Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

17 minutes ago, lancer-evo said:

Wat een drama voor Mercedes!

Maar wat een race 😁 

2u vol verwondering naar mijn tv zitten kijken

F1 :inlove:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Red bull moet nu toch stilaan conclusies beginnen trekken me Gasly lijkt me [emoji848].
Kvyat en Albon staan allebei te trippelen om zijn plaats over te nemen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

W

 

T

 

F

 

Wauw!!

Top van Max, klassebak alweer. Lekker zuur voor Lewis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een race :lolz:

Kvyat racer van de dag IMHO. Heel zuur voor Mercedes, er hing een grote marketing campagne aan deze race. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, eindelijk nog eens een leuke race gezien :inlove: 


De eerste wedstrijden van het seizoen waren best saai, maar bij de laatste 3 zat ik toch telkens voor tv gekluisterd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/373395/gladde-uitloopstrook-hockenheim-onacceptabel-voor-leclerc/

:lolz: vroeger was het meteen grind en ook gedaan. Hij was er daar al 3x afgegaan dus zeer domme fout. Baku moment v2.

Quote

Charles Leclerc zegt dat het "onacceptabel" is om - naar zijn mening - glad asfalt te hebben in de bocht waar hij in de Duitse F1 Grand Prix crashte. De Monegask geeft ook toe dat hij "volledig in de fout ging" bij de crash, nadat hij bij het naderen van bocht 15 was weggegleden en over de drijfnatte uitloopstrook in de muur was gegleden.

De Ferrari-coureur was klaar om de leiding van de race over te nemen na de pitstop van Lewis Hamilton - de Mercedes-rijder beschadigde kort daarna zijn voorvleugel - maar in plaats daarvan werd Leclerc gedwongen de race te staken. Hij deed vervolgens zijn beklag over de situatie direct naast de baan, na vergelijkbare uitstapjes in dezelfde bocht van Hamilton en Renaults Nico Hulkenberg.

"Ik ben vandaag teleurgesteld in mezelf", zegt Leclerc tegen de Scandinavische omroep Viaplay. Het is geen grote fout. Het is een kleine fout, ik heb veel grotere fouten gemaakt tijdens het seizoen. Het vergoeilijkt mijn fout niet, maar wat betreft het asfalt in de laatste twee bochten - het is gewoon onacceptabel dat we dat op een Formule 1-circuit hebben als het nat is."

Leclerc: "We kunnen niet zo'n geringe grip hebben. We hebben andere coureurs [eraf] zien gaan, misschien was ik wel de enige op slicks, maar ik zat op 60 km/u en had absoluut geen grip. Er is daar maar iets. Maar over het algemeen vergeeft dat mijn fout niet. Ik zat vandaag volledig fout en het is enorm jammer. Het spijt me heel erg voor de fans en het team."

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kostbare punten. Staan nu plots bijna onderaan.

 

Frédéric Vasseur, Team Principal Alfa Romeo Racing and CEO Sauber Motorsport AG:
“It is extremely disappointing to have both cars penalised and pushed out of the points in what had been such an exciting race. The situation arose during the laps we spent behind the Safety Car ahead of the standing start: we suffered a dysfunction of the clutch that was beyond our control and we will further investigate the issue. We respect the FIA’s process and the stewards’ work, but will appeal this decision as we believe we have the grounds and evidence to have it overturned. In this regard, we will be in touch with the FIA soon. Kimi and Antonio drove very well in challenging conditions and seventh and eighth place were the rightful reward for their performance. The team worked really hard to put both cars in the points and we showed once again that we have the pace to fight at the sharp end of the midfield. This race was a great showcase for Formula One and it’s a pity it ended this way.”

 

Schermafbeelding 2019-07-28 om 21.32.49.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief voor Williams wel, nu ze een punt pakken krijgen ze sowieso een (grotere) zak met geld op het einde van het jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Timo zei:

Mongolen die juichen na Bottas zijn crash....

Ze juichten al toen Hamilton een eerste keer er af ging. Maar de camera was juist gericht op een wandelende Leclerc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, dragonfly zei:

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/373395/gladde-uitloopstrook-hockenheim-onacceptabel-voor-leclerc/

:lolz: vroeger was het meteen grind en ook gedaan. Hij was er daar al 3x afgegaan dus zeer domme fout. Baku moment v2.

 

Alhoewel ik fan ben van Leclerc geef ik je volkomen gelijk.  Je moet maar op de piste blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Salokin zei:

Alhoewel ik fan ben van Leclerc geef ik je volkomen gelijk.  Je moet maar op de piste blijven.

Ook fan en was balen maar zijn groeipijnen hé.

Hulkenberg was lomper. Die herpakt zich, begint opnieuw te slippen en blokkeert zijn remmen dan volledig waardoor de auto zeker niet meer zal insturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, dragonfly said:

Ook fan en was balen maar zijn groeipijnen hé.

Hulkenberg was lomper. Die herpakt zich, begint opnieuw te slippen en blokkeert zijn remmen dan volledig waardoor de auto zeker niet meer zal insturen.

Hij zal het van zichzelf ook weten. Zo'n foutje is rap gebeurd, je hebt niet altijd de juiste reactie.. ook al weet je het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond wel dat Lerclerc een punt had, je moet inderdaad op de piste blijven, maar niemand verwacht zich aan zo'n glad oppervlak daar. Het is maar een klein verschil tussen succes en falen in zo'n race. Verstappen is ook rondgegaan, hij kon evengoed zijn momentje gehad hebben in de laatste twee bochten en misschien in de muur geëindigd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Martini Racing zei:

Ik vond wel dat Lerclerc een punt had, je moet inderdaad op de piste blijven, maar niemand verwacht zich aan zo'n glad oppervlak daar. Het is maar een klein verschil tussen succes en falen in zo'n race. Verstappen is ook rondgegaan, hij kon evengoed zijn momentje gehad hebben in de laatste twee bochten en misschien in de muur geëindigd zijn.

Hij was er al 3x over gereden 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik de enige die vind dat Bottas zijn crash had moeten vermijden? 

Tijdens het recht komen van de wagen had hij zijn rem kunnen lossen, ontkoppelen en mee de piste in sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid