toch wel veruit de beste van deze generatie 

Geplaatst:
10 uren geleden, ir_fuel zei:

Nu je het zegt, zou kunnen idd.

Had ook meer verwacht van Norris, als een man die strijd voor het kampioenschap heeft hij niet de nodige moves kunnen doen. Heeft ook zelf teveel foutjes gemaakt. Heeft best nog wat werk aan zichzelf om niveau te staan van een wereldkampioen. Ik denk dat hij volgend jaar zijn kluif gaat hebben aan Piastri.

Geplaatst:
12 uren geleden, mrbbs zei:

12 uren geleden, dragonfly zei:

Misschien had Hamilton een andere afstelling of andere onderdelen op zijn auto.

Ik denk ook dat de veer tussen HAM en MB definitief gebroken is. 
Kan toch niet anders dat Lewis een andere auto had dan Georges? Hij is altijd een meester geweest in de regen en had nu de grootste moeite van de wereld om de auto op de baan te houden... 

In de podcast van Playsport (ga mijn bron maar onmiddellijk vermelden vooraleer @Lotuzzz me weer copy-paste verwijt :D), hadden ze het ook over alle geruchten die de ronde doen. Er zijn er zelfs die zeggen dat hij nog voor de laatste races zijn zitje aan Antonelli zou moeten afstaan... Daar geloof ik werkelijk niks van, maar 't is toch duidelijk dat daar iets aan de hand is. Jammer, want zo'n meneer verdient beter! 

8 uren geleden, Bjorno zei:

Ik zeg niet dat ze even snel zijn.  Ik vergelijk ze op basis dat ze altijd goeie en minder goeie race’s hebben. 
Perez heeft ook prachtige race’s laten zien waar hij echt machtig was maar dan daarna weer minder. Sainz zijn carrière is nog niet zo lang maar heeft ook altijd ups and downs. Al hoop ik voor hem dat hij nog wel eens een kans krijgt met een top team. Ik 

Perez heeft inderdaad prachtige dingen laten zien in het verleden. Ik blijf me afvragen wat er met hem gebeurd is de voorbije 2 seizoenen. 

Remember zijn titel van 'Minister of Defence of Mexico' en hoe hij in Abu Dhabi 2021 Hamilton achter zich hield:

Of in Turkije 2021, ook prachtige verdediging in de regen:

Zijn echt fragmenten die me bijgebleven zijn! Het jaar daarvoor zat hij nog bij Racing Point en had toen een steengoed seizoen gereden om op het einde van het seizoen zonder stuur te vallen... Red Bull heeft 'm toen opgevist, wat meer dan terecht was op dat moment. 
Dus hij kan het wel, maar ergens is het foutgelopen de voorbije 2 seizoen... 

2 uren geleden, Mich zei:

Leclerc is een wizard in qualif he. Wat die met een auto kan op 1 lap doet me denken aan Senna. Heeft de Ferrari al veel poles gebracht waar de auto het niet verdiende. 

Hamilton wordt sinds de zomer beetje stiefmoederlijk behandeld en dat merk je wel. Er gaan geruchten als zou Mercedes liever Russel voor Hamilton zien eindigen in de stand. Silverstone win was een perfect “afscheid” voor hun kampioen. 

AM had problemen met de rembalans op beide wagens, waarschijnlijk een gevolg vd wederopbouw onder tijdsdruk na qualif. Ook gebrek aan de juiste stukken. Vandaar de lack of pace want Alo was in qualif verdomd snel met de wagen. Was onderweg naar front row toen hij eraf ging. 

Sainz is een kanjer. Is geen Perez. En over Perez gesproken, die heeft geen slechte koers gereden eigenlijk. Was best snel maar zat vast achter anderen waar hij ni voorbij geraakte. 
de enige die kon inhalen leek wel verstappen 

Het is inderdaad pijnlijk duidelijk dat er echt maar 1 iemand was die wel kon inhalen zonder DRS en al de rest niet of amper. 

Geplaatst:
24 minuten geleden, Maxime S zei:

Zijn echt fragmenten die me bijgebleven zijn! Het jaar daarvoor zat hij nog bij Racing Point en had toen een steengoed seizoen gereden om op het einde van het seizoen zonder stuur te vallen... Red Bull heeft 'm toen opgevist, wat meer dan terecht was op dat moment. 
Dus hij kan het wel, maar ergens is het foutgelopen de voorbije 2 seizoen... 

Het is inderdaad pijnlijk duidelijk dat er echt maar 1 iemand was die wel kon inhalen zonder DRS en al de rest niet of amper. 

Ik denk dat het Perez hetzelfde lot heeft ondergaan van Albon en Gasly. Teamgenoot zijn van Verstappen is geen cadeau. Vraag mij af wie er eigenlijk wil naast zitten want 9/10 zullen ze hetzelfde lot ondergaan. Enkel Sainz en Riccardo konden in het begin een beetje Verstappen volgen. Maar met de ervaring die Verstappen nu heeft moet je er al gaan naast zitten met een bepaalde mindset dat je echt een ondersteunde rol speelt voor het team. Anders komt dat niet goed.

Geplaatst:
2 uren geleden, ICM zei:

Hamilton, dat is zoals een werknemer die weggaat of je ontslaat. Dat werkt gewoon niet.

Verstappen reed heel sterk, en als enige bijna foutloos, dus verdiend.

Het is wel zo dat het in die omstandigheden makkelijker rijdt vooraan, als enige zonder spray. Ocon reed voor de laatste rode vlag ook seconden uit op Verstappen.

Een deel van zijn 20 s lead aan de finish zit ook in de Alpines die de auto heel wilden houden om hun uitzonderlijke posities 2 en 3 te garanderen.

Verstappen's auto begon ook "te werken" op het juiste moment anders was hij 3e ofzo geworden. (wat evenzeer een prachtige race zou zijn)

Geplaatst:
33 minuten geleden, Martini Racing zei:

Verstappen's auto begon ook "te werken" op het juiste moment anders was hij 3e ofzo geworden. (wat evenzeer een prachtige race zou zijn)

Verstappen leert snel hé, bij de herstart wist hij dat hij meteen voor Ocon moest geraken. 

Geplaatst:
23 uren geleden, ir_fuel zei:

Indeed: May be an image of 3 people, car and text

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid