Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, #166 zei:

glock vroeg zich ook af, of rijders ook op deze manier zouden inhalen, moest er geen asfalt uitloopstrook zijn. vond ik een interessante gedachte.

persoonlijk vind ik het niet de manier om in te halen, maar ik ben dan ook geen van ambitie brandende F1-piloot. ik denk ook, dat max had dit ook niet nodig had om charles voorbij te steken. het verschil in snelheid was aanzienlijk.

 

Glock had het over de rijder welke de buitenlijn had, in dit geval dus Leclerc

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tien jaar geleden was het nog andersom op de karts. Maakt het nog extra zuur voor Leclerc natuurlijk dat het uitgerekend Verstappen was. Belooft wel nog voor mooie duels de komende jaren zeker gezien hun geschiedenis. De verwende arrogante Nederlander tegen de sympathieke brave Monegask.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, msxx zei:

Glock had het over de rijder welke de buitenlijn had, in dit geval dus Leclerc

ah, dan heb ik maar met een half oor geluisterd. dank u.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag je ook duidelijk toen Verstappen naar voor sneed en VET en BOT inhaalde. Allemaal mooi met DRS gepasseerd, LEC kon als leider nergens DRS gebruiken natuurlijk... Vond het wel een zot spannende race, de 5 sec voorsprong van LEC zag je zo afnemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/27/2019 at 8:25 PM, dragonfly said:

Ma wa ne zever man. In het midden van een seizoen aan de technische reglementen beginnen knoeien. Dat is toch echt een kleutertuin geworden die sport, op alle vlakken. Ze zouden er beter voetballers in steken, die zijn dat soort drama queen toestanden gewoon :fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/6/2019 om 18:51, CHARLE5 zei:

Ik ben zeker niet de grootste Verstappen-fan. Maar hij verdient imo geen penalty. 
Hij zet zich er naast en stuurt in, inderdaad wel iets later dan voorheen. Op de rand van het aanvaardbare zoals wel vaker.
Anderzijds zou hij het risico van zijn laatste inhaalbeweging niet hebben moeten nemen als zijn start beter was.

Ik wil racen zien dus ga ik niet zeuren over de inhaalactie van Verstappen, het is echter jammer dat gelijkaardige acties soms wel bestraft worden dan weer niet.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Salokin zei:

Ik wil racen zien dus ga ik niet zeuren over de inhaalactie van Verstappen, het is echter jammer dat gelijkaardige acties soms wel bestraft worden dan weer niet.

Klopt. Stel je de exit van die bocht voor met gras en grind. Of een muur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Klopt. Stel je de exit van die bocht voor met gras en grind. Of een muur.

Dan had Max wel een straf gekregen. Regels zijn een klucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, dragonfly said:

Dan had Max wel een straf gekregen. Regels zijn een klucht.

Dan had hij die move in de eerste plaats al niet gedaan, want de kans was vrij groot dat hij daar zelf met zijn neus in de muur stak dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Dan had hij die move in de eerste plaats al niet gedaan, want de kans was vrij groot dat hij daar zelf met zijn neus in de muur stak dan.

Hmm, ben ik niet mee eens..
De Red Bulls waren gedurende de race veel sterker in het remmen dan de andere teams.  Verstappen rijd verstandiger en volwassener, maar ie zou zowiezo die move doen denk ik.

Verstappen deed met die move imo niets verkeerd, en is al zeker geen straf waard vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, dragonfly zei:

Dan had Max wel een straf gekregen. Regels zijn een klucht.

Nope, had er een muur gestaan, dan had hij geen straf gekregen. Leclercq had dan misschien wel op max gezeten of geremd, maar niet buitenom geprobeerd gelijk te houden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Frekkel zei:

Grosjean crasht nu al in de pitstraat ook. Tijd voor zijn pensioen.

Bij het buiten rijden voor een installatieronde... Waar is Maldonado?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silverstone :inlove: Dikke race. 

Maakt het wat extra ambetant dat ik niet kon gaan kijken. Was tijdens de week al aan het balen. Heel de week in de buurt van Silverstone gezeten en in mijn hotel zat er volk van Honda en de FIA. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een smulrace!!

De toekomst is alvast verzekert met Sjareltje en Max. Heerlijk agressief en toch clean dueleren.

Lewis was gretig, maar heeft het vooral door de safety car loterij.

En Vettel toont nog maar eens wat ik jaren loop te verkondigen. Kerel kan geen zak dueleren en is niet stressbestendig. Als die geen kar heeft die van start naar finish eerst kan rijden is het hoogstens een middenmootpiloot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid