Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

On 7/10/2019 at 7:46 PM, Glenn-N said:

 

:lolz:

 

 

WTF is het verhaal hierachter eigenlijk?

Een of andere energy drink waar niemand al ooit van gehoord heeft, laat staan ergens in de winkel zien staan, waar ze genoeg geld hebben om een F1 team te sponsoren?

Dat is toch gewoon crimineel geld dat witgewassen wordt ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, ir_fuel said:

WTF is het verhaal hierachter eigenlijk?

Een of andere energy drink waar niemand al ooit van gehoord heeft, laat staan ergens in de winkel zien staan, waar ze genoeg geld hebben om een F1 team te sponsoren?

Dat is toch gewoon crimineel geld dat witgewassen wordt ofzo?

Hoe is dat in de voetbal of wielrennen denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

WTF is het verhaal hierachter eigenlijk?

Een of andere energy drink waar niemand al ooit van gehoord heeft, laat staan ergens in de winkel zien staan, waar ze genoeg geld hebben om een F1 team te sponsoren?

Dat is toch gewoon crimineel geld dat witgewassen wordt ofzo?

Volgens bepaalde artikelen zou de officiële rekening 538 GBP hebben staan toen ae contract tekenden :lol:

Echt een vreemd verhaal en imho serieus slecht mgmt door Haas ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste pitstop van Gasly gisteren was trouwens de snelste ooit. 

1.91 seconden. Het duurt langer om het te lezen dan dat ze er bij RedBull over doen om 4 wielen te wisselen.

Vorige record verbroken met 1 honderdste :lol: 

https://www.formula1.com/en/latest/article.watch-red-bull-break-pit-stop-world-record-at-silverstone.2H328l6j9YXGAEWHRHCmUc.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Curieus, die RichEnergy .

Wat is het verhaal achter Red Bull trouwens? Een slecht energiedrankje dat 20 miljard waard is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Curieus, die RichEnergy .

Wat is het verhaal achter Red Bull trouwens? Een slecht energiedrankje dat 20 miljard waard is?

Marketing en het 30jaar volhouden. Dan verkoop je kennelijk 6,3 miljard blikjes per jaar.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest ik nu Haas zijn ik zou een ander energiedrankmerk vragen of ze het logo mogen gebruiken (toch in het geval als ze geen andere sponsor vinden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet Kubica zich niet wat in vraag stellen? Die moet toch al spijt hebben van zijn comeback? 
Auto trekt op geen hol en zij zelf bakt er ook niet veel meer van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Maxime S zei:

Moet Kubica zich niet wat in vraag stellen? Die moet toch al spijt hebben van zijn comeback? 
Auto trekt op geen hol en zij zelf bakt er ook niet veel meer van...

Zouden met pensioen mogen volgend jaar:

- Kubica
- Grosjean
- Perez
- Stroll
- Giovinazzi
 

Twijfel:

- Vettel
- Bottas
- Hülkenberg
- Gasly
- Kvyat

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maxime S said:

Moet Kubica zich niet wat in vraag stellen? Die moet toch al spijt hebben van zijn comeback? 
Auto trekt op geen hol en zij zelf bakt er ook niet veel meer van...

Iedere race bedenk ik mij hetzelfde.

En niet zomaar de laatste rijden hé. Wordt op ettelijke ronden gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, msxx said:

Zouden met pensioen mogen volgend jaar:

- Kubica
- Grosjean
- Perez
- Stroll
- Giovinazzi
 

Twijfel:

- Vettel
- Bottas
- Hülkenberg
- Gasly
- Kvyat

Ik schrik toch wat van je twijfels 😛 Vettel Gasly kan ik begrijpen, de andere 3 rijden toch geen slecht jaar? Persoonlijk vind ik zelfs dat die aan een best OK jaar bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ik schrik toch wat van je twijfels 😛 Vettel Gasly kan ik begrijpen, de andere 3 rijden toch geen slecht jaar? Persoonlijk vind ik zelfs dat die aan een best OK jaar bezig zijn.

Hulkenberg is hard geschrokken van Ricciardo, staat 9-1 achter in kwalificaties terwijl hij aspiraties voor kopman had. Die kan hij nu opbergen...
Nochtans was ik altijd wel fan van hem. Maar heeft meer degelijkheid dan killerinstinct. Goed, betrouwbaar, snel. Goede tweede rijder. Doet niets verkeerd, maar we zien nu waarom hij nooit een podium gescoord heeft.

Bottas is aan zijn derde seizoen bezig en heeft Hamilton niet kunnen verslaan. Goed, maar te licht bevonden. (Voor zijn doen een prima seizoen ja)

Kvyat, is altijd een twijfelgeval en lijkt het goed te doen, maar dat is wel afgezet tegen een rookie...  en het is niet dat die rookie zoek gereden wordt, verre van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, msxx said:

Hulkenberg is hard geschrokken van Ricciardo, staat 9-1 achter in kwalificaties terwijl hij aspiraties voor kopman had. Die kan hij nu opbergen...
Nochtans was ik altijd wel fan van hem. Maar heeft meer degelijkheid dan killerinstinct. Goed, betrouwbaar, snel. Goede tweede rijder. Doet niets verkeerd, maar we zien nu waarom hij nooit een podium gescoord heeft.

Bottas is aan zijn derde seizoen bezig en heeft Hamilton niet kunnen verslaan. Goed, maar te licht bevonden. (Voor zijn doen een prima seizoen ja)

Kvyat, is altijd een twijfelgeval en lijkt het goed te doen, maar dat is wel afgezet tegen een rookie...  en het is niet dat die rookie zoek gereden wordt, verre van...

Hulkenberg heeft heel wat pech gehad, Bottas rijdt nu toch een beter jaar dan vorig jaar. Al heeft Hamilton weer meer 'geluk'. En Kvyat, ja je hebt een punt, degelijk maar Albon valt zelfs meer op. 

Oke, ik begrijp de twijfels nu beter :D Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Hulkenberg heeft heel wat pech gehad, Bottas rijdt nu toch een beter jaar dan vorig jaar. Al heeft Hamilton weer meer 'geluk'. En Kvyat, ja je hebt een punt, degelijk maar Albon valt zelfs meer op. 

Oke, ik begrijp de twijfels nu beter :D Bedankt! 

Je hoeft het er niet mee eens te zijn he :D 

En als ze allemaal tegelijk met pensioen gaan wordt het een nieuw deelnemersveld, dat hoeft zeker niet voor mij.

Perez hoorde misschien ook bij twijfels en niet bij ' met pensioen'. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, msxx said:

Je hoeft het er niet mee eens te zijn he :D 

En als ze allemaal tegelijk met pensioen gaan wordt het een nieuw deelnemersveld, dat hoeft zeker niet voor mij.

Perez hoorde misschien ook bij twijfels en niet bij ' met pensioen'. 

Nee zeker niet, wel interessant om andere visies te zien toch :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, msxx zei:

Je hoeft het er niet mee eens te zijn he :D 

En als ze allemaal tegelijk met pensioen gaan wordt het een nieuw deelnemersveld, dat hoeft zeker niet voor mij.

Dan zit een terugkeer van Stoffel er misschien in...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maxime S said:

Dan zit een terugkeer van Stoffel er misschien in...? 

Of Alonso :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid