Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Om de een of andere reden had ik geen Engelse commentaar weeral van't weekend... Ik zat dus met die Holanderrrrrrrrrrr opgezadeld. Geen idee of ik door zijn stem of door de race ben ingedommeld.

Nuja, ik heb de laatste tien ronde gezien, dus ik heb niets gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/6/2019 om 17:25, dragonfly zei:

hier, nog zo'n klucht. ticktum werd nog niet zo lang geleden genoemd als mogelijk F1-materiaal. alleen het feit dat 'm niet genoeg punten voor z'n superlicentie had, heeft 'm (zogezegd) uit de F1 gehouden. drie slechte races ... en buiten ...

https://www.motorsport.com/super-formula/news/ticktum-red-bull-super-formula/4483104/

ze vliegen daar door hun juniors.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, #166 zei:

hier, nog zo'n klucht. ticktum werd nog niet zo lang geleden genoemd als mogelijk F1-materiaal. alleen het feit dat 'm niet genoeg punten voor z'n superlicentie had, heeft 'm (zogezegd) uit de F1 gehouden. drie slechte races ... en buiten ...

https://www.motorsport.com/super-formula/news/ticktum-red-bull-super-formula/4483104/

ze vliegen daar door hun juniors.

3 races in een nieuwe klasse zijn wel weinig om te wennen. Idd vreemde keuzes

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, dragonfly zei:

3 races in een nieuwe klasse zijn wel weinig om te wennen. Idd vreemde keuzes

Vandoorne had 1 race nodig om derde te worden. (Gevolgd door wat mindere resultaten) Maar hij werd wel 4de overall en won ook een race dacht ik.

Ik denk dat je dat niveau daar niet moet onderschatten. Maar de Red Bull stal heeft de voorbij jaren wel meer moves gedaan die de wenkbrauwen doen fronsen. Anderzijds, welk team gaat wel goed om met talent en de doorstroming er van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton moet 3 plekken achteruit. Benieuwd wat dat gaat geven in de race. Ook verschillende strategieën bij de topteams, starten op Soft voor Ferrari, Mercedes en Max op Medium. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstappen rijdt echt een heerlijke race. Superkut wel voor Leclerc, vond die inhaalactie van Verstappen toch niet 100 procent koosjer, maar het is wel verdiend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ambi zei:

Verstappen rijdt echt een heerlijke race. Superkut wel voor Leclerc, vond die inhaalactie van Verstappen toch niet 100 procent koosjer, maar het is wel verdiend.

Stuurt imho bewust veel te laat in om LEC af te blokken. De ronde daarvoor was er geen probleem. 

Had hem sowieso nog wel ingehaald denk ik dus beetje jammer dat hij het zo doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de F1 stewards hier nog eens dom over doen, dan mogen ze het F1 circus wel opdoeken voor mij!

Dan kijk ik wel naar de echte racen 30-40j terug.

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel helder interview van Binotto tov SkySports. Met de huidige F1 regelgeving moeten we het doen met enkel DRS passes.. wat een klucht eigenlijk.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker niet de grootste Verstappen-fan. Maar hij verdient imo geen penalty. 
Hij zet zich er naast en stuurt in, inderdaad wel iets later dan voorheen. Op de rand van het aanvaardbare zoals wel vaker.
Anderzijds zou hij het risico van zijn laatste inhaalbeweging niet hebben moeten nemen als zijn start beter was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Glenn-N zei:

De ronde daarvoor was er geen probleem. 

tja, toen bleef leclerc er uiteindelijk ook voor.

"dan rijden we hem er nu gewoon af" , zal 'm gedacht hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, #166 zei:

tja, toen bleef leclerc er uiteindelijk ook voor.

"dan rijden we hem er nu gewoon af" , zal 'm gedacht hebben.

 

Check wat Chandhock, Hill, Glock, etc ervan vinden...

Racingline, nose ahead, his corner.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, msxx zei:

Check wat Chandhock, Hill, Glock, etc ervan vinden...

Racingline, nose ahead, his corner.

glock vroeg zich ook af, of rijders ook op deze manier zouden inhalen, moest er geen asfalt uitloopstrook zijn. vond ik een interessante gedachte.

persoonlijk vind ik het niet de manier om in te halen, maar ik ben dan ook geen van ambitie brandende F1-piloot. ik denk ook, dat max had dit ook niet nodig had om charles voorbij te steken. het verschil in snelheid was aanzienlijk.

 

aangepast door #166
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid