Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, flupke73 zei:

pffff, zum kotzen :(:(

 

in nederlands heb je dt, in het duits sz :D

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De dominantie van Mercedes... 😮

Als fan van Lewis is dit jaar best al wel laid back 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Why the Mediums? Well, now we can say that the mediums gave the same result as the hards, we just wanted to add some excitement' :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/25/2019 at 2:16 PM, flupke73 said:

Was anders wel voor 1 keer een spannende race. Verstappen reed ook best indrukwekkend, vooral omdat hij ook nog eens op hardere banden reed die, normaal gezien toch, minder grip moeten bieden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans is groot dat HAM niet voluit ging maar net genoeg om VER achter te houden het einde halen met zijn mediums. Eerder een fout in de strategie, maar toch een mooie race van beide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, vince522 said:

Kans is groot dat HAM niet voluit ging maar net genoeg om VER achter te houden het einde halen met zijn mediums. Eerder een fout in de strategie, maar toch een mooie race van beide.

Paar gasten waarmee ik tijdens de race daar babbelde, zeiden hetzelfde. Ik ben er niet van overtuigd. Als je wil "rustigaan doen", dan sla je een iets groter gat dan die andere kerel 0.4s achter je in je uitlaat te laten plakken. Een beetje dicht laten komen, OK, maar hier was verschillende keren kantje boordje. Het minste kleine foutje, eventueel van een gedubbelde, en je hangt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, The Swede zei:

Paar gasten waarmee ik tijdens de race daar babbelde, zeiden hetzelfde. Ik ben er niet van overtuigd. Als je wil "rustigaan doen", dan sla je een iets groter gat dan die andere kerel 0.4s achter je in je uitlaat te laten plakken. Een beetje dicht laten komen, OK, maar hier was verschillende keren kantje boordje. Het minste kleine foutje, eventueel van een gedubbelde, en je hangt.  

Als de gasten op P10 sneller rondgaan dan de gast op P1 dan weet je dat P1 het rustig aan doet he ;) 

Pure strategie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, The Swede said:

Paar gasten waarmee ik tijdens de race daar babbelde, zeiden hetzelfde. Ik ben er niet van overtuigd. Als je wil "rustigaan doen", dan sla je een iets groter gat dan die andere kerel 0.4s achter je in je uitlaat te laten plakken. Een beetje dicht laten komen, OK, maar hier was verschillende keren kantje boordje. Het minste kleine foutje, eventueel van een gedubbelde, en je hangt.  

Akkoord, anderzijds beschouwde Hamilton Verstappen niet als een bedreiging voor zijn overwinning gezien de pending 5s penalty van die laatste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, ICM said:

Akkoord, anderzijds beschouwde Hamilton Verstappen niet als een bedreiging voor zijn overwinning gezien de pending 5s penalty van die laatste.

Nee, maar Verstappen heeft wel al getoond dat hij een echte Hollander is = arrogant en rijdt regelmatig ergens tegen... en het is daar toch een paar keer nipt geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onvoorstelbaar eigenlijk, toont ook hoe hard Monaco tekort schiet in de huidige F1. Zelfs zonder banden halen ze je niet in.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Monaco is inderdaad al land niet meer aangepast aan het moderne “millimeterwerk racen”. 

Alleen gaan die PR machine niet van de kalender verdwijnen. 

Elk jaar zakken duizenden ‘welbemiddelden’ af naar daar. De meesten kijken niet naar de GP, ze gaan er vaak zelfs niet naartoe. Het is gewoon de plek waar je 1. Alle mensen kan ontmoeten die je in de zakenwereld kan/wil ontmoeten in een (zogezegde) sociale atmosfeer en 2. Je moet er soms heen om te laten zien dat je nog wel degelijk actief bent binnen je sector. Als je niet gaat, geef je het signaal dat de zaken niet goed gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid